Wat je even kwijt wil #32

Goed bezig! Dit is mijn doel voor komende week, afgelopen week was het soep uit de diepvries, pizza (2x), brood, tosti en poffertjes…

1 like

God mijn toiletblok verwisselaar viel net in de pleepot. Heb met mijn handen in de pot gezeten, ook nog met een vork erin geport maar ik voel dat ding nergens :joy:

1 like

Ik heb zo’n zin in chips, ijs of chocola. Kan alleen popcorn maken maar dat is toch niet helemaal hetzelfde…

Ik ben zo volwassen, ben al de hele dag de reclamefolder app aan het refreshen voor de folders van volgende week…

3 likes

Dan nog vind ik het heel knap! Wel gemiste kans ja, je had het moeten filmen, goede home make overs doen het goed op YouTube haha

Ik heb sinds kort zo’n Chilly bottle met bijbehorende borstel maar die borstel stinkt zo erg. Echt ik ga er van over m’n nek. En daar moet ik dan m’n fles mee schoonmaken… nog meer mensen die daar last van hebben of heb ik gewoon pech?

Weet iemand hoe Toms vallen? Ik ben op zoek naar pantoffels en heb leuke gezien van dat merk maar echt geen idee hoe het valt.
Dr Martens Pascal en vans oldskool heb ik in 42 (vanwege zooltjes ook)

Ik zit dronken in den haag op de trein te wachten en bel uit verveling met mijn vriend, hangt hij ineens op met “sorry moet hangen er hangt een sok op het balkon” uhh ok???

26 likes

hahahaha :joy: :joy: humor heeft hij wel

Mijne stinkt ook. Doe er alleen maar water in en maak alleen dat randje goed schoon waar ik aan drink. En dan beetje afwasmiddel met warm water erin en zo omspoelen.

1 like

Ik heb over 2 dagen een herkansing en ik heb gewoon 0,00000 motivatie om te leren, ben echt zo moe

Ah ja ik doe er ook alleen maar water in dus ik denk dat ik die borstel maar laat voor wat het is inderdaad :woman_shrugging:

1 like

Mijn vriend liet net steeds dodelijke scheten dus ik heb hem verbannen naar de wc :mask:

Af en toe typ ik iets met twee puntjes erachter maar het forum verandert dit automatisch naar 3 puntjes…

En dan voel ik me altijd meteen master of the dots :weary:

20 likes

Ik vind die nieuwe reclame dat Frans Bouwer heb je even voor mij in het Engels zingt echt fantastisch.

En die slogan een happie maakt je happy ja echt 10/10 voor de makers.

12 likes

vgm ben ik de enige die kijkt maar sorry vind het echt zwaar onterecht dat floor jansen de popprijs wint

4 likes

Zeker niet de enige, en helemaal mee eens.

1 like

Ik gun haar die prijs wel van harte maar dan niet vanwege haar deelname aan de Beste Zangeres maar voor haar bijdrage aan Nederlandse metal op de kaart zetten. :upside_down_face: Maar daarvoor win je de Buma Exportprijs dus mijn beargumentatie slaat eigenlijk nergens op. :stuck_out_tongue:

5 likes

haha ja ik kan het haar ook niet misgunnen, maar ze voldoet simpelweg niet aan de criteria voor die prijs¿

am confuse

1 like

Nederlandse zangeres die 20+ jaar haar voetsporen heeft verdiend in de metal en vooral veel buitenlandse successen heeft geboekt en vrijwel alles kan zingen.

5 likes