Wat je even kwijt wil #32

"He ik wilde je eerst iets laten weten voor je verjaardag, maar dat staat misschien in schril contrast met wat er vanmorgen is gebeurd. In ieder geval, ik denk aan je en mocht je afleiding/een schouder willen… etc’.
Zoiets zou ik denk ik doen.

2 likes

Nou na werk direct naar de fysio, toen kwam zusje hier. Samen gegeten en haar ruim 2 uur lang geholpen met leren (lees: juf spelen… )

Dus ben moe. Ohnee was al moe

Ah dat klinkt positief! Ga maar duimen dat dat bij mij ook het geval is dan!

Ja doen hoor! Ik duim mee, ze vragen je niet voor niks! Heel groot compliment :blush:

Ik was echt erg vandaag hahaha. Deden een opdracht in de klas over verschillen en overeenkomsten: ga staan als je een zus hebt etc. Nou toen de volgende: ga staan als je 2 oren hebt. Iedereen staan dus. Zegt een jochie: “bij mij zijn ze verstopt” (achter zn haar, hij heeft lang haar). En ik floep eruit: “oh daarom luister jij niet goed” :hushed::roll_eyes: oepss haha omg op mezelf. Echt erg hoor, heb wel gelijk, maar kan echt niet :see_no_evil::raising_hand_woman:t3:

8 likes

Wie is Zusje
giphy

3 likes

Haha kut :sweat_smile:
Aangepast hahaha ben echt dom (iets met herkenbaarheid enzo) oepsss thankyou

1 like

Haha ja dat wel, maar echt pedagogisch was het niet :innocent:

Ik vind die nog wel kunnen eigenlijk :joy:.

heeft haar pedagogiekvak laatst wel gehaald

3 likes

Ahh dit leek echt een beetje een depri avond te worden maar ik heb gewoon drie nuttige dingen gedaan! Fijnnn

1 like

Ik ben (wat betreft anderen) nogal oplossingsgericht dus misschien wil je alleen je ei kwijt en zit je hier niet op te wachten maar zijn er geen mogelijkheden het op te lossen of het voor jezelf wel dragelijk te maken of het positieve ervan te zien? Misschien kun je ervan genieten dat er (waarschijnlijk) lekker voor je gezorgd word? Wordt de was gedaan, wordt er gekookt? Je hoeft het huishouden niet te doen? Je hebt nauwelijks vaste lasten etc.
Hoe vind je vriend het? Want hem hoor ik niet in dit verhaal. Wordt er verder ook veel gecommuniceerd over de situatie? Kun je je wat meer terugtrekken met rustige muziek op je kamer? Anders neem je samen lekker een goedkoop maar rustig BNB? Want alleen klagen erover lost niets op, het is ergens een beetje een slachtofferrol aannemen misschien? Als je in paniek bent dan snap ik dat dat moeilijk is hoor. Maar ik ken de achtergrond niet helemaal dus ik wil er niet over oordelen.

4 likes

OMG ik heb een crowdfunding online staan (voor het kopen van een viool en het laatste gat in mn budget) en zojuist heeft iemand die ik helemaal niet persoonlijk ken me 400 ekkies gegeven. WAJO. WAT ZIJN MENSEN LIEF I CAN’T. Nu heb ik 100%

59 likes

@ezw wat een klote situatie, als ik jou was zou ik naar m’n moeder gaan denk ik, dan maar een uur reizen maar wel de rust die je nodig hebt en die je dus niet bij je schoonouders kunt vinden.
Wel vind ik dat je schoonouders het niet met jullie hoeven te overleggen, het zou fijn zijn natuurlijk maar denk, helemaal gezien de cultuur, dat je niet kan verwachten dat ze bezoek weigeren. Neemt niet weg dat de situatie kut is natuurlijk, ik zou er zelf ook moeite mee hebben. Hopelijk vinden jullie snel een woning voor jullie zelf!

5 likes

Ik heb vandaag lekker late to the party molecule 01 gekocht en ik zit mezelf he le maal onder te spuiten. Die fles is over een week leeg joh

6 likes

M’n vriendinnen en ik worden oud en we zien elkaar steeds minder door werk/relatie/de leven etc. Echt jammer maar vooral dingen met z’n allen moeten vaak ver van te voren gepland. Begint er net ineens eentje dat ze voor iedereen kaartjes heeft gekocht voor Smib vrijdag en we kunnen allemaal! Zo vet, echt onzettend zin in. Even Paradiso op z’n kop zetten met m’n bitches.

45 likes

Ah dat is echt zo leuk als er ineens weer iets spontaans wordt gepland!

1 like

Ja zo leuk!

Heb Schindler’s List al zo vaak gekeken maar toch iedere keer weer tranen met tuiten

2 likes

Ben zo blij dat een bepaalde jongen (man?) nu in mijn leven is en dat het best wel natuurlijk gaat tussen ons, ik hoop zo erg dat het de goede kant op blijft gaan en dat ik het niet verpest :grimacing:

10 likes

Ik zou lekker blijven spuien hoor als dat oplucht. Lijkt me helemaal kut als je je daar niet prettig voelt en dan ook niet kan klagen.

10 likes