Wat je even kwijt wil #32

Heeft diegene het misschien aangetekend verzonden?

Heb je vaak wat bij ze besteld en weer geretourneerd? Of achteraf betalen gekozen en pas op het laatst (of iets te laat) betaald? Kan zijn dat het daar aan ligt dan

Zou dat niet duurder moeten zijn dan normaal verzenden? Want ik heb geen extra verzendkosten hoeven betalen. Ik vind het maar vreemd :stuck_out_tongue: heb dit nog nooit gehad. Ik was met het oog op de buren juist blij dat het een brievenbuspakketje kon worden en nu moet zeker alsnog iemand hem aannemen :sweat_smile:

Ik heb dat ook vaak maar ik laat alles gewoon via een pakketjesbox komen en ik hoef nooit te tekenen

Probeer een ander mailadres. Bij mij werkte dat (een paar jaar geleden) dat ik weer op rekening kon betalen.

Maar heb Mn spullen daar wel al ingeleverd. Kan het dan nog steeds? Zou wel een naaistreek zijn maar als ik er geen problemen door krijg zou ik het doen.

Ja dat zou ideaal zijn inderdaad, maar voor zover ik weet hebben we die hier niet in de buurt…

Ik zag gister zo’n knappe man in de tram :tired_face:

1 like

Nee maar ik bedoel dan loopt dat gedoe met die handtekening ook wel los

1 like

Whut als in je hoeft helemaal niet meer terug te komen nu?

Nee. Blijkbaar heeft die snol me in de gaten gehouden en ze vond dat ik niets uitvoerde. Joh tuurlijk deed ik even wat minder nadat ik het nieuws had gekregen. Ik had me bij haar moeten melden dat ik vandaag naar huis zou willen om het nieuws te verwerken zodat ik morgen weer met frisse zin zou komen. ( :woozy_face:)

Ze bracht het in elk geval zo dat ik naar huis kon want ik voerde geen flikker meer uit en ze kon niet verantwoorden dat haar medewerkers hun werk niet doen. Was nogal flabbergasted waardoor ik er mee instemde.

Waar woont zij. Ik ga eieren gooien.

3 likes

:kissing_heart:

1 like

Ik heb géén idee. (En misschien maar goed ook haha)

1 like

Ik kom daar net vandaan. Mondhygiëniste is geen moeten toch? Als je geen last hebt oid? Zoiets doe je voor jezelf/preventief?
Meteen aansluitend had ik tandarts bezoek, 6 gaatjes :flushed: allemaal onder vullingen. Waarschijnlijk kan ik niet goed tegen suikers en zuren en moet ik minder eetmomenten op een dag nemen. Laat mij gewoon eten wanneer ik zin heb :fu: ik vind t stom en wordt steeds banger voor de tandarts omdat ik dus ook niet goed reageer op de verdovingen. 2 keer een afspraak gemaakt in februari, dan staat ook mijn eerste Gyn. bezoek. Wat een kutmaand.

1 like

Nee moet niet maar ik zie vlekjes op mijn voortanden en ik vind dat vies eruit zien. :sweat_smile: Het is voor mij veel geld maar ik vind een mooie lach ook wel belangrijk (voor mezelf). Ik ga sowieso meestal wel 1x per jaar want ik rook, drink cola en eet veel fastfood dus het moet sowieso af en toe een keer.

Jij sterkte met je tandartsbezoeken, damn balen zeg.

1 like

8 likes

Hopelijk krijg je een mega big Mac pakket als afscheid

1 like

Ik ben ineens zo verdrietig he… Ik moet het echt even kwijt. 1 van mijn beste vrienden is in oktober in elkaar geslagen (o.a. door een toen nog vriend van ons) en sindsdien zit hij thuis met een hersenschudding maar nu is hij en de dokter ook bang dat hij hersenbeschadiging heeft opgelopen en nu ben ik gewoon zo sad. Hele situatie maakt me al sad hoor maar ik vind het zo vreselijk kut om hem zo te zien en niks te kunnen voor hem, behalve vragen hoe het gaat enz. Het gaat ook gewoon niet beter met hem… In tegendeel… Ik kon na het hele gebeuren nog wel langs bij hem maar dat lukt nu nog maar 1x in de paar weken want meer kan hij niet aan. :cry: Doet me ook zo’n verdriet om hem zo depressief te zien enz.

Ben wel nog steeds heel erg blij dat ik die avond geen zin had om naar dat verjaardagsfeestje te gaan want damn als ik dit ook had zien gebeuren voor mijn neus dan was ik zo leip geworden he.

Wat kut zeg! Snap dat je flabbergasted was op dat moment!

Hopelijk vind je snel iets nieuws en leuks. Hier werkte je ook nog niet zo lang toch?