Wat je even kwijt wil #32

Ik heb me ziek gemeld bij m’n werk dat m’n contract niet gaat verlengen. Zo chill. Heb nog steeds geen stem dus vond het wel nodig. Als ze m’n contract wel verlengd hadden had ik er niet over getwijfeld om me ziek te melden.

12 likes

TROUWENS waarom is het zo bloed hoeren heet in de bus. Niet te doen dit

Misschien heb je ze niet genoeg glitterplaatjes gestuurd.

4 likes

Nooit van bloedhoer gehoord. Ging googelen, kom niet bij een pagina met uitleg maar 1 met allerlei “scheldwoorden”? Baarmoeder-discokip, bloedpoepende indianenhoer, baarmoederslijmvlieg? :woman_shrugging: why internet…
Nu nog meer woorden waarvan ik de oorsprong wil weten :sweat_smile:

3 likes

Nee het is bloedheet en hoerenheet. Als het dan warmer is dan bloedheet of hoerenheet wordt het bloed hoeren heet.

1 like

Aha :clap: dank!

1 like

Dit heb ik ook… :sweat_smile: Ook met kleding.

29 likes

Heel veel succes!! Ik had gister precies hetzelfde en achteraf valt het echt mee. Waarschijnlijk gaan de zenuwen wel weg als je er eenmaal zit.

2 likes

Haar mobiel valt vaak zomaar uit hahah

@ezw Ik wilde je nog even een hart onder de riem steken. Mijn schoonfamilie komt denk ik uit een gelijksoortige cultuur en ik herken alles wat je schrijft. Ik word al gek als ik daar een paar dagen logeer of als er bij bij ineens schoonfamilie komt logeren voor onbepaalde tijd. Ik vind het het lastigste dat iedereen altijd samen is en dat iets voor jezelf doen als raar wordt gezien. Ik ben ook heel introvert en heb veel tijd nodig om weer tot mezelf te komen. Jij denk ik ook. Dus dan is zo’n situatie wel heel lastig. Helemaal als er dan ook nog extra mensen aan toegevoegd worden, als je net de situatie in je hoofd een beetje gemanaged had. Het geeft mij vaak een eenzaam gevoel als ik in die situatie zit.

Ik zou als ik jou was ook naar mijn moeder gaan. Want de situatie bij je schoonouders zal waarschijnlijk wel onrustig blijven. Als het voor een duidelijk afgebakende periode was had je daar misschien wat houvast aan, maar dat is ook niet het geval toch?
Heel veel sterkte in ieder geval. Je mag me altijd een berichtje sturen als je je ei kwijt moet.

2 likes

@Saturnus het lukt me maar niet om je te PM’en nav mijn vraag over wiens vriend ook eens uitgezonden is geweest. Lukt het jou wel om mij een bericht te sturen?

Menn ik heb gewoon niet genoeg op dit nieuwe forum gezeten om te wennen, ben zo cold turkey gestopt toen dat ik me nu helemaal een digibeet voel.

Ik heb je een pm gestuurd. :smile:

Of glitter party poppers. Hier is het feestje en daar de bezem om al die rotzooi op te ruimen. :wink:

Ik had gister zo lekker avondeten dat ik nadien nog uit de pan stond te eten (dat is langgg geleden) en amper kon stoppen. Toen was het geen tweede portie avondeten meer maar bedacht ik me het vandaag als lunch te eten. Kijk er al hele ochtend naar uit maar ik moet nog even wachten van mezelf :’)

8 likes

Dan moet je nu wel het recept delen natuurlijk :wink:

3 likes

ja wat was tttttt

1 like

Ik kwam eerst dit tegen toen ik zocht op aubergine en pasta http://www.degroenemeisjes.nl/groen-zonder-poen-spaghetti-met-auberginesaus-2/#
Maar had toch zin in vis en kaas dus het werd niet-vega(n) :see_no_evil::grimacing: Dus meer naar https://www.budgetbytes.com/pasta-eggplant-sauce/
Maar ik heb eerst de aubergine gebakken in repen (aanrader!) en ook niet al die kruiden gebruikt, suiker ??? en ook niet zoveel tomatenblokjes. Dus eh het diende als inspiratie en dat pakte goed uit :stuck_out_tongue:

5 likes
2 likes

Een schepje suiker in je pastasaus haalt het zurige van tomatensaus/purree er af!

2 likes

Oh maar ik vond het helemaal niet zurig smaken. Heb trouwens wel een scheutje sojamelk (ongezoete) bij de tomatenpuree gedaan om het meer romig te krijgen.