Onder het mom van “Go big or go home” gelijk 3 lessen yoga ingepland voor deze week.
Groetjes,
Mw. ZoLenigAlsEenStoeptegel
Onder het mom van “Go big or go home” gelijk 3 lessen yoga ingepland voor deze week.
Groetjes,
Mw. ZoLenigAlsEenStoeptegel
Ik word helemaal gek van de webshop waar ik nieuwe stoelen moet krijgen.
Weeeer (zelf) contact opgenomen en wéér is mijn bestelling geannuleerd. Omdat ik nieuwe stoelen krijg voor degene die ik nu heb (nog geen jaar en al de helft kapot) kan ik geen geld terug krijgen.
Geef mij dan verdomme gewoon die nieuwe stoelen of houd me gewoon op de hoogte!!!
Waarom annuleren ze je bestelling elke keer? Raar
Dan is de aanvraag niet goed doorgekomen in het magazijn. Heb al 4 x contact opgenomen met de klantenservice daar en vraag iedere keer of ze mij een bericht kunnen sturen maar dat krijg ik ook maar niet. Heb zelf bij die webshop gewerkt dus weet hoe het werkt daar en wilde het daarom ook netjes houden maar nu ben ik het zat en heb ik online ook een slechte review achter gelaten.
Dat kan ik me voorstellen als je nu al vier keer contact hebt gehad. Dit is echt slechte service. Ik hoop dat al je moeite er voor zorgt dat je snel je nieuwe set stoelen zult hebben!
Ik wilde een heel leuk rokje aan voor mijn verdediging, deed hem aan denkend dat ik echt een girlboss was en scheurde er vervolgens uit
. Denk dat het karma was voor het denken aan het woord girlboss.
Thanks, hoop het ook! Laat het er nu wel niet bij zitten en ga proberen nog wat extras te krijgen voordat ik die slechte review aan ga passen 
Zooo vervelend, sterkte! Deze dropjes heb ik 3 jaar geleden ontdekt, is het enige dat mij dan wat verlicht, hopelijk jou en @Luzarl ook!
https://www.klene.nl/producten/klene-suikervrije-wybert-drop
Lol ik heb een vast contract gekregen bij mijn bijbaan, nu kan ik vast een huis kopen haha 
Ik ben op werk en m’n cliënten zeggen allemaal af. Zit nu te wachten op die van 11 uur dacht echt dat die wel zou komen
Zit met griep thuis vandaag en mijn buurman die ik al niet kan uitstaan denkt dat hij een zanger is, maar hij denkt ook dat de drie eierdozen die hij in zijn huis tegen de muur heeft geplakt goed isoleren en nu hoor ik de hele tijd zijn valse gekraai en ik zit me vreselijk op te vreten.
Ik moet gewoon zelf even opstaan en muziek opzetten maar volgens mij heb ik manflu te pakken want ik denk niet dat ik dat ga overleven 
Edit: geen manflu ik leef nog 
Ik voelde me vanochtend best wel chill en uitgerust, maar begin me nu zoo kut te voelen.
Hoop dat ik niet ziek word, zoo geen zin en tijd voor.
En ik stond net in de wacht en was aan de beurt, wordt er opgehangen? Whyyy, moet nu weer in de wacht staan.
Heb echt zo’n klote humeur. Zit me helemaal dood te ergeren aan alles en iedereen 
Lekker man, krijg gewoon geld terug van water. Wat dus betekend dat ik in januari de helft minder hoef te betalen.
Top kan ik nog sneller sparen voor mijn wortelkanaalbehandeling (wat een feest).
Ook al zie ik het wel gebeuren dat ik nog niet ga hoor zodra ik het geld heb want omg lijkt me zo kut.
Ik moest bij een sollictatie ook allerlei diploma’s laten zien/mailen toen heb ik die van Duo gepakt. Dat was prima volgens hen.
Je kunt ze gewoon downloaden uit het register en dat kunnen zij ook
Je hoeft toch niet te benoemen dat het bij je ouders ligt? Je kan ook aangeven dat het ergens anders opgeslagen ligt. In de kluis van de bank 
Ik kijk ghosted op mtv en ik ben zó benieuwd waarom de een de ander geghost heeft.
Waar heb je ze vandaan?! PLEASE SHARE make afwassen great again.
Omg jongens de tea is fantastisch in ghosted