Wat je even kwijt wil #32

Succes!!

1 like

Veel succes!

1 like

Ja m’n vader was ook uitgeput :joy: love him.
Krabben denk ik ja … maar in ons dialect is ‘t kratsen, toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is hier zoooo koud op kantoor brrr

Vandaag krijg ik als het goed is mn edelsteenketting joepie

1 like

FML heb mezelf met kind en hond buitengesloten. Mijn vriend moet van ver komen en sta al 40 min buiten en het is zoo koud. Kind kon gelukkig bij de buurvrouw spelen.

Haha ja de roete vrej kratse :grimacing:

1 like

Doet het ook niet. Wellicht is mijn android te oud

1 like

En jij en de hond moesten buiten blijven staan vernikkelen? :cold_face:

2 likes

Iemand in mijn directe omgeving heeft een diagnose gekregen van een ziekte die erg ingrijpend kan zijn. Wil graag iets van medeleven tonen, maar hoe? Alles lijkt zo knullig en ongepast.

We zitten met zn tweeën in de bios :partying_face:

7 likes

Ik ben nog steeds onredelijk boos over mijn wedstrijd die ik gisteren had.

Een kaartje sturen en erin zetten dat je er voor diegene bent. Het hoeft niet groots. Een klein gebaar heeft meestal al een groot effect

1 like

Mijn moeder heeft heel veel kaarten gekregen en daar heeft ze het een jaar later nog steeds over, dat ze dat zo’n klein gebaar vind maar wel heel lief. Een bosje bloemen kan ook altijd.

2 likes

Daar kan zij niets aan doen hoor! Mijn hond kan niet met andere honden samen en zij heeft ook een hond.

Mijn werk betaalt super onregelmatig salaris uit, de eerste keer een maand te laat, toen een week te vroeg ivm vakantie, toen rond de 27e, en nu staat het er vandaag al op. Soms heel kut maar deze maand heel chill want had nog 11e ofzo.

1 like

Ik heb net te horen gekregen dat ik over 10 dagen geen werk meer heb :sob:

Ben nog steeds op zoek en heb nog niets nieuws. Ik stress hem nu echt héél hard!

Nieuw record! Ik nieste net 7 keer achter elkaar. Love verkouden zijn :weary:

Mag dat zo kort van te voren?

Aha, ik snap! Inmiddels al wel weer binnen?

1 like

Jaaa! Kind al bij opa en oma gebracht en zit nu net op mijn werk, lekker warm!

1 like