Wat je even kwijt wil #32

Ja maar het is van veel kortere duur dan Sims hoor! Jij moet sneller zijn met de hele wereldbevolking uitroeien dan dat de mensheid een medicijn uitvindt die het virus stopt of mensen beter maakt.

1 like

Ik had afgelopen weekend twee keer een uur vertraging met de trein
 Ik dus geld terug vragen
 Krijg ik meer terug dan ik heb betaald hahaha. Op mijn tickets staat namelijk een ander (hoger) bedrag dan wat ik daadwerkelijk heb betaald (kan ik ook niet helpen). Dat was dus twee keer gratis een treinreis en een beetje geld toe.

7 likes

Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik gisteren al naar Madagascar had moeten vertrekken :thinking:

1 like

Mijn laatste salaris was op 20 dec uitgekeerd en morgen krijg ik weer. Betalen ze dan ook 5 weken uit?

Lijkt me wel toch

Ik had toen ik depressief was bepaalde schoenen weggedaan en daar had ik achteraf heel veel spijt van. En nu kon ik tweedehands een paartje op de kop tikken die maar eenmalig waren gedragen of zo en voor een superfijn prijsje. En nu ben ik er blijer meer dan ik zou horen te zijn omdat het toch wel een beetje symbool staat voor de terugkeer naar the real me :laughing:

42 likes

Waarschijnlijk niet, ligt aan je contract. Lijkt me dat je gewoon per maand betaald krijgt. Voor de kerst doen ze gewoon altijd iets eerder.

Edit neem ook niet aan dat je in december voor drie weken salaris kreeg toch?

Ahh shit zeg. Sterkte met alles!

1 like

Wat vervelend dat positieve feedback niet binnenkomt en negatieve feedback in veelvoud. Ik zou iig mijn best doen om niet “blabla, zal wel” te denken bij complimenten, want daarmee maak je het jezelf iedere keer moeilijk. Als iemand de moeite neemt iets positiefs te zeggen zit daar vast een kern van waarheid in, sowieso dat ze je een baan aangeboden hebben zegt (wat mij betreft) heel veel! Dan moeten er wel meer postieve punten dan negatieve punten zijn.
Krijg je een uitgeschreven beoordeling mee? Anders sowieso alle positieve punten noteren.
Ik hoop dat je een overwegend positieve beoordeling hebt en je ook een beetje kunt geloven dat je dat helemaal aan jezelf te danken hebt :bouquet:

1 like

Ik heb een half octaaf stembereik en een schorre kraaienstem en ik ga vanavond naar een karaokebar :joy: ben oprecht een beetje zenuwachtig

4 likes

Je mag dan toch gewoon reizen in de spits als je maar voor 16.00 uur hebt ingecheckt?

1 like

Nee ik krijg het per 4 weken. Dus vond het een beetje apart. Alsof de week 5 weg valt ofzo

Gewoon Tequila gaan zingen, 4 a 5 keer het woordje tequila en je bent goed :grin:. Veel plezier!

1 like

Ik word per maand uitbetaald, krijg volgens mij niks extra’s ookal heb ik deze maand 4 dagen langer met m’n loon moeten doen.
Staat volgens mij in je contract of anders CAO.

1 like

Ik ga verhuizen naar een postcode met HL en m’n vader maakte de grap dat het de afkorting was was hondenlul.

Dus nu kan ik natuurlijk alleen nog maar die link steeds leggen. Thanks pap.

(werkt wel trouwens)

16 likes

Pas op dat je je dit niet zo uitspreekt aan de telefoon hahaha

7 likes

Hahaha ergens in een winkel ‘de postcode is 1235 HL honden-lul’

19 likes

@Solee @Rozecoupeschaar @HvO

Ja, die angst had ik al en nu dus nog meer haha
Gaat gegarandeerd een keer gebeuren. Ik zal dan (als ik van de schaamte ben bekomen) denken aan het ongemakkelijke momenten topic haha

5 likes

Aaah zo rot! Veel sterkte :heart:

1 like

Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben geslaagd voor mijn pre-master. Super blij mee, maar omg wat was dat hard leren :sweat_smile::scream: Ben kapot

69 likes

Wijkagent bellen, zodat die bij jullie kan kijken en het dan tegen die man kan zeggen?