Wat je even kwijt wil #32

Vriendin net: Ik ben jaloers op hoe jij je huisje hebt ingericht, zo lekker minimalistisch.

Yeah. :heart: Fuck onnodige meuk in huis haha.

13 likes

Gewoon vragen " Eh ja waar precies moet ik het smeren"

1 like

M’n baby zit passief agressief op m’n schoot knetter hard te poepen terwijl ze me aankijkt

13 likes

Je kan op etsy zelf toch zien wat je als bezorgadres hebt geselecteerd?

Kwam het uit het buitenland? Ik heb een paar keer gehad dat pakjes uit het buitenland (ook van Etsy maar dat zal toeval zijn) zonder melding/briefje bij een Postnl-punt waren afgeleverd. Vet raar, maar misschien wel de moeite waard om even langs de dichtstbijzijnde pakketpunten te gaan?

1 like

Omg ik heb een baan! Het ging zo ontzettend snel! Ik had dinsdag het eerste gesprek (en ook überhaupt mijn eerste serieuze gesprek ooit) en vandaag het tweede gesprek. En nu heb ik een baan?? Het moet echt nog even tot me doordringen maar ik ben zo blijjjj.

73 likes

Ik stuur je even een pb!

1 like

dat is niet passief meer maar openlijk agressief

1 like

Ik zet sinds 1 januari een wekker voor het journaal 's avonds en nu mis ik het bijna nooit meer haha, ik ben zo simpel :upside_down_face:

5 likes

Oe wat zijn je favorieten?
Ben een clipper collectie aan het aanleggen en nog op zoek naar nieuwe smaken!
En super kut dat ze niet normaal te bestellen zijn ook

1 like

Ik kijk een livestream dat soort van met mijn werk te maken heeft. Het is een evenement en is wel soort van spannend ofzo.

Ik ben op zoek naar een krabpaal voor mijn kat en kwam op deze site. Ik moet echt gniffelen om dezelfde kat die zo droog op elke foto in de krabpaal is gephotoshopt hahaha net echt hoor.

https://www.decoratietakken.nl/krabpalen

11 likes

Earl Grey! Nee, grapje, groene thee ginger and lemon, groene thee raspberry mint, orange and turmeric en fennel infusion!

2 likes

Hahahaha hilarisch dit

1 like

Had je het volgens die a bra that fits methode gedaan (staand, liggend, vooroverhangend)? Ik had dat toevallig gister ook gedaan en daar kwam uit dat ik 65E zou hebben :joy: Ik was al zeeeeer sceptisch want heb een zeer bescheiden boezem dus dit leek bepaald niet in de buurt te komen, maar ok ik wilde wel een keer een bh die goed past want ik draag digenlijk altijd kutdingen. Ging gister dus ff paar verschillende maten in deze regionen passen maar het was echt een fiasco haha, het zat allemaal verschrikkelijk gewoon en paste voor geen meter. Naja, wil maar zeggen dat je die meettabellen ook maar met een korrel zout moet nemen.

2 likes

Heh ik heb net zelf rotiplaten gemaakt en ze zijn het lekker maar met bakken wordt het deeg rood??? Snap er de ballen van

1 like

Hahaha ik kreeg een mail van een student met vragen over een bepaald hoofdstuk. En ik schoot helemaal in de stress, want ik heb dat boek zelf nog nooit geopend, heb het eigenlijk nooit nodig in m’n lessen. En ik las die vraag en had echt geen flauw idee waar hij het over had. Maar toen bleek het een student van een heel andere studie te zijn die het over een ander boek had en per ongeluk mij had gemaild in plaats van zijn eigen docent :sweat_smile:

25 likes

@monkeyslut Als je een goede lingerie zaak zoekt met verschillende maten en lief personeel dat je goed helpt dan kan in Lincherie in Arnhem (of maastricht haha) aanraden. Hele lieve vrouwen en mooie lingerie.

1 like

3 likes

Hehe, ik zat tegen een vrienden te zeuren dat in redelijk korte tijd mijn auto voor APK en een beurt moest. Heb ik ook zelf net een soatest gedaan, zegt ze: zelf ook je APK gehad dus. Haha, nu die beurt nog :sweat_smile:

12 likes