Wat je even kwijt wil #32

Werkt dus echt fijn? Zat te twijfelen om ik ze wel of niet moest kopen

Daar was ik al bang voor. Te veel gedoe. Weet jij hoe de leggings van nike of adidas zijn?

Heb je dit al?

8 likes

Ik vind dansen echt heel leuk maar het voelt voor mij echt als - basis stap , basis stap. Ja snap je dit? Oke mooi gaan we nu 7 saltos doen 5…6…7…8

22 likes

Hahaha ja ik kan ook echt niet dansen op een choreografie, alsof mijn hersenen dan uitgaan en ik acuut de vorige stappen vergeet. Daarnaast is het ook super geforceerd en zie ik er niet uit als ik het doe haha.

3 likes

Haha k kan het nu alleen nog maar als iemand naast mij meetelt. Maar zodra we het op muziek gaan doen en niemand roept wat er moet gebeuren sta ik daar van que?
Of dan leer ik bij de basis om naar voren te stappen en dan bij het partneren moet ik naar achter stappen en dan is het een grote error.

2 likes

Jaaa of dat ze na een jaar van oefenen de spiegel inneens weghalen (dan moet de groep zich omdraaien) en je daar dan helemaal van slag staat zo van huh :exploding_head: :woman_shrugging:

2 likes

Thanks, ga ik bij nike kijken

Ik ben AndrƩ echt zat als presentator van HHB

Morgen weer boodschappen doen voor de hele week en eerste wat in mijn tas gaat is een zak paaseitjes. :innocent:

(Zelfscannen daarom in tas meteen. Ben geen dief haha)

5 likes

Vanmiddag met papa geluncht en naar de mediam.arkt en bieb geweest, toen ff een half uurtje geslapen (niet oke hoe moe ik ben) en bijna boek uitgelezen, toen kwam zusje hier boor haaar huiswerk en heb ik gekookt en haar 2 uur lang geholpen met 4 vakken.
En nu gaat ze naar huis en ga ik douchen en naar bed :sweat_smile:

8 likes

Waarom blijven van die minimalistische kettinkjes nooit op z’n plek zitten, heb ik een skele nek ofzo😵

1 like

Bij mij zitten ze aook altijd achterste voren, doe ik ze andersom om zitten ze NOG achterstevoren :expressionless:
OF helemaal in de knoop

1 like

Ik ben zo jaloers op je. Geniet er maar dubbel van namens mij.

Een vriendin van mij gaat binnenkort haar badkamer verbouwen en ze is er nog niet uit of ze opnieuw een bad wil of m eruit laat en mijn god ik kan er niet over uit… heb een uitgebreide spreekbeurt gegeven over hoe fantastisch een bad is maar denk niet dat het heeft gewerkt

2 likes

Wij hebben 5 jaar geleden de badkuip eruit gesloopt en nu hebben we een mooie inloopdouche.
Geen moment spijt van gehad! :blush:

6 likes

Ik val even binnen, ik kreeg opslag (verhoging van functie)!! Zo blij mee, want ik verdien het (uiteraard :laughing:) wel, maar ik was heel bang dat ze pietluttig zouden doen over bepaalde dingen (die niets te maken hebben met de kwaliteit van m’n werk) en dat hebben ze niet gedaan. Echt top!

22 likes

Huilen. Sommige taboes zijn taboe voor een reden.

19 likes

Ik volgde een pagina die menstruaties normaliseert. Vind ik helemaal ok. Tot ik Instagram opende tijdens mijn ontbijt en er een onderbroek vol bloed werd tentoongesteld. Heb de pagina meteen ontvolgd :see_no_evil:

2 likes

@S.onrisa Heb je al antwoord op je vraag gehad? Ik ben geen expert, maar heb er wel ervaring mee (momenteel zelfs :wink:).

Omg deze doet echt pijn haha. Nee ik weet dat veel mensen niets om een bad geven maar ik hou er zoveel van dat ik t me haast niet voor kan stellen. Heb ooit zelfs overwogen om een bad te laten plaatsen maar dan moet de hele badkamer op de schop en voor een huurhuis vind ik dat toch wel zonde. Tot nu toe overleef ik t nog met een vader die een bad in zn huis heeft en af en toe een hotelkamer met bad.

4 likes