Wat je even kwijt wil #32

Vanavond komt er een vriendin langs die ik al 5/6 jaar niet meer heb gezien. Ik heb het geloof ik weleens over haar gehad hier haha, die ene vriendin die zo’n wanderlust/travelguru persoon is geworden :sweat_smile: Ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn. Ze vroeg me laatst of ik een bikram yoga cursus met haar wou doen en toen gingen er eerlijk gezegd al alarmbellen rinkelen :joy: Ik bedoel ze weeeet wat voor iemand ik ben, wtf man hahahaha. Ik vraag me af of ze echt zoveel is veranderd als ik denk of dat het een Instagram act is ofzo haha. Nou ja het zal iig wel leuk zijn om haar weer te zien toch denk ik haha

7 likes

Nou vind ik ook nogal een prestatie. Ik zou het niet kunnen.

3 likes

Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen

7 likes

Lijkt me echt leuk om met vrienden eens in de zoveel tijd gewoon samen te komen om kleine dingen te vieren.
Ik heb deze week 3x uitgebreid gekookt!! Of ik heb deze week heel gemotiveerd gewerkt!!

28 likes

27 likes

Hahahaha ik stuurde deze door naar m’n roomie en haar reactie: “Euhh Staat dat bij ons???” hahaha

1 like

Haha stuur terug: ja, dat kan ik
En dan alle punten/artikelen meesturen

27 likes

Wow wel lef.

Snap het niet, je hóeft niet te studeren, over het algemeen kies je ervoor omdat je het wílt. Daar hoort ook leren voor een tentamen bij. Voor jezelf, niet om je docent een gunst te verlenen.

5 likes

Wat is dit nou weer voor onzin en waarom zo duur (80 euro??)?? Leg je telefoon gewoon in een laatje. Fucking milennials!!

14 likes

Ja dat weet ik ook nog

Ik mag binnenkort op cursus om mee te kijken. Ik krijg geen certificaat. Dat heeft mijn meerdere besloten. Terwijl ik eerst wel op de basis training mocht.
Hele rare gang van zaken hier.

Pap stuurde mij zo’n artikel over het Barbie museum, als als er 1 weet, naast m’n moeder, dat ik echt obsessed was met Barbie weet hij het wel. Hij vindt musea sowieso heel leuk om naartoe te gaan maar ik heb de laatste tijd last van paniekaanvallen. Is sowieso wel een hint van hem, en ik hoop dat als ik niet meer bang ben om in zo’n situatie een paniekaanval ofzo te krijgen dat ik pap dan kan vragen om mee te gaan. Want dat is eigenlijk wel wat hij vraagt. :upside_down_face:

2 likes

Oké ik ben al sinds eind augustus ziek thuis (trombose, longembolieën) en nu wil ineens vandaag de directeur (internationaal bedrijf met +/- 200 werknemers in alleen de Benelux al) bij mij thuis langskomen “om mijn werktoekomst te bespreken, want daar heeft hij wat gedachtes over”.

Nu is hij Duits en probeert hij zo goed mogelijk Nederlands te praten, waardoor hij zich soms nogal ongelukkig uitdrukt. Maar ik stress me helemaal omdat hij ineens wil praten, en bij mij thuis, terwijl ik 100% ziekgemeld sta? :exploding_head: Is het heel gek dat ik mij hierover druk maak?

Indd, lijkt mij ook niet erg bevorderlijk voor mijn herstel. Heb vorige week het mailtje gehad waarin hij het bezoek aankondigde met de reden (werktoekomst dus) en ik doe sinds die e-mail amper een oog dicht snachts.

Ik heb via de weggeefhoek 3 puzzels gescoord dus nu kan ik ook meedoen aan de puzzeltrend haha.

2 likes

Nog niet :wink2:

@voortaan als je het maar niet in je soep doet

2 likes

Ja klopt, ik heb er met de bedrijfsarts over gesproken en hij gaf aan dat ik niet moet stressen en dat het niet raar is dat mijn werkgever na een halfjaar wil weten hoe het ervoor staat qua toekomst. En dat ik moet leren accepteren dat mijn leven waarschijnlijk niet meer wordt zoals het was en dat de kans reëel is dat ik mijn oude werk niet meer doen mag.

Heeft hij hiervoor overigens nooit gezegd en de artsen in het ziekenhuis hebben dit ook niet gezegd. Erg rustgevend was het commentaar van de bedrijfsarts dus niet. :persevere:

‘leuk geprobeerd’, natuurlijk zijn alle artikelen examen stof. Succes met leren!

Ik moet meteen aan de film rat race denken bij Barbie museum, alleen bleek dat barbie museum een nazi klaus Barbie museum.

Geweldige film.

5 likes

Bleeeh waarom ben ik zo moe. Koffie doet ook echt niks meer, ben immuun