Wat is dit nou weer!!
Ik kan dat niet wijzigen want het emailadres waar die wachtwoorden aan zijn gekoppeld bestaat niet meer. Weet niet of dat dan erg is.
Hahaha ik had ook zo’n melding: 274 van de 350 gehackt ofzo. Tja zal wel. Ga ze echt niet allemaal veranderen.
Nee dat kan ook echt niet
Ik heb ipv gewone cola nu cola zero gekocht voor thuis. Ik dronk écht veel te veel en ben benieuwd of ik iets ga merken van deze mindering in suikers in mijn lichaam.
Ik logde gewoon in op een website en toen kreeg ik een melding dat mn wachtwoord was gehackt
Valt mee! Bij mij was mijn zenuw nog niet “dood” en moest het zelfs in twee keer gebeuren, maar heb 0 pijn gevoelt. Ik vind een gaatje vullen erger om eerlijk te zijn. De ingreep duurt wel lang, dus saai is het wel, haha.
Hmm haha. Bij mij is bijna alles al dood daar dus hopelijk helpt dat.
Was net op pinterest aan het kijken en kwam een eerbetoon van een hondje tegen die is overleden, begon meteen te huilen maar ken die hele hond niet verder.l, hallo hormonen 
Je hebt haar er bij gepropt?
Ik was net bij de Kruidvat alleen ff snel een pak oral b tandpasta inslaan en zakdoekjes, krijg ik een blik kerstkoekjes erbij? Ze zei “ja ik geef je er een blik koekjes erbij hoor.” Nouja, dit gooi ik zelf toch weer weg? Kunnen ze misschien eerst vragen OF je het wil? Wel in de eerste instantie aardig bedoeld natuurlijk maar toch.
Ik ben laatst door een kat in het ov ‘aangevallen’ omdat mijn haar er zo leuk uitzag. Doe normaal en stop dat beest in een reismand.
Nee dus? Anders had ik hem niet haha, maar het ging zooo snel dus het lag er al en de volgende klant was aan de beurt. Is nog goed tot 2021, kan weer mooi naar iemands anders kerstpakket haha
Ik kreeg ook ooit eens de vraag bij het kruidvat wilt u er een voetbalmagazine bij of een nijntje toilettas? Dus ik zei geen zo van Bedankt maar geen van beiden.
Zei dat meisje U MOET KIEZEN. Dus nu heb ik een nijntje toilettas. Maar jij hebt tenminste nog iets eetbaars
Want jij lust of eet dit niet?
Ik eet nooit koekjes nee, echt never ever en ik heb het ook nooit in huis. Dat weten mensen ook. Ik heb eerder stokbrood kaas etc. Maar geen zoetigheid. En in mijn directe omgeving ook niet. Ik heb juist het gevoel dat mensen niet willen opgezadeld met nog meer spullen tegenwoordig. Maar dit koekblik is wel heel cute dus ik geef het aan m’n ouders. Die hebben genoeg opslagruimte.
dus wel schattig. Maar elke la met potjes en pannetjes is er 1 teveel voor mij.Oh my fucking days. Waaaarom ben ik zo, echt waarom ben ik geboren zonder enige vorm van discipline.
Nu moet ik letterlijk 2 kwartaalafsluitingen doen in 5 dagen waar ik de afgelopen 3 maanden geen reet aan gedaan heb.
Hahahha wat. Je MOET kiezen? Wat is dat nou voor achterlijks zeg. Ik ga toch ook niet met mijn vuilnis en overbodige troep langs de deuren en zeggen dat mensen moeten kiezen. Hou het bij je of gooi het zelf weg als je er vanaf moet.
Ja of geef het aan een stichting voor mensen die weinig hebben ofzo.