Goed! Heb twee afbrokkelende tanden maar de tandarts zei dat het zonde is om daar wat aan te doen, want de tanden zijn verder gezond en doen geen pijn (zou alleen voor het beeld zijn en hij moet dan wel gaan boren in gezonde tanden). Dus al met al niets aan de hand! Hele opluchting.
Tering ik ben zo dom. Had gebeld over een kleine vacature, vragen ze een loonindicatie, ben ik gewoon eerlijk en geef ik mijn loon door Terwijl ik me echt had voorgenomen mezelf even een opslag(je) te geven. Nice girls donât get the corner office, Bertie.
Vraagje aan mensen die meer met de jeugd omgaan: is high class zijn nu iets goeds of iets slechts?
Volgens mij bedoelen ze ermee dat je uit de hoogte doet. Tenminste, dat is de context waarin ik het wel eens heb gehoord: âze volgt mij niet terug op insta, ze doet echt high classâ.
Hoe ik het ken is het negatief, dat je verwaand bent en dat het nooit goed genoeg is.
Jongetjes vroegen om mijn voetbalplaatjes maar ik had die helemaal niet gekregen (4 euro aan boodschappen) en toen zeiden ze âOmg die dame doet echt high class!!â dus ik dacht âYes ik heb klasse!â Maar ok, not dus.
Hahahaha ahh
Je prei stak zeker uit je boodschappentas.
Hahaha, sorry!
Kennen jullie dat spel (app) Plague Inc.? Ik vind het coronavirus heel erg hoor, maar bij elk nieuwsbericht dat naar buiten komt moet ik aan dit spel denken, en aan hoe accuraat dat spel eigenlijk is. Alles wat daar gebeurt, zie ik nu ook voorbij komen in het jeuws. Who bemoeid zich ermee, virus verspreidt zich naar ander land, luchthavens gaan dichtâŠ
Geen idee waarom Facebook denkt dat ik hierin geĂŻnteresseerd ben. Ik heb het laatste jaar helemaal niet gesport, laat staan een triathlon gelopen .
Vannacht droomde ik dat mijn vriend en ik zoân 25 jaar ouder waren. We hadden een mooi huis, we zagen er heel goed uit (beter dan nu zelfs haha) en we hadden een leuke jongvolwassen dochter. Ik heb eigenlijk geen kinderwens, maar ik zou tekenen voor dit scenario.
ik ben in mijn nieuwe huis, aan het wachten op de ikea bestelling maar we hebben nog geen internet en er is verder ook niet zo veel wat ik kan doen. Dus ik heb een boek meegenomen. Alleen we hebben ook nog geen raambekleding en iedereen is megadruk met verhuizen en ze kunnen dus ook naar binnen kijken. Ik voel me een beetje bekeken en ongemakkelijk
Ik ben net ontslagen.
Ik ben 2 maanden geleden hierheen verhuisd mede voor mijn werk, al mijn collegaâs zijn als familie voor me en ik voel me zielsgelukkig op mijn werk. Nu is mijn afdeling failliet verklaart en ben ik helaas de enige werknemer die weg moet omdat er voor mij geen andere functie te vinden is.
Ik kan alleen maar janken ik vind het zo zo zo kut godverdomme
Iemand probeerde net mn tas te stelen. Ik moest echt zo hard lachen hij deed echt zoân zielige casual poging. Maar gelukkig zagen we het gewoon op tijd!
Wow wat kut zeg, sterkte
Ah nee wat kut! Weet precies hoe je je voelt⊠hopelijk kun je het een beetje laten bezinken en vind je snel iets nieuws!
@grace heeft wel eens het forum besmet met een buikgriep of iets toen. Dus ik denk dat zij he goed is in het spel.