Fijn! En idd zoiets gaat met ups en downs maar fijn dat je mensen hebt ter afleiding!
Wowww, super gek!! Ik zou zeker aangifte doen!
Anbu gang?
Ze vallen vrij verschillend (per schoen) maar over het algemeen wel vrij smal. Heb zelf een moeilijke maat 42 met smalle voet. In toms maat 42 pas ik over het algemeen, soms ietwat krap. Hier heb je waarschijnlijk niets aan maar je kan het proberen. Ik heb ook wel teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
Ze hebben trouwens een welke maat past bij mij die goed werkt. Mijn vriend deed dat toen en kwam op maat 43 ofzo uit en ik zei dat klopt nooit. Je moet groter bestellen. Heeft hij netjes gedaan. Waren toen veel te groot
Ik moet vandaag een vlog maken als opdracht voor een vak. En ik ben er al twee dagen in mân hoofd mee bezig naar nog niet begonnen. Zie er zo tegen op. Ook helemaal geen zin om aandacht te besteden aan monteren. Sorry hoor maar wij moeten bij elke les doelen formuleren en deze meten etc. Wat is in godsnaam het doel van een filmpje kunnen monteren. Geef me gewoon een verslag dat ik kan schrijven.
Wow wat zijn dat voor achterlijke mensen?! Gaat het een beetje met je vriendin? Had inderdaad nog zoveel erger af kunnen lopen zeg, wat bezielt die mensen
Floor Jansen is zegmaar best wel een fenomeen.
In mijn leven iig.
Ook in de wereld wel. Alleen in Nederland negeren we haar volledig, want âdoe maar normaalâ enzo.
Meh ben best wel brak na het feestje van gisteren en moet vandaag echt voor de studie aan de slag⊠Waarom heb ik gisteren zoveel gedronken?
Je kent Nightwish?
Deze week ben ik verhuisd naar een van de leukste locaties van de stad.
Ik woon in een container aan het water in een hele leuke wijk en het is zo leuk allemaal. Kan echt niet wachten tot het zomer is want dan zijn hier veel feestjes, kan ik lekker chillen aan het water en gaat er de street food court naast mij open!
Enige nadeel is dat ik al de hele week te enthousiast ben om te studeren en heb dinsdag een verdediging/presentatie van een project waar ik nog zo goed als alles voor moet doen.
⊠vertel me meer?
Grrr ik zit folders door te kijken met aanbiedingen en ik ben helemaal wild geworden en wil NU boodschappen doen maar ik moet die fucking vlog nog maken. fml.
Soep staat op, straks sporten, erna appeltaart bakken en wat klusjes in huis doen met mn ouders, vanavond visite. Klinkt echt als een prima zondag en hoop dat het dat ook wordt haha, hele week ziek geweest dus hoop dat ik het allemaal volhou.
Kan je niet vloggen dat je boodschappen aan t doen bent? haha multitasken
Ik moet een vlog maken over lessen die ik gegeven heb op school haha, in het Engels. Ik vind het al ongemakkelijk om thuis tegen een camera te praten, laat staan in het openbaar
Oh haha jammer
maar ik haat het ook echt om mezelf te filmen en dan terug te zien dus veel succes ermee dan maar haha
Ik ga vanavond (of nouja, om 17:00) naar la cubanita en yesss
Yeaaahhh
Ik ga vanavond ook ergens bites eten en kijk er al sinds vrijdag naar uit
Ooh pff zo chill ik ben op dieet en kijk echt uit naar mijn verjaardag, dan ga ik ook tapas eten en heb al honderd keer de menukaart bekeken en ik ben in maart pas jarig Enjoyy