Wat je even kwijt wil #32

Ik denk dat die te bitter zijn en dat je de meer vloeibare tahini nodig hebt. Dat vind ik raar moeilijk te vinden in Nederland, toevallig heeft mijn Turkse supermarkt een variant (dat zit dus ook meer in een soort mini jerrycan/schenkverpakking en is veel dunner en milder dan die potten). Dat is veel minder pindakaas-achtig en meer een dip (is ook bijv op zichzelf lekker met pitabrood of als saladedressing). De allerlekkerste is Al Arz (uit Israel), die hebben ze in Amsterdam bij koosjere supermarkten en sommige hummus-zaken. Ook online te bestellen. Maar ja, daar heb je waarschijnlijk voor vanavond allemaal niks aanā€¦

1 like

Je hoeft de pakketjes niet aan te nemen he? En zou ze al helemaal niet gaan langsbrengen als ik jou was. Ik zou er zelf ook gek van worden als ik iedere week pakketten van mijn buren kreeg. Zou er snel klaar mee zijn en de pakketten weigeren. Die buren vinden het wss wel lekker makkelijk omdat ze weten dat jij er toch altijd bent om aan te nemen.

Ik heb laatst gekookt met die van Al Arz en die was inderdaad super lekker, veel beter dan die van de supermarkt!
Je kan hem bestellen bij foodbazar, bezorgen is wel vrij duur. Dus ik wilde daar meerdere dingen bestellen, dan haal je het er nog een beetje uit.

2 likes

Jahoooeeee mā€™n winning streak van gister gaat door! Donderdag nog een meeting met een hele leuke opdrachtgever, hij maakt echt een supermooi product en bedient een gat in de markt. Zoā€™n zin in!

Ergens in mā€™n achterhoofd had ik al het idee dat alles wel goed zou komen. Altijd als Ik aan de grond zit, of het nou fysiek, mentaal of financieel is, komt er ineens een omslag waardoor alles weer rooskleurig wordt!

17 likes

Oh ja en Jonna Fraser checkt mā€™n stories en ik ben stiekem verliefd op hem en zā€™n alien baby, mā€™n dag is al weer helemaal goed.

7 likes

Ik voel me echt 22. Gisteravond na werk even wat gaan drinken. Ik was vijf uur thuis, katjelam, me hele avond misdragen. Op mijn werk nota bene. Ook met die collegaā€¦ en nu moet ik zo weer om een uur werken en heb geen stem meer.

2 likes

Dan heb je toch geen respect Voor je eigen dochter?

Waaauw, dan heb je echt next level schijt aan je kind. Dus die dat eerste kind haar oma is ook haar stiefmoeder.

1 like

Ik was ook totaal niet verbaasd dat het Britten waren :sweat_smile:

7 likes

Hahahaha ik maakte maanden geleden in het gierige acties topic de grap dat ik dit jaar mijn verjaardag op een dinsdag van 10.00 tot 11.00 zou vieren. Toevallig ben ik vandaag jarig, op een dinsdag dus, gaat om 10.30 de bel. Hebben mijn ouders allemaal buren uitgenodigd om een tompouce te komen eten :joy:Was een verrassing, misschien lezen ze hier wel mee :eyes:

38 likes

Heb zon mega dip heb nu t gevoel dat ik mn leven nooit op orde ga krijgen. Ik zal nooit een leuke baan vinden nooit een leuk huis kunnen vinden. En als ik uberhaubt uit huis ga zal ik alsnog altijd de shit van mn moeder moeten oplossen.

En @monkeyslut @Torquay
Bedankt!! Het ging best goed en ik heb het overleefd haha. Ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden dus nu maar hopen dat ik door mag naar de volgende ronde!

6 likes

Oh my goodness, ik zat net in de trein naar BelgiĆ« met een hele grote groep lawaaierige Gerdaā€™s die samen een uitje maakten en voor het gemak even vergaten dat er ook nog andere mensen bestaan

7 likes

me in 30 jaar

3 likes

Eej UWV heeft officieel groen licht gegeven om bij andere bedrijf traject af te maken. :grin:

47 likes

Heb het pas morgen nodig! Er zit hier ook een fancy biologisch ongebleekte fair trade achtige supermarkt, mss hebben zij het wel. Ga er morgen even langs.

Lastige situatie :cry: kan me je gevoel ook goed voorstellen. Je kunt eigenlijk pas door als hij weg is natuurlijk. Maar dan begint het kutste gedeelte van de breakup

1 like

Ben ik de enige wie slecht door de eerste 2 afleveringen van You komt :weary:

Ik ben nog steeds met de eerste bezig van seizoen 1 :tired_face:

1 like

Normaal vind ik die sassy reacties van bedrijsaccounts niet echt grappig maar hier kan ik dan wel weer on lachen:


(Instagram allerhande)

8 likes