Wat je even kwijt wil #32

Oh ja, zou kunnen, maar het leek me zo kortdag (en dat is het ook).
Wat kut voor je man, hoop dat het je snel lukt iets nieuws te vinden.

Ik zag een foto voorbij komen van kleding van de h&m Facebookpagina, reageren mensen onder die foto “waar is de trui van?” NOU WAT DACHT JE VAN DE H&M
afbeelding

54 likes

Vanmorgen eerst een afspraak op anderhalf rijden van huis, over allemaal N-wegen. Vervolgens door naar kantoor, wat weer een uur rijden was over alleen maar N-wegen en nu ben ik op kantoor en ben ik helemaal gaar. Vind snelweg rijden echt zoveel relaxter, maar helaas zijn die wat schaarser in het Oosten van het land :frowning:

Wel lekker tijdverdrijf!

1 like

Haha, ja de ochtend is al bijna om nu. Maar dan zit ik toch liever wat minder lang in de auto eigenlijk.

1 like

En hoe ging het? Hopelijk viel het mee!

1 like

Wij hebben met kerst kerstkaarten gekregen die voor de buren waren en ik had ze ergens op een tafel neergelegd en er zijn spullen op komen liggen.

Helemaal vergeten, vind ze nu pas weer :see_no_evil:

Wat zouden jullie ermee doen?

2 likes

Oh mijn God sommige mensen nemen kerstkaarten heel serieus hoor misschien heb je nu wel een onoverkomelijke wig gedreven tussen mensen :sweat_smile:

3 likes

Ik kijk de kook video van Paris Hilton maar word er helemaal onrustig van. Ze loopt de heletijd rond om dingen te zoeken en het lijkt wel alsof ze alles ter plekken verzint migado.

1 like

Aanbellen, kaarten geven, uitleggen, sorry zeggen. Zou eigenlijk niet weten wat de andere opties zijn?

5 likes

Thanks! Het is inmiddels gelukkig uitgepraat en hij begreep me :slight_smile:

2 likes

In my defence: Krijgen bijna elke dag wel post en pakketjes van de buren of bovenburen. Ik loop bijna elke week wel heen en weer. Voel me net een postbode

Vergeten! Was geen kwade wil maar gewoon druk met kerst en niet meer aangedacht daarna.

1 like

Ik ga helemaal stuk een collega hier heeft het lichtelijk geirriteerd over een betaling en hij zegt steeds via ideaal. Ie dee jaal zegt ie.
Met creditcard is het wel gelukt, maar met iedeejaal niet.

HAHA IDEAL

22 likes

Nou, dit aanbod is vanochtend ingetrokken, ze willen toch gewoon een vacature uitschrijven. Dit is toch op z’n zachtst gezegd onhandig? Mij een beetje blij maken met een dode mus :pensive: Hoewel dit in veel opzichten een ideale organisatie is voor mij om te werken, ga ik daar nu toch ernstig aan twijfelen, hoor. Wacht dan eerst totdat je zeker weet dat je mij die baan kan aanbieden.

1 like

Hou zou hij Paypal uitspreken. pajpaal? :upside_down_face:

1 like

Ik heb voor een recept light Tahini nodig. Maar in de supermarkt staat er alleen op dat het ongeroosterd en niet ongepeld? Is die van Soug of Sebahat van AH dan goed? Of is het toch wat anders?

Zeker, ik heb er een windscherm opgezet omdat ik altijd zo hard fiets en die bevriest

1 like

Volgens mij zijn die allebei light! Ik vond die van sebahat niet zo lekker, dus ik zou die van souq proberen!

1 like

Ik denk dat die te bitter zijn en dat je de meer vloeibare tahini nodig hebt. Dat vind ik raar moeilijk te vinden in Nederland, toevallig heeft mijn Turkse supermarkt een variant (dat zit dus ook meer in een soort mini jerrycan/schenkverpakking en is veel dunner en milder dan die potten). Dat is veel minder pindakaas-achtig en meer een dip (is ook bijv op zichzelf lekker met pitabrood of als saladedressing). De allerlekkerste is Al Arz (uit Israel), die hebben ze in Amsterdam bij koosjere supermarkten en sommige hummus-zaken. Ook online te bestellen. Maar ja, daar heb je waarschijnlijk voor vanavond allemaal niks aan


1 like