Gadver, ik ging net een aardappel schillen en daar zaten mieren in? Dus middenin de aardappel, onder de schil.
Vandaag al op . Helaas.
Ooh shit zeg! Je voorgevoel was dus niet onterecht.
Wat een enorme rotsituatie. Die opmerking over jullie eventuele kinderwens is echt niet oké. Hij hoort niet voor jou te denken.
Hoe verliep het gesprek? Kon je wel een beetje erbij blijven?
Ik zou als ik jou was de vragen die in je opkomen op papier zetten en morgen gaan kijken naar het juridisch loket en daar de boel uitleggen. Heb je eventueel een rechtsbijstandverzekering?
Ik heb bewust op papier zetten erbij geschreven omdat je dan mogelijk wat meer rust krijgt? Bij mij helpt dat in ieder geval altijd wel een beetje.
Ik hoop dat de tips en opmerkingen hier je ook een beetje helpen!
Ik moest gister naar t ziekenhuis omdat ik niet lekker was en ze wilden checken voor zw vergiftiging.
Ik moest daar urine inleveren door middel van een katheter.
Nu dus pijn en steken in m’n blaas. Hoop zo dat ik geen blaasontsteking heb
He bah wat een vervelende man zeg! Ik vind het echt heel naar hoe hij jou behandelt heeft zeg.
Ik hoop dat iemand je kan helpen om een goede oplossing te vinden
Ik ben al zenuwachtig sinds het mailtje dat ze me willen bellen. Ik hoop dat het morgen vroeg kan en goed nieuws is. Want goed nieuws kan ik wel even gebruiken. Willen jullie voor me bidden want als ik deze baan krijg wil ik weer naar new york haha.
Ik duim voor je!
Ik heb tussen zondag 15u en vandaag 17u bijna non-stop gewerkt voor mijn eindproject van stage. Heb morgen vrij gekregen en heb net lekker drie uurtjes geslapen <3
Hahahaha dat lijkt me idd een beter idee
Ze is hier trouwens over 5 minuten en ik heb net echt als een idioot staan opruimen en schoonmaken en nog is mijn huis semiranzig volgens mij hahaha fuck my life
Omg de Lidl heeft vanaf morgen een panterprint douchegordijn te koop. (En is maar 5 eurries)
Een leerling vroeg vandaag nog aan mij ‘mevrouw bent u graag een panter?’ vanwege de schoenen die ik droeg.
Hahaha mooie opmerking.
In vlotte pas
HAHAHAAAAA ik ga stuk.
Mijn slaapkamer grenst aan de kinderkamer van de buren waar twee kindjes slapen en soms tikken zij in de avond op de muur en dan tik ik weer terug en dan zij weer. Alsof we een soort taaltje hebben ofzo. Verder ken ik die kinderen trouwens niet/heb ze nog nooit gezien.
Vandaag een goed gesprek met m’n teamleidster gehad over alles wat ik mega kut vind op werk en ze reageerde echt super fijn. En excuses gehad. Dus ja dat was best wel chill. Zat daar ook een uur, ik ging van tevoren uit van max 30 min gesprek
Hahaha zo “praatte” ik vroeger met mijn buurmeisje, via onze badkamers en 3 keer kloppen betekende dat we uit het raam moesten hangen om met elkaar te praten. We waren altijd super verbaasd dat onze ouders dit gewoon hoorden, woonden ook in een super gehorig huis.
zat vandaag rustig te studeren op de uni, komt er een volledig onbekende jongen naar mij toe: “I remember you!” dus ik “eeeh denk het niet hoor!!” hij (vertaald): “ja in die week voor de final exams (midden december) zat jij in dezelfde ruimte als mij te studeren … je had een laptop bij je”
¿¿¿¿¿???¿??? real life joe goldberg
Klinkt alsof iemand een crush heeft
Omg echt…alleen online of ook in de winkel? Zag ze niet staan in de folder vlgs mij.