Nee ben vandaag niet thuis en moet mailen wanneer ik kan bellen haha dus zal morgen bellen.
Ga ik ook doen!
Lekker eten alvast .
Straks tapas eten en mojito(s) drinken voor mijn verjaardag
En wat is op kantoor zijn op je verjaardag toch awkward. Weer de meeste vreemde opmerkingen/gesprekken gehad vandaag haha
Barbie museum? Waar?!
Haha, heb/denk ik ook soms! Waarschijnlijk (hopelijk) iemand die gewoon iets aan het lezen is, maar dan met het toestel vlak voor zijn gezicht. Althans, dat maak ik mezelf altijd wijs als iemand voor me in de trein dit doet.
Mijn vader: wil je drie droge worsten mee naar huis? Uh hoezo moet je dit vragen…
Ik wil mn bank wegdoen en een stoel kopen en als ik dat dan wil dan wil ik het ook NU. Dus, wie wil er een bank?
Zo mijn eten valt even verkeerd zeg. Doet door heel mijn buik pijn . Moet over een uur sporten maar gaat zo echt niet lukken
(en @Toeptoep)
Nou, hij is langs geweest. Ik heb het hele gesprek opgenomen met mijn telefoon (maar ik heb hem dat niet aangegeven, is dat erg?)
Ter info: Mijn huidige/oude functie was op de sales administratie in veel contact met vertegenwoordigers en managers, en de directeur had van de zomer aangegeven dat hij mij wilde ontwikkelen naar manager intern sales.
Ik heb net te horen gekregen dat ik niet meer terug mag komen in mijn huidige/oude functie, en dat hij op deze manier (ziekgemeld zijn - en ik wil wel heel graag werken maar ik mag het niet van de bedrijfsarts)) niet met mij kan samenwerken. Hij heeft wel wat klusjes voor mij voor in de toekomst zoals brieven typen en wat social media bijhouden, maar van mijn doorontwikkelingsplannen gaat niks meer door en ik word dus uit mijn huidige functie gezet. Ik werk(te) voor 31,5uur per week (80%) en hij heeft klusjes voor 50% (dus 20uur). En ik moet dat als een gunst zien omdat ik misschien wel een kinderwens ga krijgen. En wij kunnen dat financieel sowieso niet hebben.
Dit is sowieso niet ok en tegen alle regels in. Dat gaan we niet accepteren. Hij mag daar naar vragen, jij hoeft geen antwoord te geven en hij mag het zeker niet laten meewegen.
Wat een vervelend situatie. Wat hij zegt mag alleen helemaal niet, je hebt gewoon recht om terug te keren in je eigen functie en eigen uren. Je bedrijfsarts kan jullie adviseren mbt een opbouwschema. Mocht door je beperkingen het niet mogelijk zijn om terug te keren in eigen werk dan dient er een arbeidsdeskundige worden ingezet om te kijken naar passend werd binnen eigen organisatie of bij een andere organisatie.
Ik zou dit gesprek zeker met je bedrijfsarts bespreken, of wellicht kunnen jullie een driegesprek inplannen?
Ik heb het nu even kort door de bocht opgeschreven. Mijn advies is echt om dit te bespreken met de bedrijfsarts.
Ja ik ben er echt helemaal kapot van. Ik heb direct de bedrijfsarts gebeld en die geeft aan dat hij mij niet helpen kan en ik naar het juridisch loket moet gaan omdat wat de werkgever doet, niet kan/mag…
Awh, voel je je inmiddels wat beter? Het is ook vaak gewoon confronterend als iemand dat met oprechte interesse vraagt, zeker als je het niet aan ziet komen. Knuffel!
Oh jeetje wat een rotsituatie zeg.
Heb je rechtsbijstandsverzekering? Dan zou ik die gaan inschakelen. En anders inderdaad juridisch loket, want dit mag zo niet.
Tsss…Als ik jou was zou ik Hot Hatari Yoga overwegen maar dan moet je wel een leren tuigje dragen. En het is gratis want anti-kapitalistisch.
Wat is dat toch met deze mist/motregen Vind het echt niet zo’n probleem dat het koud is buiten, maar zo’n halfgare druppelbende uit de lucht
@Aksiram Wat vies! Als je rechtsbijstandverzekering hebt die inschakelen en anders inderdaad naar het juridisch loket. Hoop dat je mensen om je heen hebt die er voor je zijn en hierbij kunnen helpen?
Mijn maagpijn is redelijk weg, maar ben al wel te laat om te sporten. En ik heb weer zin in chocola. Wandelen naar de supermarkt is ook sporten toch? Hoe kom ik van deze craving af zeg
Door chocola te eten