Wat je even kwijt wil #32

Ja, de bedrijfsarts stelt me alleen niet echt gerust (zie berichtje hierboven). :pleading_face: Ik hoop indd ook dat het een leuk project ofzo is zonder werkdruk waardoor ik een beetje betrokken word bij het werk.

En zijn taalgebruik komt wat dwingend over door zijn Duitse ondertoon en verkeerde grammatica zegmaar. :sweat_smile: Dus ik durfde de afspraak niet af te wimpelen. Wel een beetje stom van me.

@FISSA Ah dankjewel voor de tip! Heb het huis indd niet erg spik en span. Ik heb mijn vriend juist uit huis verbannen tot 18u (hij komt om 16u) zodat hij niet bij het gesprek zou zijn. Dacht dat dat netter was tegenover mijn werkgever. Mijn moeder gaf ook al aan dat ik juist mijn vriend erbij moest laten zijn, dat was misschien achteraf toch slimmer geweest…

In ieder geval bedankt voor jullie reactie! Ook @HvO

1 like

Ik heb vannacht zo goed geslapen! Nu wat dingen regelen mbt UWV enzo en vanavond lekker naar Mn vriend.

En omdat ik nu ineens thuis zit is het mogelijk om morgen een vriendin uit Praag van het vliegveld op te halen en komt ze een nachtje logeren voor ze naar haar ouders gaat! :heart:

7 likes

Nou ik snap het wel hoor. Werkgevers proberen je zo vaak te naaien dat je echt op moet letten. Bovendien word ik zelf ook helemaal para als ik ziek ben, ook toen ik langdurig ziekgemeld was. Dus of het nou terecht is of niet, volgens mij is dat gevoel vrij veelvoorkomend.

8 likes

Succes @Aksiram!

In het kader van project ‘Ik ben fucking lekker’ heb ik allemaal lingerie besteld net en ik ben zo benieuwd hoe alles staat.

12 likes

Oooh ik snap je stress! Ik zit zelf ook ziek thuis sinds half augustus. Dus kan me wel enigszins inleven in jouw situatie. Probeer niet van het negatieve uit te gaan.

Mocht het een raar gesprek worden. Ga ik ieder geval nergens mee akkoord en teken nergens voor :blush:

Veel succes straks. Laat je weten hoe het ging?

1 like

Dankjewel dit stelt me wel een beetje gerust!

Het is trouwens niet zo dat ik negatief tegenover mijn werkgever sta en ik wil hier graag blijven werken/mijn werk hervatten bij dit bedrijf. Alleen ik heb negatieve gevoelens bij het gesprek omdat ik juist bang ben dat het een vervelend gesprek wordt, en omdat de aanleiding voor het gesprek door zijn gebrekkige woordkeuzes ook niet heel positief overkomt.

@FISSA @Toeptoep Dankjulliewel! Ik ga het gesprek opnemen en sowieso niks akkoorderen indd. En mocht het (hopelijk!) een leuk gesprek zijn dan wis ik de opname.

@Whiskey Dankjewel, zal ik doen! :hugs:

1 like

Ik heb teleshop op vijf aanstaan en het gaat over de express cooker. En echt letterlijk alles wat dat mens uit dat ding tovert ziet er ranzig uit. Hoe krijg je het voor elkaar.

1 like

Mijn oma is 5 jaar geleden overleden en zat toen in een hospice wat grenst aan het ziekenhuis. Voor mijn werk moet ik af en toe naar het ziekenhuis waar ze lag en is overleden en ik krijg nog steeds rillingen als ik daar naar binnen loop.

Als ik de parkeerplaats op rijd zie ik meteen weer voor me hoe we vanaf daar met alle auto’s naar de kerk reden voor de begrafenis…

Ik werd vanmiddag gebeld naar aanleiding van een online sollicitatie, belletje gemist dus heb net teruggebeld. Maar de persoon was niet aanwezig dus word straks weeeer teruggebeld. Ik haat bellen.

1 like

Bord pasta op en nog geen 4 uur later heb ik weer enorme honger. En m’n huisgenoot heeft allemaal snacks in huis en zooo irritant (en verleidelijk) om dat allemaal te zien liggen.

Ahh shit, dat is dan wel balen als het niet mooi is. Wat setjes en een body. Ik heb echt nooit setjes aan, dus ik hoop wel dat dat mooi past allemaal.

Na zo’n bord heb ik meestal s’avonds niet zo’n honger als ik nu heb. En in gedachten met wat ik daarvoor al op heb. En vergeleken met m’n normale boterhammen had ik gehoopt nu langer vol te zitten :’)

1 like

Hier in den haag wel, al de hele dag!

1 like

Oooh hahaha, lees weer goed :sweat_smile:. Maar bij de Hunkemoller.

1 like

Hier is het ook constant mistig! Al 3 dagen ofzo…

1 like

Ik heb ergens gesolliciteerd en net hebben ze me gebeld maar ik kon niet opnemen. Maar bellen is wel een goed teken toch…

1 like

Ik vind mannen die het huishouden doen zo sexy hè.

1 like

Heb je al teruggebeld?

Hopelijk wordt het wat :blush:

1 like

Mijn vriend eet vanavond niet thuis dus ga ik straks frietjes halen voor mezelf :smiley: Nu al zoveel zin in :heart_eyes::smirk:

9 likes

Ik ga dit van de week eens tegen m’n vriend zeggen. Wie weet gaat 'ie spontaan schoonmaken :smirk:

6 likes