Ik vind mijn baan dus niet leuk en had gisteravond zo een steen in mijn maag dat ik gewoon wel kon janken
ik heb gelukkig nog een uur met mijn date gebeld en toen wel kunnen slapen en voel me nu gelukkig best oké:) maar las al dat meer meiden dit hebben. Hoop dat we allemaal snel wat nieuws vinden 
O. Mijn. God. Mijn oog is volgens mij ontstoken, in ieder geval de huid eromheen. He-le-maal gezwollen, ik heb nu echt een veel kleiner oog, plus ik kijk steeds tegen de zwellingen aan. Voor mijn gevoel zie ik er nu zo uit
:
heeft iemand stokjes voor mijn ogen open te houden?
Tentamen Oude Testament op Blue Monday. Deze dag lijkt verdoemd, maar ik ga uit protest ontbijten met havermout en chocola en dat tentamen nailen.
Oh en ik ga bij elke vraag de rol van vrouwen benadrukken op een goed beargumenteerde manier. Mijn prof is vet conservatief en tegen vrouwen in het ambt, maar misschien kan ik zo iets helpen 
Succes! Interessant onderwerp wel.
Is het blue monday ja? Ik heb lekker geslapen, werd op tijd uitgerust wakker, was vroeg op werk en mijn eerste cliënt lijkt niet op te komen dagen (fingers crossed, want zou ik wel kunnen gebruiken) maar ik vind deze maandag nu al een aantal keer beter dan een normale maandag 
Kun je doodgaan van spierpijn. Zo ja was leuk jullie gekent te hebben.
aju.
ja, vooral in je kuiten. Van pure ellende.
Ik wilde me ziekmelden maar zie nu net dat mijn leidinggevende er niet is
dus ik overleef het wel (voelde me ook echt niet zo fit vanochtend maar niet ziekziek)
Sterkte vandaag! Hopelijk valt het mee
Succes!
Hahaha, oeps. Lekker ongemakkelijk
Pfff wordt dit nu ook al gekaapt door het consumentisme (ja wat niet). ‘Ben je ongelukkig, down of depressief? Koop voor 1000 euro aan synthetische shirtjes die niemand zal zien omdat je je huis niet uit komt maar waar je wel mooie selfies mee kan maken voor op Insta met een bos bloemen en een kop thee op de achtergrond #bliss. Vakkundig scheefgenaaid in 3 minuten door kinderen van 7 in Bangladesh in een fabriek waar de tyfus door de kieren in de muren naar binnensijpelt. Iedereen weer gelukkig
’
Gisteravond bleef de douche ijskoud, vanochtend bleef tie ijskoud, net Eneco gebeld en ze komen eindelijk eens met urgentie dat ding maken. Want dit is al de zoveelste keer in een paar maanden dat die monteur moet komen. Zo irritant
wow tell us how you really feel 
Ja prima prima, geen last van blue monday verder ofzo. Slechts een revolutie aan het plannen
doorsnee maandag dus
Ik heb het steeds zo koud op kantoor, terwijl het hier volgens mij echt niet heel koud is. Verwarming staat gewoon aan, collega’s hebben ook nergens last van. Ondertussen zit ik hier met een fleece-kleedje.
Basically, yeah
Mijn verbouwing begint deze week.
Wat gaat er een hoop troep in kamers zitten man. Badkamer en één slaapkamer moeten in de andere kamer. Wordt echt overleven.
Ik heb 5 dagen vrij, vandaag is mn laatste dag. Ineens vette paniek dat ik helemaal niet uitgerust heb en elke dag van hot naar her ben geracet.
Dus, meteen alle klusjes geschrapt / verplaatst en ik lig op de bank de rest van de dag.