@Karl_Lagerfeld koerieki taka ti , koerieki taka ta.
Heb vandaag ergens geluncht en de saus was zoooo lekker, een soort cocktailsaus met sweet chili. Kan hem alleen nergens vinden voor particulieren dus heb net een Sligro klantenkaart aangevraagd zodat ik speciaal die saus kan gaan kopen
Takakkakaktikitki
Welke saus is het, ga morgen toevallig naar de Sligro en het klinkt heel lekker
Waaarom zijn nachten altijd zo kut:(
Ik ben wakker, kan ik iets voor je doen?
Jij hebt vaker op een van mn nachtelijke posts gereageerd geloof ik! Superlief
Ik weet niet zo goed wat je zou kunnen doen. Ik vind gewoon elke nacht wel iets om me zorgen over te maken. Waarom kun jij niet slapen?
Ik ben gewoon nog niet begonnen met slapen! Kan kloppen, ik ben altijd nog laat op. Vervelend dat je zo piekert
Ik ga zo voor het eerst in 2,5 jaar naar de tandarts⦠Heb slechte tanden dus ben bang dat er zoveel mis is
Wordt vervolgt.
Wat een rotnacht. Ben ook opgestaan met barstende koppijn en een hartslag als een malle. Beter zakken beide snel want heb een intensieve dag voor de boeg.
Ik haat verkouden zijn zo erg. Ik slaap altijd zo slecht want ik word echt vaak wakker met een neus vol snot en een uitgedroogde mond. Ik krijg amper lucht
Ik heb nog steeds zoveel stress om alles. Kom ook amper slapen. Mijn date was er gelukkig wel, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er iets tussen ons instaat en daar wil ik dan niet ook nog eens aan denken
Grrr ik moet zo naar mn werk waar ze mn contract niet verlengen. En ik heb er zoān weerstand tegen. Heb het idee dat iedereen naar me gaat kijken etc. Dat ze allemaal raar gaan doen en ik ook. Ik heb echt zin om mega petty te gaan doen over alles. Bijvoorbeeld niet de bestelling naar hoofdkantoor brengen. Ga ik trouwens ook echt niet doen, zak erin. Maar ook geen zin om met iemand te praten want het enige wat ik kan denken is: jij mag blijven, ik was niet goed genoeg. VOOR EEN FUCKING SUPERMARKT
Hoe ging het?
Dit is echt wat we nodig hebben in 2020
Er laat een man zān hond uit op het Haarlemmerplein. Schopt een bal over het fietspad waar die hond achteraan schiet, hond plast tegen een scooter en word bijna 3x overreden. En die man staat er gewoon bij van jah joh is normaal.
Die clip is ook echt fantastisch
Heb de āstouteā schoenen aangetrokken en bij de gemeente een grijper en afvalzak houder gevraagd om de boel op te ruimen tijdens het wandelen. Ze bellen mij vanmiddag om een afspraak te maken hoe ik het op kan halen. Nu alleen nog twee grijpers voor de kinderen vinden en dan kunnen we aan de slag
Ook post van niet Ajax fans wordt gewaardeerd