Wat je even kwijt wil #32

Ik ben benieuwd of je in het land bent waar je je fiets gewoon zo kan laten staan zonder dat hij gejat wordt. Itt Nederland waar je 3 sloten om je fietst hangt en hij dan alsnog weg kan zijn.
(Finland).

Heb gelukkig nog nooit die vraag gehad bij zulke producten. Wel bij paracetamol/ibuprofen :’)

Wow, tip voor iedereen met een sony noise cancelling koptelefoon! Ik kom er net achter dat ik met mijn telefoon mijn koptelefoon (sony xm3) aan kan zetten. Dat kan blijkbaar als je telefoon een rfc chip heeft, door hem even tegen de linker oorschelp te houden!

Ik had dat een keer met de morning after pil in een drukke Etos waar maar 1 kassa open was, meisje aan de kassa was echt overtuigd dat ze er even iemand bij moest halen om advies te geven… :tired_face:

Die ervaring was al een voorbehoedsmiddel op zich.

14 likes

Bij mijn K.ruidvat training kregen we juist aangeleerd om het middel +dosering expliciet te benoemen :thinking:

Op mijn werk hebben we blijkbaar geld teveel en komt de thee van clipper. Alleen, we hebben zoveel saaie smaakjes, zoals english breakfast, earl grey, groene thee puur, en vruchtenthee met rozenbottel (bleh, zoet) terwijl ik de bijzondere smaken van clipper juist zo lekker vind! Dus heb ik net even een lijstje naar de office manager doorgestuurd met smaken die ik lekker vind. Lekker inhalig :sweat_smile:

19 likes

Ik heb net voor het eerst een madeleiene op en het was zo lekker ik wil meeer

3 likes

Ja. Moet ik dit ei eerst koken?

7 likes

https://www.ad.nl/oosterhout/maarten-van-der-weijden-staakt-wereldrecordpoging-na-ruim-18-uur~a48ae47f/
Ben Maartenmoe.

21 likes

lol ik wist uberhaupt niet eens dat ie weer aan t zwemmen was

4 likes

Ik ook niet tot dit bericht.:sweat_smile:

nou fijn dat we het gedoe gemist hebben haha

1 like

Terecht.

Fucking earl grey, zo Fucking bland. Is in mijn vriendengroep schuilnaam voor mensen die we saai vinden.

3 likes

Dan heb je nog nooit goede earl grey gehad denk ik. Door de bergamot en citrus is dat toch echt niet saai te noemen.

9 likes

Jawel. Saai.

4 likes

Ohh love earl grey juist haha! Maar vind het prima die budget te drinken, hoef hem niet per se van Clipper. Maar, mail terug en blijkbaar kan zij al mijn voorgestelde smaken niet bestellen, ze heeft een bepaalde lijst waar ze wat smaakjes uithaalt en mijn favorieten staan daar niet tussen :frowning:

Arnon greenburg?

1 like

Heb echt als een debieltje mijn telefoon paar keer tegen het linkerding gehouden. Maar nee. Werkt niet. Blijkbaar heb ik die chip niet :’)

Ik droomde een tijd geleden wel dat jij hier kwam melden dat je columns voor de Tina ging schrijven. 10/10 would read.

2 likes

Breng dan Beukenlaan 35 terug!!

6 likes