Wat je even kwijt wil #32

Ik moest werken van 7 tot 12 en nu ben ik helemaal in de war en weet ik niet wat ik moet doen met mn leven

Klinkt op zich allemaal wel goed! Volgens mij zocht jij ook iets in de buurt van amsterdam toch? Als ik het goed onthouden heb uit het medische vragen topic. Ik wil namelijk graag voor mijn slaapproblemen dus als jij er één in de buurt hebt wil ik dat misschien ook wel proberen

Ja, ze zit in Amsterdam Oost. Ik kan haar natuurlijk niet aan- of afraden in vergelijking met anderen, maar ze is iig wel vriendelijk en ik vind haar ook wel lekker nuchter. Ik heb haar gewoon van internet geplukt haha. Als je haar gegevens wil kun je me een pb sturen!

1 like

Er is een online meldpunt maar is niet hetzelfde als aangifte doen… Daar moet ik echt voor naar een politiekantoor

Ik had ook al zitten speuren op internet maar had het alweer opgegeven :sweat_smile: snap dat je haar verder ook niet kan beoordelen maar dat iemand vriendelijk is is altijd goed. Zou haar gegevens graag willen hebben :grin:

Jemig het is zo moeilijk om een goede broek te vinden. Heb nu 10 verschillende modellen en maten gepast van verschillende merken en het zit gewoon allemaal niet. Ik had eerst altijd maat 28 alleen dat zit te strak in m’n taille, daar ga ik sowieso buikpijn van krijgen als ik zit. Maar maat 29 is dan weer te groot op andere plekken. Zo irritant.

1 like

Ik laat mijne vaak innemen in de taille omdat ik veel verschil tussen kont en taille heb, is niet eens duur en zo gefixt.

1 like

Ik wil dit eigenlijk ook gaan doen, hoeveel betaal je ongeveer voor dat innemen?

1 like

Ja ik doe ook altijd wat @Leeuwenhart doet maar dan op andere plekken. Gewoon iets kopen wat bij benadering een beetje oké zit en dan de rest laten aanpassen.

Ik wou dat broeken verschillende maten in één hadden, en niet alleen voor lengte zoals nu. Maar gewoon buik billen benen drie verschillende maten in één broek. Zou perfect zijn maar ja.

2 likes

Ik zou me zo graag willen inschrijven voor een opleiding, maar ik raak al in paniek als ik zie wat ik allemaal moet doen. Uitwisseling, reisjes, stage etc. :worried:

Zou ook heel logisch zijn. Vooral als je €100 aan een nieuwe Levi’s uitgeeft ofzo.

1 like

Ik ben AFGESTUDEEERD :tada:

125 likes

Ik heb griep (geloof ik) en zelfs mijn huid doet zeer. En ik heb zoveel huid! Hoe doen mensen dit.

1 like

Ligt aan de broek, maar rond de €10-15 was het laatste keer, op een broek van €100-150 die jaren meegaat vind ik dat wel cheap

1 like

Dankjeeee :grin:

Ja snap ik, is het allemaal gelijk in 1e jaar al?

Van wat ik kan lezen, hebben ze al een uitje naar het buitenland, veel groepsopdrachten (nooooo) en moet je veel op pad.

klinkt niet als helemaal iets voor jou… (als ik dat zo mag zeggen)

1 like

Ja dat mag en hoe meer ik erover lees hoe meer ik twijfel of ik iets anders moet zoeken

bij twijfel niet doen… weet niet of je bij een open dag/of iets soortgelijks ervan bent geweest om navraag te doen of er voor jouw situatie een mouw aan valt te passen?
Wie weet kan het dan misschien wel, maar soms mis je dan wel ‘’ de klik’’ met studiegenoten en dan is het alsnog niet prettig naar opleiding gaan (op mijn ervaringen uit verleden gebaseerd hoor, dus hoeft voor jou niet te gelden)

1 like