Nog steeds mensen die vuurwerk afsteken
Ohhh wil deze nog steeds zo graag maar ben bang dat het tegenvalt??
Heb je hem al getest of niet? Zo niet zou ik dat zeker doen voor je hem koopt. Op mij rook hij naar ziekenhuiswachtkamer en niks anders, echt smerig. En op anderen ruikt hij juist fantastisch.
Oh oké dan ga ik dat zeker doen! Bedankt voor de tip. Dacht dat ie bij iedereen wel lekker rook maar niet dus En ziekenhuiswachtkamer-geur vind ik serieus het vieste ever dus goed dat je het zegt haha
Is er iemand die tips heeft voor een gedeelde agenda app?
Waarom is het opeens rustig in de trein? Heb ik een feestdag gemist?
Google of Apple? (ik ben team Google heb er wel 6 agenda’s in ofzo)
Een vriendin van mij heeft een oude crappy telefoon die ze al 100 jaar heeft. Niks mis mee maar ik kan haar dus geen tikkie sturen want ze heeft geen bankieren app. Dus dan app ik haar hoeveel ik nog terug krijg. En dan een tijd later wanneer zij haar bankzaken doet krijg ik het terug. Maar dan ben ik het alweer vergeten dus het voelt alsof ze me gratis geld geeft haha.
Het is woensdag? Maar bij mij is het gewoon druk helaas
Ik had in de kerstvakantie iemand veel geholpen met haar scriptie omdat zij er helemaal doorheen zat, dreigde met stoppen en al meerdere jaren uitliep. En ik dacht dat ik matige ondersteuning had geboden, maar ze had dus gewoon een 9 gekregen voor die scriptie.
Misschien is er toetsweek ofzo?
Volgens mij klopt dit! Maar was echt verbaasd dat ik m’n plekje niet hoefde te delen
Mijn kat beet om 3 uur ‘s nachts in mijn teen en toen was ik klaarwakker en kon ik echt uren niet slapen
Bleeeeegh. Vannacht niet kunnen slapen vanwege een te lage bloedsuiker en net nog weer een hypo in de trein. Diabetes zuigt behoorlijk. Ik hoop echt dat het met de pomp beter gaat.
De tering, ik heb neusspray met menthol gekocht en ik moet hier echt even aan wennen.
Sommige mensen mogen echt wel hun oogkleppen afdoen. Hoezo dachten bepaalde mensen deze week irl dat ik alleen maar serieus kan zijn? Dan kennen ze mij echt niet. Dat ik mijn opleiding serieus neem en bepaalde nerdy hobby’s heb betekent niet automatisch dat ik altijd serieus ben en geen humor heb.
Je kan dat tikkie wel betalen zonder app hoor. Ik moet dan gewoon m’n kaartlezer erbij halen en dan lukt het ook. Scheelt in ieder geval naar een website moeten en bedrag+rekeningummer invoeren.
Ik ben weer zo moe, echt mist in mijn hoofd weer. Slaaaaap.
Ik heb straks een sollicitatie en zou nu het liefst omdraaien. Man wat is dit eng zeg
Misschien moet ik na bijna 25 jaar eens accepteren dat ik een lelijk gedrocht ben, maar nee… Dan koop ik weer een nieuwe shampoo waarvan ik denk dat ik echt mooi haar ga krijgen. Wie houd ik voor de gek