Wat je even kwijt wil #32

Jaaa, ik heb gelijk ontvolgt. Dit kon ik echt niet aan.

1 like

Wat tof wel dat zoveel mensen haar volgen (of volgden haha)!

1 like

Wtf wat is haar instagram??

Weet eigenlijk helemaal niet of ik het wil zien

3 likes

Kon het niet laten dus heb gekeken. Wel minder erg dan ik verwacht had, ik dacht een vlek in een onderbroek ofzo. Ze heeft wel scheit als je dat zo post maar vind het toch wel mega vreemd haha.
Ik verkoop badkleding en wanneer we die retour krijgen moet ik altijd controleren op rare vlekken, die kom ik serieus vaak tegen, zo goor :fearful: (I know het is niet goor maar toch wel ofzo)

2 likes

Haha ik kreeg net een appje van iemand die ik niet super goed ken; ja! Ik weet het nu, je doet me aan prince denken. Met een filmpje. En schokkend genoeg zag ik zelf ook wel iets erin en ik dacht: O god; androgyne man was eigenlijk niet de look waar ik voor ging. Maar heb het voorgelegd aan een aantal goede vrienden en die zeggen: ja, de ogen en de jukbeenderen, maar verder valt het mee. Daar kan ik mee leven.

2 likes

Als je de nieuwe Robert word moet je het wel hebben over dekratie!

Ik kreeg een chocoladereep van 1500 gram van m’n werkgever omdat er 1500 filialen zijn geopend :raised_hands:

33 likes

Morgen worden we weer doodgegooid met Blue Monday

2 likes

@ezw wat vreselijk naar! Kan me zo goed voorstellen hoe erg dat is. Ik zit volgend weekend in noord, met een logeerkamer. Je bent welkom om jezelf een dagje af te sluiten van de buitenwereld, praten hoeft niet. Weet hoe belangrijk opladen is. Serieus aanbod, denk er maar over na

11 likes

Iedere zondagavond heb ik weer zo’n paniekerig gevoel in mijn lijf. Wat vind ik mijn huidige werk kut zeg. Iedere zondag (en andere doordeweekse dag) denk ik van morgen ga ik mij ziek melden, maar durf dat niet want ben niet ziek. Hopelijk deze week goed nieuws bij mijn tweede gesprek voor een nieuwe baan. Moet hier echt weg.

4 likes

Er is niks mis met je, dit is echt slim, waar heb je ze gekocht? AliExpress? Ik heb zo’n hartgrondige hekel aan afwassen😭 Had ik maar een vaatwasser… Maar helaas, ik zal het met afwashandschoenen moeten doen

1 like

Hopelijk heb je snel iets nieuws (als dat is wat je wil in ieder geval) of in ieder geval dat het rot gevoel snel weg gaat! :green_heart:

Nee nog niet! Dankjewel, ik stuur je morgen een PB. Nu snel slapen!:wink:

Dankje! Ja eindelijk heb ik stappen genomen om daar weg te kunnen, dat heeft ook (te) lang geduurd.

@Nidorina Wat vervelend zeg! :pensive: Wel fijn dat je je werk wel leuk vindt, is ook vrij recent toch? Die promotie bedoel je dan echt een andere werkinhoud of meer wat salaris betreft? Hopelijk komt het snel voor je! :blush:

Zitten in hetzelfde schuitje! Hoop dat je snel goed nieuws hebt. Ik heb ook stappen gezet maar duurt nog wel zeven maanden, als het wat wordt…

Wow 7 maanden?! Dat is echt nog heel lang als je je zo rot voelt. Kan je niet iets doen als tussen oplossing? Heb geen idee wat je situatie precies is natuurlijk. Heel veel succes in ieder geval!

Nee dat is financieel niet praktisch haha. Het is niet altijd even kut gelukkig. En krijg energie van mijn nieuwe plannen. We moeten nog even doorbijten!

1 like

Dit is echt mijn Pippi Langkous droom :heart::heart::heart::heart:

1 like

Dat is een goed vooruitzicht dan! :blush:

1 like