Niet mijn smaak maar veel plezier ermee
Een lichtgevende echo microfoon
en een zonneklep. Wat ik er verder mee ga doen, weet ik niet maar vannacht vond ik het in ieder geval heel leuk
Ja ga ik zometeen toch maar doen! Ook al heb ik weinig details, voelt ook niet goed om niets te doen.
Jawel het gaat gelukkig wel, ze heeft gekoeld toen ze thuis kwam dus hij is minder dik. Maar nog wel compleet blauw en beurs helaas.
Ik was net op kraamvisite en het was zo leuk
Ik heb mijn haar geknipt (ongeveer 3 cm korter) volgens een YouTube video en het is echt best goed gelukt
Mijn tante komt zometeen op kraamvisite en ik ben een beetje zenuwachtig, omdat we elkaar nooit spreken en het enige wat zij altijd zegt is “hihi”. Ben heel bang dat het ongemakkelijk gaat worden, maar gelukkig duurt kraamvisite altijd maar even.
Sharing is caring
Deze video, heb de derde manier geprobeerd. Het was echt super simpel en prima voor als je redelijk lang haar hebt
Ja mijn moeder had het ook een keer geprobeerd (ze had een iphone te koop staan, iemand reageerde met bod flink onder de vraagprijs ‘dan kom ik hem nu halen’, dus dat deed ze niet en kreeg ze meteen een slechte review?) maar daar doen ze inderdaad niets aan. Heel oneerlijk wel
De zon schijnt zo heerlijk, ik heb nu zoveel zin in de lente .
Ik heb ontzettende irritante zeurend hoofdpijn achter mijn rechteroog maar ik heb over een kwartier een uitje (verrassing) en ik voel me dus niet “ziek”, zeker niet om me 15 min vtv af te melden. Maar man wat zou ik graag in een donkere kamer gaan slapen nu
omg zijn dit die blauwe containers? de droom😍
Ik voel me helemaal tatta vandaag, heb super goeie aanbiedingen bij de Dirk gescoord
Ik ga volgende week voor de vierde keer naar Frozen 2
Wel in het Nederlands deze keer
Altijd hoger inzetten, dan eindig je miss op wat je wil hebben en denken zij een koopje te hebben. Als je 80 had gezegd was er wellicht 70 geboden
Nee niet de blauwe, maar de grijze/witte (staan 100m verderop)!
oh hahaha die kende ik nog niet
Deze plek is echt nog toffer dan de blauwe containers! (En cheaper)
Als buitenlander maak je ook meer kans om hier te komen wonen, dus mocht je het tof vinden kan je je alvast aabmelden.
Misschien ga ik dat wel doen!! Al duurt het nog wel even voordat ik er zou kunnen zitten haha