Wat je even kwijt wil #32

Ohja doe ik ook weleens! Maar feminax is 275mg geloof ik en huismerk is minder, 225? Dus koop toch vaak de dure haha (maar kan misschien idd net zo goed iets minder mg nemen, maakt toch niet mega veel verschil lijkt me)

Ik ga liever door voor een grote reis. Maar oke koelkast is ook prima

7 likes

Dat gezegde als iemand je iets vraagt en je geeft het goede antwoord, en dan zegt de vraagsteller ‘Heel goed! Je gaat door voor de koelkast!’ alsof je in een tv-quiz zit.

Maar sommige mensen zeggen blijkbaar dus wasmachine ipv koelkast

3 likes

Dan heb je denk nog nooit het goede antwoord gegeven

68 likes

Dat kan niet toch?

nu wilde ik vragen “of had je altijd … in je oren?” En dan vragen wat je op de puntjes moet invullen maar misschien is dat een stom grapje :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik raad je aan de volgende keer via Facebook contact op te nemen. Dit klinkt misschien vreemd, maar volgens mij zijn bedrijven vaak klantvriendelijker via social media en krijg je een betere service. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

1 like

Heb ik toen gedaan! Maar toen verwezen ze me door naar een formulier dat ik moest invullen.

1 like

Ik voel me niet lekker en gewoon kut sinds gisteren al eigenlijk. Nu tich maar zwemmen enik weet niet of ik er spijt van krijg of niet. Maar toch wil ik een schouderklopje :innocent::see_no_evil::raising_hand_woman:t3::blush:

16 likes

Ik wou dat ik frans bauer was. Beetje gekke liedjes maken beetje chinees vreten en hop 2 toffe reizen maken voor tv. Heerlijk

22 likes

Haha Frans Bauer net over een dorp in Argentinië “wat gezellig hier, lijkt wel op Valkenburg!”

11 likes

Heb je grote oren?

Ik lig al de hele dag in mn nest

2 likes

Ik vraag mij af of ik ooit een bon weet te scoren voor de enige supermarkt die meedoet aan too good to go hier. Ik ben altijd te laat… Zucht. :pleading_face:

Ah jammer, wellicht hebben ze dan wat veranderd aan hoe ze dit soort klachten oplossen. Vind namelijk dat de oplossing die ze je geboden hebben niet echt passend is!

1 like

Vanmiddag mijn lieve vriendin op het vliegveld opgehaald en nu zit ze bij me op de bank en t is zo fijn! Ze blijft tm zaterdag en gaat dan naar haar ouders voordat ze weer terug reist.

9 likes

Wow, ik heb net een geld terug bij vertraging claim ingediend bij de ns en letterlijk 1 minuut later kreeg ik een mail dat het akkoord is. Sinds wanneer gaat dat ineens zo snel :+1:

5 likes

are you kidding me?! De buren zijn gewoon aan het zagen in de tuin met een electrische zaag

Ja, ik wist dat ze vreemd waren. Maar dit slaat alles. Dacht ga ook eens optijd naar bed.

Het voelt al als weekend en dat is echt mooi kut als je morgen gewoon moet werken :unamused:

3 likes

Vooral nu met een ziek kind, ik geef ze nog 10 minuten en dan sta ik in de tuin.