Wat je even kwijt wil #32

Hoe lang moet je nog bij hun bivakkeren? Kan je binnenkort met je vriend(in) niet bijvoorbeeld een weekendje weg of een nachtje in een hotel/vakantiehuisje doorbrengen zodat je even iets voor jullie tweetjes hebt? :kissing_heart:

Ik zou het niet doen puur omdat ik geen zin heb om de rol van “”“side chick”"" te vervullen

1 like

Is er hier iemand met veel verstand van WW-uitkeringen die ik even een PB mag sturen?

Ik heb zo’n droge huid (en slaaptekort) dat mijn wal onder mijn oog is gescheurd. Precies een lijntje van 1 cm in de huidplooi.

Ik kocht vroeger nog wel eens tweedehands studieboeken via de Slegte. Dan heb je wel meer zekerheid dan via externe tweedehands verkopers waarvan veel van die typische studenten zijn die ik normaal ook achter het behang zou plakken. Ontzettend traag zijn met verzenden, te lui waren om de juiste gegevens in te voeren en bovenal ruk zijn om mee te communiceren.

1 like

Ik twijfel of ik vanavond sushi ga bestellen. Zo veel zin in, maar ook wel duur.

1 like

Je vriend helpt je toch wel met schoonmaken?

Mijn nichtje logeert bij ons en ze is hier al vanaf half 9, maar ben het nu al zat haha. Ik ben toe aan een kinderloos weekend (ik werk het in onderwijs en opvang).

1 like

Dat is eigenlijk een vraag die niemand kan beantwoorden. Je zou hooguit kunnen kijken of je ergens je kan aanmelden voor een nieuwsbrief en dan als eerste aankoop een kortingscode krijgt. Of soms dat je studentenkorting krijgt (bij Nelson iig in de studentensteden) dat scheelt wel iets.

1 like

Als je geen lades hebt is dit echt de makkelijkste Ikea kast om in elkaar te zetten !

Er liep net een man met zijn peuter en die peuter had een soort the northface rugzakje. Zo’n sportieve outdoor rugzak in mini formaat
Bij een minformaat mens. Het was zo lieffff.

23 likes

Zo herkenbaar! Ik heb echt de conditie van een aardappel dus ik haaaat het om met andere mee te fietsen. K

En @Tubing, we wonen hier nog maar 2 maanden dus had al het verf al in huis. De troep heb ik op de vliering gegooid haha. En idd, eerst kozijnen verven en gelijk de muren erachteraan doe je normaal ook niet natuurlijk. En de spullen had ik idd al van tevoren geregeld. Was ook wel een beetje kapot gisteravond. Voelde me net zoals in zo’n huis make over tv programma hahaha

5 likes

Welke maat heb je? Heb nog een maat 38 nieuw in doos die ik ooit nog op marktplaats ofzo moet zetten :’)

1 like

Tipje ik heb net deze nep naked bars bij de action gehaald voor 1.29 ze hebben precies dezelfde ingredienten.

Samenvatting

13 likes

Ik rij zo met mn broers mee. Zij zouden nog even langs een winkel en dan mij ergens oppikken.

Ik heb onderschat hoe lang zij in die winkel bezig zijn en inmiddels sta ik al drie kwartier te kou kleumen buiten ergens :sob:

1 like

Oh, die was ik ook allang weer vergeten. Leuk!!

1 like

De vriend van mijn vriend had een paar weken geleden een nieuwe vriendin. En dat vond ik stom want we doen wel eens dingen met zijn drieën en ik wilde geen indringer. Vandaag zou dan de dag zijn dat we iets met zijn vieren gingen doen, maar ik kreeg gisteren te horen dat het alweer uit was. En nu ben ik blij want ik vind deze trio formatie wel leuk zo.

34 likes

Haha oke er k9mt hier een klein meisje aan de deur of we voetbal plaatjes hebben. Schattig. Al heeft mn moeder wel die van de jumbo mee gegeven en die zijn van de plaatselijke voetbal club en niet dezelfde als van de appie hahahaa.

Oh zo leuk!!!
Ik heb er gelijk een voor mn vissen gemaakt (bij gebrek aan een huisdier dat er echt iets aan heeft) en zij houden blijkbaar ook van montell jordan- get it on :tropical_fish:

2 likes