Wat je even kwijt wil #32

Haha ja ik dus net met de tweede van seizoen 1 begonnen. Iedereen is er zo lyrisch over, maar ik heb het gevoel dat een aflevering wel 6uur duurt? Heb aflevering 1 verdeeld over 1,5 week gekeken. :persevere:

@Spaarlamp gaat het beter/leuker worden?

Haha da’s wel heel toevallig :smiley: Gefeliciteerd met je verjaardag ook! :balloon:

1 like

Ja! Je moet er echt ff doorheen

1 like

Ik heb nog geen enkele rituals thee gedronken die fijn was. Smerige klote cadeautjes

1 like

Verkopen zij ook thee. Zeepthee of cremethee.

1 like

Ja en dat kan je proeven als je daar bent, anderhalve slok

4 likes

Wtf ik ben zojuist naar huis gestuurd op werk omdat ik “geen flikker” uitvoerde. Nou sorry dat ik ff wat minder productief was nadat ik hoorde dat ik over 10 dagen geen werk meer heb.

Die trut heeft hier waarschijnlijk dus meer mee te maken gehad aangezien anderen juist langer mogen blijven. Zit nu dus kei hard te janken

1 like

Wtf? Kut zeg, ik zou ook janken hoor

Huh ik kan via z.alando ineens alleen nog maar via creditcard betalen? Maar die heb ik niet en wil ik niet… En net nu ik mooie sneakers met dikke korting wilde scoren :weary: en blijkbaar kun je ook niet makkelijk de betalingsopties aan laten passen? Irritant

Omg nooit meer wijn, espresso martini’s, scroppino’s en bier door elkaar drinken :thumbsdown: voel me zo slecht vandaag, terwijl ik geeneens zoveel heb gedronken

3 likes

Wel allemaal lekkere dingen. Hahaha wauw ik kan niet wachten tot mn alcoholvrije maand voorbij is :joy:

2 likes

ik wil een bijzondere gelegenheid hebben puur om dit jurkje te kunnen bestellen

11 likes

Deze kun je aan wanneer je naar de supermarkt gaat. Hup koop.

11 likes

Ik had een zwarte broek van Levi’s, maar die was na 5 keer wassen helemaal lelijk en streperig geworden. Dus ik een klaagmailtje gestuurd. Ik moest mijn broek opsturen voor onderzoek en nu krijg ik een tegoedbon van 40 euro meer dan de broek me heeft gekost. :ok_hand:

Ze wisten trouwens wat ik heb betaald, want ik moest een screenshot van de factuur meesturen.

8 likes

… als ze m’n maat nou hadden
ik ga deze sale-watchen

1 like

Gefeliciteerd :birthday: !

En :wave:t3: ouders van @MissMarple! :smile:

1 like

Dat zou ik dus ook doen. Als ik dan toch geen flikker uitvoer zal ik jullie ook niet vervelen met mijn aanwezigheid, ciao ciao.

5 likes

Dit inderdaad @Dommel. Dat ze lekker in hun sop gaar koken. Sowieso iedereen is wel eens minder productief en na zulk nieuws vind ik dat eigenlijk heel normaal, dat je minder productief bent.

Omg ik baal zo erg, ik moet weer naar de mondhygiëniste zag ik net. :cry: Bye bye 80 euro.

Ik verwacht een pakket, deze komt eind van de middag. Maar het is gewoon een brievenbus pakketje. Toch staat erbij ‘voor de ontvangst is een handtekening vereist’ en ‘pakket mag alleen aan geadresseerde worden gegeven’. Weet iemand waarvoor dat is? Het betreft namelijk gewoon een kledingstuk dat ik via marktplaats heb gekocht. Ik wil ook eigenlijk liever niet dat ze het aan de buren geven (beetje gezeik mee gehad) maar kan ik er nu dan vanuit gaan dat ze dat ook echt niet doen?

Zoveel vragen, het liefst had ik het gewoon bij een p.ostnl punt laten afleveren maar die optie was er niet