Heb je de politie gebeld? Wat een malloten joh. Geen ruzie/woorden gehad even daarvoor of door rood gefietst oid? Dat ze daarom boos waren.
Nee nog niet. Het ging zo snel.
Er ging niks aan vooraf. Wij fietsen daar en zij kwamen uit een andere straat gereden, hoorden al veel lachen e.d. en toen scheurden ze voorbij en gooide ze die baksteen icm met dat classy scheldwoord. En toen reden ze dus lachend door ook??
Echt bizar(dit woord gebruik ik nooit maar dekt nu wel de lading). Gelukkig was het niet tegen één van jullie hoofden aan. Had slecht af kunnen lopen.
Ik zal een hapje extra voor je eten hahaha
Ja echt te bizar voor woorden he, ben ook echt nog geschrokken. Snap dit gewoon echt niet??
Wow wat eng! Je maakt toch wel een melding ervan hĂš?
Ja godver nu heb ik zin in kaas kroketjes
Gisteren met mân moeder naar Anastasia geweest (mega aanrader, wel heel musical-ish). Vannacht bleef ze bij mij logeren en vanochtend gewandeld in het zonnetje, zo fijn.
Ik ben wel weer zoals altijd verliefd geworden op de hoofdrolspeler van gisteren. En dan ook echt tot het niveau van âHoe klinkt mijn naam icm zijn achternaamâ en âZullen onze banen wel te combineren zijnâ. Ik moet echt een leven
Love deze jurk. Hij staat gewoon geweldig bij alle maten:
Waaaaarom vertikken zoveel mensen het om richting aan te geven als ze autorijden! Doet het pijn aan je vinger of zijn het tegenwoordig van die skere boeven en zit het niet meer standaard bij een auto?
Echt⊠zoveel frustratie
Fok, whatsappstoring
Ik wil het liefsf hele dag niksss doen. Maar ik moet om 17u weg en dat is nog ver weg, maar toch voel ik de druk al omdat ik nog van alles moet/wil doen.
Op zulke momenten denk ik wel altijd: je zou ergens tot in Duitsland kunne rijden of naar een Canarisch eiland ofzo kunnen vliegen in die tijd. Kilometers kunnen afgelegd worden, go go go.
Ik ook, staat bij niemand flatteus. Voor mij zou zoân jurk ook echt een slecht idee zijn.
Had 2 appelflappen over van gisteren en heb er al 1 op, maar ga ook zo naar een vriendin en nog langs een vegan bakkerij voor snacks.
Ik weet dat het nu beter is om niet die tweede te nemen, maar help
@Flamoes die wrap dress die in aangeraden video staat, vind ik dan wel weer staan! Misschien heeft het ook met smaak te maken. Die vind ik namelijk bij mezelf ook goed staan :â)
Oh ik vond juist door de onderkant. Zo figuurloze zak die naar voren komt als je een buik (je) hebt. Halslijn vind ik ook niet mooi maar, maar niet waardoor hij niemand staat.
die zijn morgen bij de appie in de aanbieding. 2 zakken voor 5 euro!
Zal ik anders ook even een shoptopic openen zodat jullie daar los kunnen gaan @Eddie @ellegirltalk
Oldskool egf vibes hier.