Wat je even kwijt wil #32

Maar dat heeft ze juist niet specifiek dit jaar gedaan, ze heeft juist haar gezicht even laten zien in Nederland. Nederlandse metal op de kaart zetten doet ze op zich al jaren. Ze wint nu als frontvrouw van een Finse band en met een deelname aan een slecht programma.

@instantramen eens ook. Ik gun het haar absoluut, maar niet echt dit jaar.

Daarom slaat mijn argumentatie ook nergens op :wink:

Bad Romance had ze niet mogen zingen. Tot zover mijn spreekbeurt.

1 like

Haha ja, klopt, bedoelde het ook niet tegen jou want je zei het zelf natuurlijk al (al quotte ik je wel natuurlijk). Maar ik merk dat ik er echt geĆÆrriteerd door ben ook. Terwijl dat helemaal niets met haar te maken heeft, want ze is echt heel goed en doet zeker heel veel voor de Nederlandse metal. :joy:

Ik heb mijn borstel een nachtje in azijn gezet, en daarna in de vaatwasser gegooid.

1 like

Ik ga nu maar eens zoeken wie de andere gegadigden waren. :stuck_out_tongue:
Ik had Duncan Laurence het wel gegund en dan in 2021 Floor Jansen want de nieuwe plaat van Nightwish zal wel een groot succes worden in Nederland en dan zullen we ook wel vaak in het nieuws komen nu het publiek van de huishoudbeurs haar ook heeft ontdekt.

1 like

ik vind eigenlijk dat de staat 'm gewoon had moeten winnen :frowning: binnen en buiten nederland bekend, heel lowlands onverwacht plat gespeeld, en daarnaast ook heel betrokken in de nederlandse muziekontwikkeling

of indd duncan, omdat ff alleen het ESF naar Nederland halen ook wel significant is

9 likes

Voor mijn gevoel ruikt het naar sigaret in mijn slaapkamer. Maar dat zou heel raar zijn

Of zelfs Merol, die toch ook wel wat teweeg gebracht heeft het afgelopen jaar.

5 likes

Oh ik vind m ook echt fantastisch, word ook echt vrolijk als ik aan de vertaling denk haha.

1 like

daar had ik ook mee kunnen leven

1 like

bruh en nu is herman (van 3fm) als een echte tokkie aan 't discussiƫren op facebook hahaha om de keuze te verdedigen

1 like

Een playlist maken met nummers om hem op te vrolijken?

Ik kijk nu op npo3 naar een docu over Limburgse rapgroep maar ik weet gewoon echt niet of het nou echt is of een parodie.

Het is zo’n vreemde mix van Limburgs accent, straattaal, nummers die ik niet versta en geld maar toch ook weer niet.

4 likes

Die jongens zijn echt zo. Ik vind het fucking sneu. Ik distantieer me namens de hele stad van die schoffies

3 likes

Midnight craving: een lekkere vette pizza shoarma met knoflooksaus.

Ik eet dit nooit maar op dagen dat ik op dit tijdstip nog niet slaap, krijgen ik altijd super veel trek in ongezonde drek.

2 likes

Wtf een vriendin en ik fietsen net naar huis en er komt een auto langs en die gooit een fucking baksteen naar ons toe terwijl ze kankerhoer schreeuwen?? Vol tegen vriendin haar enkel die helemaal blauw en beurs is, voor hetzelfde geld was het tegen ons hoofd man what the hell???

1 like

Wat??? Wow niet normaal

1 like

Net thuis van een heel leuk feestje. Nog nooit met zo veel accessoires thuisgekomen.

1 like

Ik wilde hetzelfde komen posten.

1 like

Pff net gedroomd dan mijn vriend het heel kil uitmaakte zo van ā€˜joh ik ben er klaar mee, doei’. Dus werd net helemaal verdrietig wakker bahbah.
Gelukkig was het niet echt zo en alleen maar de. Droom.
Nu maar weer verder proberen te slapen

1 like