wat zou het fijn zijn als zoiets wederzijds zou zijn, echt goed verhaal
haha ja of had het minder ongemakkelijk gemaakt door iets te vragen als “wat studeer je eigenlijk” oid, vind ik in zo’n geval ook absoluut niet mijn taak
Vandaag 6500 woorden geschreven. Kan ik meedoen aan het WK shit schrijven en dan een bokaal in de vorm van een toilet mee naar huis nemen.
Ik heb zo een enorme pizza op van ah excellent
met vier kazen en ik heb nog steeds honger gewoon. En zin in wijn.
Dat is waar ja. Lekker shitposten.
Huh maar je hebt je geld terug én een kortingscode? Dat is wel netjes toch? Wat had je dan verwacht…
Ik zou niks meer kopen.
Toch gefaald want schoenen gekocht.
Ze hadden je ook geen kortingscode kunnen sturen
En ik zie je edit, ik denk dat als je ze gaat mailen je alsnog wel de tas met korting krijgt (dus de prijs die je eerst betaalde)
Ja ga ik denk ik doen. Ik vind het alleen stom/jammer dat ze daar zelf niet mee afkomen. Ze kunnen toch ook de prijs van toen en de huidige prijs zien en dat ik nu dus meer zal moeten uitgeven. Zal ook wel gewoon beleid zijn, defecte item innemen en 10% korting geven. Maarja, toch jammer
Dankjulliewel voor de lieve reacties! Ik heb met wat familieleden erover gebeld en dat heeft me wel ook wat gerustgesteld.
Morgen ga ik met het juridisch loket bellen en met een oude kennis die veel verstand heeft van de rechten/plichten van werkgever/werknemer en dan beslissen hoe ik ermee omga. Bah ben er echt kapot van
En ik heb echt mega erge hartkloppingen en krampen in mijn borst nu. Dit heeft me echt beter gemaakt…not.
Winkel ook. Maar misschien niet in jouw regio? Ik woon in Drenthe.
Je bent goed bezig! Succes morgen. Fijn dat je er met familie leden over hebt kunnen hebben en fijn dat ze je wat gerustgesteld hebben.
Helpt het om even lekker onder een warme douche te gaan staan? Of eventueel iets anders wat je fijn vind om te doen?
Succes morgen! Hoop dat je wat advies in kunt winnen
You are special
Als je die tas nogmaals wil voor dezelfde prijs dien je inderdaad contact met klantenservice op te nemen! Je betaald dan eerst de volke prijs en zodra hij verzonden/door jou ontvangen is krijg je het verschil terug
Huh is dit nou sarcastisch ? Haha zit toch geen spanning in. Wel leuke wedstrijd als Ajax supporter. Sfeer in t stadion is ook leuk
Mijn broer is daar, omdat hij geen geld wilt verspillen aan wedstrijden waar Ajax zou kunnen verliezen
Ahh haha dan snap ik m ! Altijd lastig inschatten via een scherm of iets serieus is.
Een deel van mijn collega’s zijn naar een concert toe vanavond en ik ben mega jaloers, vooral op het feit dat ik zoiets niet trek op een doordeweekse avond (weekend eigenlijk ook niet)…
Pff mijn hart breekt in stukjes hiervan hoop echt dat ze een goede thuis krijgen.