Ik zeg dan altijd net iets te hard graag gedaan, 9/10 keer stamelen zij dan alsnog dankjewel.
Een vriend van mij heeft het een beetje moeilijk en ik wil hem graag een steuntje in de rug geven. Alleen weet ik niet goed wat. Het is niet iemand die ik heel vaak zie en wil er ook geen groot ding van maken ofzo. Iemand een idee?
Ik vind een kaartje in zo’n situatie een heel mooi gebaar! Simpel maar effectief.
Vanmorgen naar de uitvaart van van de moeder van mijn stagiaire.
Daarna lunchen, poetsen en een middagdutje.
Toen verder poetsen en nu moet ik eigenlijk nog wat voor werk doen, maar ik ben echt kapot
Een simpel kaartje kan iedereen waarderen volgens mij!
Ik gister: nee ik koop deze kast die we echt nodig hebben nog niet want nu even te duur.
Ik nu: voor veel te veel geld sushi besteld want alleen thuis.
WHY.
Ontzettend kut zeg voel echt dat gemis gewoon. Sterkte! Ik hoop dat ze alsnog snel naar huis komt.
Ja ik! Heeft niet zoveel zin alleen, als troost heeft ze mijn eigen advertentie wat hoger geplaatst maar een beoordeling aanpassen lukte niet
Ja, het ging ook echt om een gratis ding wat tot twee keer toe niet opgehaald werd, zit je dan voor de kat zijn kut te wachten. En kreeg ik vervolgens een 1 ster recentie. Nog steeds pissig over
Ohh ik krijg vanavond drie vriendinnen hier te eten en ik wil iets lekkers maken maar ik heb gewoon compleet geen inspiratie? Staat me iets van bij dat @HvO vorige week een foto van lasagne oid plaatste waar veel forummers het recept van wilden, maar kan helaas je postgeschiedenis niet doorzoeken haha!
https://www.recipetineats.com/spinach-ricotta-pasta-bake/ Deze bedoel jij denk ik! Ik heb hem ook al opgeslagen voor later een keer haha
Held! Ik zit toevallig net naar een spinazie ricotta lasagne te kijken, had ik dat toch goed onthouden haha
Je kan wel zoeken op iemands post hoor. In zoekbalk “@iemandsforumnaam lasagne” bv
Edit: in dit geval geen lasagne maar ricotta of spinach.
Mijnhemel. Ik stond bij ah to go Desperados te halen en deed het in mn tas en liep gewoon weg. AH medewerkster zei ‘u vergeet te betalen’. Ik had het niet eens door??? en het leuke was, er stond ook een politieman naast me wat af te rekenen schaamde me kapot
Vervolgens loop ik naar de kiosk en haal wat. Terwijl ik weg loop zegt kioskmedewerkster ‘mevrouw uw pinpas’. maargoed WEEKEND
Oh weer wat geleerd dank u!
Oeps, dacht een lekker toetje te halen, dus had Tony’s en caramel zeezout soesjes gehaald. Toetje is inmiddels gereduceerd tot slechts Tony’s
ik ben zo wakker dat ik net m’n nespresso apparaat aanzette zonder er een kopje onder geplaatst te hebben
Ik heb net avondeten voor mezelf gemaakt. De normaalste zaak van de wereld, maar ik voel me al weken zo depressief dat het me gewoon echt niet lukte. Dus dit is een kleine overwinning
Wat grappig dat dit kan. Mijn kat zou een Hozier fan moeten zijn volgens de playlist die nu gegenereerd is? Zou die dan toch een goede smaak in mannen hebben. Als die buiten nou ook is een leuke man aanspreekt voor zijn baas.
Jouw kat buiten “Take me to church”
Bij mijn kat staat er oa rampeneren in
De eerste keer dat ik dat nummer ooit hoorde was ergens met een slechte geluidsinstallatie en verstond ik derhlave ‘tamponeren op de vloer’