Wat je even kwijt wil #32

Ik heb koude voeten en mijn kat kwam op schoot liggen dus heb hem al 4 keer richting mijn voeten geduwd, maar hij komt steeds terug op mijn knieën liggen. :triumph:

6 likes

Volgens mij heb ik alleen een duur memoryfoam kussen gekocht om als mandje te figureren voor mijn kat. Dat beest ligt nooit op iets behalve vlakke oppervlakken, maar nu ligt ie helemaal te kroelen.

Vind het jammer dat samsung internet het forum niet meer wil open op mijn telefoon.
Normaal zwierf ik rond op het forum maar daar heb ik nu mijn tablet voor nodig.

Heeft iemand ervaring met Apple tv en/of Apple tv plus?

Ik heb Apple TV, wel een oudere versie maar ik weet niet wat je wil weten?

Haha nou of het bevalt, wat voor toegevoegde waarde heeft het, is dat kastje puur de 4k en het geluid of krijg je ook meteen die abbodienst a la netflix erbij? Vind het online een beetje vaag wat het kastje nou precies voor een meerwaarde heeft :sweat_smile:

Oh uuuuh, ik heb het kastje destijds gekocht omdat ik geen smart tv heb en graag Netflix/YouTube wilde kijken, daar gebruikte ik het ook echt voor. Er staan mega veel andere apps op, maar dat zijn allemaal Netflix achtige dingen waar je los voor moet betalen. Ik gebruikte het ook wel eens om van mijn iPhone/MacBook naar de tv te streamen, maar dat hing vaak vast en ging dus niet altijd goed. Naar mijn weten heeft mijn Apple TV geen 4K en het geluid komt gewoon van de tv, maar een nieuwere zal dat wellicht wel hebben. Als je een smart tv hebt en daarop kunt netflixen, dan heb je in mijn ogen geen Apple TV nodig.

Hmmm, twijfel enorm, maar neig nu om het maar te laten dan. Thanks voor de review haha!

En een andere browser installeren? Ik gebruik zelf Chrome op mn Samsung

1 like

Ik ga al 2 dagen kapot van de pijn onder m’n schouderblad, voel me ook super beroerd erdoor. Heb de halve nacht wakker gelegen van de pijn. Man zegt dat ik de huisarts moet bellen maar straks is het gewoon spierpijn ofzo en dan voel ik me helemaal een mietje😅

Gewoon bellen en als ze je daar niet laten komen ofzo dan kun je een fysio bellen :kissing_heart:

1 like

Zo lief, wil ik vertrekken naar mijn werk, ben ik mijn autosleutel kwijt dus ik denk arghhhh, zie ik de voordeur op de kier staan. Is mijn vader mijn auto aan het krabben :heart: Kon meteen vertrekken in een warme en gekrabte auto

Edit: krassen of krabben? Weet het nooit

33 likes

Ik heb de afgelopen 2 weken bijna elke dag vertraging met de trein. Ik ben er wel even klaar mee nu.

Haha ik denk dat dit serieus is hoe het werkt, maar niemand ‘kan iets’ meteen de eerste keer. Maar ergens moet je beginnen en ik denk dat zelfs de meest hoge pieven wel eens onzeker zijn of ze het wel kunnen. Good job!

1 like

Wow wat stom zeg. Zeker dat laatste inderdaad, en het is niet zo gek toch want iedereen vindt een presentatie die voor groot publiek bedoelt is oefenen in zo’n klein groepje vet ongemakkelijk lijkt me?? Is gewoon een beetje gek maar dat is oké, alleen dan moet je het niet erger gaan maken als luisteraar. Goed wel dat je voor jezelf op gaat komen en heel veel succes woensdag!

1 like

Ik heb zo mijn eerste sollicitatiegesprek voor een baan na m’n afstuderen en ik ben zooo zenuwachtig. Ik haat dit gevoel echt.

4 likes

Krabben toch?

Bij mij zat het ijs echt zo dik op de ruiten dat ik er een kwartier over gedaan heb om alle ruiten vrij te krijgen!


Ik spray dit er op, ga binnen mn koffie opdrinken en na 10 min ben je klaar om te gaan.

Beetje moeilijk omdat ik 10 hoog woon :sweat_smile:

Zet de auto wel altijd aan met blazers vol aan en als ik de zij ruiten gedaan heb is de achterruit helemaal vrij en de voorruit half dus dat scheelt wel! Alleen vanmorgen zat het er écht dik op en kon ik het beste met het puntje van de krabber alles eraf krijgen

Succes!!

1 like