Haha ja ik heb mij ook bijna een jaar geleden aangemeld. In augustus kreeg ik een studio aangeboden maar had toen al een andere woning en toen afgesproken dat ik in januari kon verhuizen!
Niet in slaap gevallen?
Ik ga zo in mn eentje naar dansles want de vriendin waar mee ik ga zit in een andere groep. Opzich boeit het me niet want normaal zou ik haar dan alsnog even zien. Maar nu is ze ziek haha. Echt stom dat ik dit spannend vind maar goed de leraren zijn lief en ik vind het ook heel leuk!
Net m’n eerste patat oorlog en frikandel speciaal van het jaar gegeten. Zit wel megavol maar ik wil dat stukje frikandel niet weggooien
Mijn filmpje op insta is een mooie inspiratie voor dans moves geweest denk ik
Soieso ik ga vragen of ze die muziek op willen zetten. Denk dat ik dan gelijk naar de andere les voor gevorderde mag.
Ha er was vanmiddag een jochie bij de supermarkt die vroeg of ik sigaretten voor hem wou halen. Ik dacht eigenlijk dat hij om voetbal plaatjes komt zeuren. Ik heb nee gezegd. En net op het station kwam hij weer naar me toe " Mevrouw… oh wacht ik heb u al gezien… Heeft u vuur"
Ik was trouwens de eerste keer door de war. Dacht wat moet dit kind. Oh voetbal plaatjes. Huh sigaretten? Roken mensen nog anno 2020…
Haha, op de bank meestal wel maar was echt wel gaaf om keer mee te maken!
Mijn vriend heeft allemaal dozen voor de trappenkastdeur (?) gezet voor de verhuizing. 3x raden wie haar tas met alle spullen daar heeft staan? Juist ik. Wie zet het ook voor een deur?! Succes met alles weer terug zetten.
Ik was er ook en vond het saai. Dus moest aan je denken haha! Het was niet de beste wedstrijd om voor een 1e keer te bezoeken. Maar top dat je het evengoed leuk vond
Neee haha dat klopt, dat was jammer! Maar ik vond het idd gewoon leuk omdat het de eerste keer was
Oh nee had pizza besteld met tomaat maar ze hebben er een bezorgd met ansjovis dus ik bellen, zeggen ze dat ik de verkeerde heb besteld. Nou nee. Nu heeft mijn vriend nog een keer gebeld en komen ze de pizza ruilen maar sowieso dat ze erin hebben gespuugd.
Er staat hier midden op een wandelpad nu al meer dan een uur een CoolBlue auto vast. Dus als iemand nog een pakketje in regio Delft verwacht: dit is waarom ze te laat zijn
Koop gewoon een bakje voor jezelf
Ahww, mijn broertje moest even mijn auto lenen vanmiddag, neemt hij als bedankje allemaal zelfgemaakte gezouten karamel fudge, met bruine rum mousse mee
Ik voel me best een held want deze week 5x alleen gesport. En net m’n heupstabilisator gemold geloof ik, dat dan ook wel weer.
Iemand hier ervaring met 32 uur per week werken en daar naast een bijbaantje hebben?
Ik werk van 9 tot 6 en kan niet meer werken, en zou er graag iets bij doen (ook door de weeks). Zit te denken aan horeca alleen is het daar denk ik niet wenselijk als ik om 19:00 zou beginnen.
Wat een wansmaak toch altijd bij dat RTL Woonmagazine
Misschien de ochtendkrant bezorgen? Dat heb ik gecombineerd met stage en studie.
Is er iemand hier die ervaring heeft met fabletics? Je kan daar vip worden en dan 2 leggings voor €24 bestellen. Ik wil daar juist bestellen omdat ze leuke plus size hebben. Alleen lees ik dat je dan €50 per maand betaald als een soort abbonement. Kan je die leggings bestellen en dan gelijk vip opzeggen ?
Ik heb dit een keer gedaan, was foutje. Het kon bij mij idd op die manier, maar ik moest daar wel voor bellen. Vond het ook echt stom van mezelf, ik had niet gelezen over dat abonnement van 50,-. Maar daar kom je dus best lastig van af! Zou het persoonlijk niet aanraden haha
Oh en belangrijkste: leggings vond ik niet fijn en zakken af…