Ik wou dat ik frans bauer was. Beetje gekke liedjes maken beetje chinees vreten en hop 2 toffe reizen maken voor tv. Heerlijk
Haha Frans Bauer net over een dorp in Argentinië “wat gezellig hier, lijkt wel op Valkenburg!”
Heb je grote oren?
Ik lig al de hele dag in mn nest
Ik vraag mij af of ik ooit een bon weet te scoren voor de enige supermarkt die meedoet aan too good to go hier. Ik ben altijd te laat… Zucht.
Ah jammer, wellicht hebben ze dan wat veranderd aan hoe ze dit soort klachten oplossen. Vind namelijk dat de oplossing die ze je geboden hebben niet echt passend is!
Vanmiddag mijn lieve vriendin op het vliegveld opgehaald en nu zit ze bij me op de bank en t is zo fijn! Ze blijft tm zaterdag en gaat dan naar haar ouders voordat ze weer terug reist.
Wow, ik heb net een geld terug bij vertraging claim ingediend bij de ns en letterlijk 1 minuut later kreeg ik een mail dat het akkoord is. Sinds wanneer gaat dat ineens zo snel
are you kidding me?! De buren zijn gewoon aan het zagen in de tuin met een electrische zaag
Ja, ik wist dat ze vreemd waren. Maar dit slaat alles. Dacht ga ook eens optijd naar bed.
Het voelt al als weekend en dat is echt mooi kut als je morgen gewoon moet werken
Vooral nu met een ziek kind, ik geef ze nog 10 minuten en dan sta ik in de tuin.
Ik wil ook knuffelen met Spider-man
Spinazie lijkt me echt heftig in de ochtend
Ze zijn gelukkig stil, wilde me net aankleden om de tuin in te rennen.
Wasmachine
Er zit een mug op m’n kamer
Huh, nu? Waar is die nog uitgekomen?
WTH, ik zat al weken en maanden tegen 1 vak aan te hikken, uit te stellen en te frustreren. Echt m’n meest frustrerende vak sinds lang. Zondag was de deadline. En nu heb ik een 19/20??? Hoe kan dit? Ik snap er niets van. Heel m’n omgeving zal met hun ogen rollen na al m’n gezaag over dit vak .
Bij mij ook! Komt vast door die herfstlentewinter die we de hele tijd hebben.
Je moet op dat tekstdingetje waar 2 bij staat klikken en dan actiecentrum openen en dan zie je volgens mij weer de batterij. Laptop van mijn zusje doet precies hetzelfde, ook met internet.