Ik ga morgen wandelen aan het strand en uitwaaien.
Ik kijk nu al uit naar het drinken van chocomelk in een strandtent met mijn doorgewaaide rode kners.
Ik ga morgen wandelen aan het strand en uitwaaien.
Ik kijk nu al uit naar het drinken van chocomelk in een strandtent met mijn doorgewaaide rode kners.
Ik had vandaag een gesprek met een hypotheekadviseur en ik heb maar gedaan alsof ik snapte wtf alles inhoudt. Die mevrouw was heel aardig en zei ook steeds dat ik vragen moest stellen als ik die had en ik zat daar gewoon zo:
Ik kan heel goed met mijn eigen geld omgaan maar ik heb niet voor niks net voor mijn eindexamen economie laten vallen 
Altijd fijn als een ontwerp voor een nieuwsbrief-publicatie er direct doorheen is 
Ik vind het ergens super grappig dat Mariniers, die dus hebben getekend om over de hele wereld uitgezonden te kunnen worden en naar allerlei oorlogsgebieden gaan, de grens trekken bij Zeeland.
Irak? Ja prima. Somaliƫ? De plicht roept.
Vlissingen? Brug te ver.
Of ze leven volgens het motto"Er gaat niets boven Groningen Doorn".
Oke mysterie opgelost, blijkbaar wordt kurkuma rood als je het met een base verhit en er zat baking soda door het deeg š¤·
Maar Doorn is echt het Zeeland van de provincie Utrecht dus ik zie geen verschil.
Veel religekkies? 
Bejaardenhuizen overal 
Op zondag nog doder dan dood 
Slecht bereikbaar met het OV 
Ik wilde Veenendaal ook nog nomineren, maar ik denk dat je deze dorpbattle wint.
Misschien kan ik je dan wel een kaartje geven voor de gratis jaarlijkse braderie.
Dat is het Lelystad van de provincie Utrecht.
Woerden is hopelijk de toekomstige Tsjernobyl van de provincie Utrecht.
En Nieuwegein dan? 
Ons Almere.
En Zeist de bakermat van slurpende 4 wheel drives van moekes die zo nodig dubbel moeten parkeren om boodschappen te doen. Koop dan gewoon een boodschappenkarretje.
Ah lekker aan het eind van de dag met een rummetje erin
En dan daarna heerlijk rozig naar bed.
Oh zeker! Dan slaap je gewoon 4 nachten op een kamertje van je familie terwijl je eerst elke avond bij ze zou zijn. Dat vindt niemand leuk.
Dat het in the middle of nowhere is, is niet zo gek. Elke basis zit op van die plekken waar je bijna niet met het OV komt, maar Zeeland⦠why?
K3 Josje?
Oh dit is gisteren haha sorry, geen idee dan
Kris Berry
Scheerschuim is zeer effectief om je foundation te verwijderen. Life hack.
Itās my lucky daaaaay! Wilde wat interieur items kopen, bleken beide 50% te zijn, dus ipv 200⬠heb ik 100⬠betaald. Joe!
Ik voel je. Vandaag op werk even een minuut mijn tranen laten gaan toen een collega vroeg gaat het wel en de rest komt er nu uit. Wat een ellende zeg.
Sterkte met nog even inhouden, hopelijk lucht het straks op!