Heeft iemand dé tip tegen kriebelhoest? Hoest de longen uit mijn lijf tot kokhalzen toe. Ben het ZAT!
Kende ok al worstebrooikes make?
Ik heb echt even een aanval van koopdrang, maar ik zit op een fucking onbewoond eiland in het panamakanaal dus nu kan ik niet eens iets kopen om dit te stoppen!
Oh als ze het al beloofd is wil je al helemaal niet meer wachten haha. Dat kan ik mij voorstellen! Maar inderdaad, zondag is bij uitstek de pieker dag . Had eigenlijk al moeten slapen nu haha.
Ik ook man, kan geen zin zeggen. Dampo hoestdank werkt niet bij mij en natterman deed ook niet zoveel…
Je hebt mijn adres he, je mag altijd leuke dingen voor me bestellen.
Ik kreeg de tip om noscapine hoestdrank/tabletten te kopen. Die stoppen die hoestprikkel. Morgen sla ik in!
Dat gebruik ik ook ja! De pillen doen niks voor me, de drank helpt semi
Shit, ik had hoop. Misschien even de ha bellen voor advies?
Ik kan niet slapen en ik heb hongerrr
Dit had ik ook laatst, een tentamen op een voor mij onbekende locatie, maar er liepen hordes studenten op af vanaf het busstation waar ik uitstapte. Grote kans dat dit bij jou ook zo zal zijn!
Pfff bijna geen oog dicht gedaan. Zoveel hoofdpijn en mijn werk is de hele dag bellen/ praten. Hoe dan😭
Heb onrustig geslapen doordat ik vandaag 2 best spannende afspraken heb. Net een kleutertje.
Ik ben de hele week ziek thuis geweest ivm griep en halverwege de week kreeg ik enorm keelpijn. Dat heb ik nog steeds en ik voel me echt belabberd, maar ik vind het zo vervelend om wéér thuis te moeten blijven, ook al voel ik me echt heel ruk.
Het is hier zoo mistig! Dalijk dus maar extra op tijd naar werk vertrekken
Er zit iemand op dit tijdstip in de trein met nagellakremover te kloten?! Gadverdamme.
Heb per ongeluk de autosleutel meegenomen (ik ga met de trein) en kan niet terug naar huis om m naar mn vriend te brengen omdat ik deze trein moet halen. Oeps. Blue monday.
Ja heb besloten om thuis te blijven. Ben nu aan het wachten totdat ik iemand kan bellen.
Ga vandaag op excursie met mijn studie, voel me net weer zo’n twaalfjarige.
Beterschap FrozenFlame! Inderdaad beter om nog even langer thuis uit te zieken!