Wat je even kwijt wil #32

Ieeeuw! Groot gelijk heb je. Deze man heeft een hobby nodig.

Ah oke dat is dan wel vreemd ja!

1 like

Ik slik nu twee maanden de pil door en nu word ik alsnog ongesteld. Hallo, dat is niet de bedoeling hĆØ. Blijf wel doorslikken hopelijk stopt het snel weer.

Soms voel ik me echt een slechte dochter. Ik baal er altijd zo van als mijn vader op mijn vrije dag al om 15.30u thuiskomt. Dan voelt mijn vrije dag veel korter. Ik heb gewoon zin om alleen te zijn. :pensive:

Zo veel zin in om over een aantal maanden op mezelf te wonen! (Besef me ook wel dat ik er nog even van moet genieten om thuis te wonen)

1 like

Oh dat is heel herkenbaar! Je bent niet gelijk een slechte dochter hoor, is heel gezond die behoefte!

Indd lekker nog van genieten van de gemakken dat je thuis woont, en straks als je je eigen plekkie hebt heb je tijd genoeg voor jezelf. :slight_smile:

1 like

Dit is mij dus een keer overkomen haha. Ik woon ergens met een postcode KR. Wat wij hier thuis onthouden met kont-reet. Als ik mijn postcode moet intypen, dan zeg ik in mijn hoofd dus ook al ā€˜1234 kont reet’. Helaas ook een keer hardop gezegd tegen iemand, maar die kon er gelukkig om lachen.

10 likes

Ik ben afgestudeerd met een 9,3 en heb nog nooit zo’n goed cijfer gehaald (ik was de definitie van zesjescultuur). Maar nu baal ik dat het geen 9,5 is want dan werd het afgerond naar een 10 en nu naar een 9 :sweat_smile:

Samenvatting

Maar ik ben super blij en trots op mezelf en wow, een 9,3 is echt sick goed voor mijn doen.

80 likes

Super goed!!! Gefeliciteerd :blush:

1 like

Fresku heeft een mooie lyric - Het leven neukt je maar je mag misschien een standje kiezen.
Het ding is dat ik niet eens meer een standje mag kiezen maar dat het leven zoiets heeft van nee nee gewoon zonder glijmiddel in je anus.
Maar dan wel dr na ā€œWat heb je hiervan geleerd?ā€
Jaa dat ik altijd mn anus nat moet houden…

21 likes

M’n leven is compleet, gister is m’n verdomd lastige herplaatser bulldog geslaagd voor z’n cursus!
Vandaag lelijk nieuws gehad van m’n grootste vaste opdrachtgever, hij gaat grotendeels stoppen met de webshop en per redelijk direct dus bleeh, daar gaan m’n vaste lasten. Gelukkig straks een etentje met potentieel nieuw grote opdrachtgever, morgen een gesprek voor een dik weekend heel leuk werk en een sollicitatiegesprek voor een leuke parttime functie. We gaan stug verder.

28 likes

Yes bevallen van een dossier. Nu nog twee anderen de aankomende dagen eruit gaan persen en dan heb ik 1 dag om bij te komen. :joy:

2 likes

Gefeliciteerd!!

En altijd een anale spoeling moet doen!

2 likes

Heb echt een prima werkweek gehad. Meerdere zittingen op de rechtbank, een paar hele moeilijke maar wel interessante zaken. Echt fijn.

2 likes

Ik hoop dat je inmiddels al iets genomen hebt haha, maar ik neem tegen menstruatiepijn altijd aleve feminax. Heb het idee dat paracetamol niet zo goed werkt. Evt kun je twee paracetamol nemen en als dat niet aanslaat (na paar uur) alsnog een feminax nemen, want je mag dat combineren.

1 like

Feminax is gewoon naproxen dus je kan ook de huismerkvariant nemen

3 likes

Wat zouden jullie op de puntjes invullen in deze zin: ā€˜Je gaat door voor de …’?

Ik heb een meningsverschil hierover en nu vraag ik me af of dit een regio-dingetje is. :joy:

Koelkast

4 likes

Koelkast. Maar zou er ff een polletje van maken voor een betrouwbare opiniepeiling. En om te voorkomen dat hier straks 500x koelkast/wasmachine staat.

3 likes

@midheavenmoon @Bunnyslippers @Lemongrab Ik ben ook team koelkast! Mijn redacteur is dus team @HvO met wasmachine, en ik zat echt zo toen ze dat wilde veranderen: :scream:

Goed plan, @Lemongrab, niet aan gedacht. Ook nog nooit een poll gemaakt, eens kijken of dit werkt:

Je gaat door voor de…?

• Koelkast
  • Wasmachine
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like