Wat je even kwijt wil #32

Ik wil ook knuffelen met Spider-man :sob:

Spinazie lijkt me echt heftig in de ochtend

1 like

Ze zijn gelukkig stil, wilde me net aankleden om de tuin in te rennen.

Wasmachine

Er zit een mug op m’n kamer :cry:

Huh, nu? Waar is die nog uitgekomen?

WTH, ik zat al weken en maanden tegen 1 vak aan te hikken, uit te stellen en te frustreren. Echt m’n meest frustrerende vak sinds lang. Zondag was de deadline. En nu heb ik een 19/20??? Hoe kan dit? Ik snap er niets van. Heel m’n omgeving zal met hun ogen rollen na al m’n gezaag over dit vak :joy:.

2 likes

Bij mij ook! Komt vast door die herfstlentewinter die we de hele tijd hebben. :frowning:

Je moet op dat tekstdingetje waar 2 bij staat klikken en dan actiecentrum openen en dan zie je volgens mij weer de batterij. Laptop van mijn zusje doet precies hetzelfde, ook met internet.

1 like

O dat is wel raar want meestal moet ie het op die manier doen. Nou, sorry dat mijn advies niet juist was :smiley:

1 like

Ja denk omdat het icoontje er gewoon standaard staat normaal gesproken. Het kutadvies ‘have you tried turning it off and on again?’ is wel wat mij hier ook een keer geholpen heeft toen dat ineens verdwenen was haha

1 like

Ik heb morgen vrij vroeg een tentamen en natuurlijk ben ik totaal niet moe en lukt het niet om te slapen. Bahhh

Oke nou daar gaat mijn it helpdesk carrière. Gelukkig is het gelukt haha

1 like

Pfff nog een dagje werken en dan eindelijk een weekje vakantie. Geen vakantie meer gehad sinds juli en ondertussen ook nog eens afgestudeerd, verhuisd en nog allemaal andere persoonlijke dingen dus ben wel een beetje op.
Hopelijk een beetje een leuke klas (ik val in), dan is de dag zo voorbij!

6 likes

Hoe lang duurt het gemiddeld om te horen van een sollicitatie? Ik heb zondag een sollicitatie ingestuurd voor een bijbaan maar nog niks gehoord. Nu vraag ik me af of ik even moet bellen, maar wil ook niet opdringerig overkomen

Ik zou in dit geval een weekje afwachten. Tenzij er bijvoorbeeld in de vacature informatie stond waaruit blijkt dat ze z.s.m. actie zouden ondernemen of medewerkers zochten.

Wij (Zeeland) zeggen inderdaad magnetron, maar anders wel eerder koelkast dan wasmachine. Ik zet trouwens mijn regio erbij, maar geen idee of dat een bepalende factor is, hoor.

1 like

Wij (ook in zeeland) zeggen wasmachine. Van magnetron heb ik in deze uitdrukking nog nooit gehoord. Dus ik denk niet dat het per se regiogebonden is :wink:

2 likes

Suuuuper kut. M’n man dacht dat ie opvang voor d’r hond had geregeld voor onze vakantie en nu blijkt dat het toch niet zo is. M’n ouders gaan zelf weg, dus daar kan die niet heen. Zijn stiefvader is ook weg, dus daar kan die ook niet heen. Mega kak dit. Proberen nu van alles :sweat:

Ik dacht ook magnetron!

1 like

Oké dankjewel! Ben ook wel een tikkie ongeduldig misschien haha