Wat je even kwijt wil #32

Ze moeten gewoon beseffen dat sommige plekken niet bewoonbaar zijn :no_mouth:

Ik kijk a fall from Grace. En ik wil jullie 2 gratis tips geven. Als een man heel vaak zegt dat hij te vertrouwen is terwijl vertrouwen enzo niet eens te spraken is gekomen dan is hij dus niet te vertrouwen. En trouw niet zomaar met een man waarvan je zn fam enzo niet eens kent. Amerika als u mee leest. Trouw aub niet met de eerste beste loser het huwelijk is niet het grootste beste ding ooit in het leven. Oke danku.

5 likes

Juist met de pil. Ik moest KPN vorige week bellen voor iets en ik werd een beetje boos maar ook ineens enorm emotioneel. Zat echt met zo een trillende stem aan de telefoon. Stefan van KPN had echt medelijden, want heb uiteindelijk wel extra korting gekregen.

Schaamde me echt, was zo dichtbij een ugly phone cry.

8 likes

We kregen allemaal 50 euro op mijn werk? :flushed: echt raar! Cash in een envelop met een kaartje erbij.

19 likes

Heb je een vpn? Dat kan het zijn
https://support.google.com/websearch/answer/86640?hl=en

Ja bijzonder is dat hè. Ik heb dat ook wel eens met bepaalde geurtjes zoals een parfum die ik altijd droeg in de tijd van mijn eerste stap vakantie met vriendinnen dan krijg ik echt een vlaag van herinnering en inderdaad een sad/gelukkig gevoel tegelijk.

4 likes

Heeft iemand tips qua leuke eet- en koffietentjes in New York? :smiley:

1 like

Er gaat al ruim een uur een alarm af in een huis ergens in de straat en ik hoor het ook overal doorheen.

Had gisteren een uitje met collega’s en ik had t netjes bij drie bier gehouden en Spa en cola erna, totdat men vond dat ik nog even wat biertjes mee moest drinken omdat ik wegga binnenkort. Weet dat ik ook nee had kunnen zeggen maar zo ben ik dan ook weer niet en het resultaat is dan en enorrrrme kater en een dag verdoen. Ben al vanaf 8 uur wakker maar super misselijk. Sinds vier uur geef ik niet meer over maar echt eten of drinken moet nog met veel beleid en ben een kwartiertje uit bed geweest. Ik hoop dat dit geen tweedaagse kater wordt. Ik weet weer waarom ik nauwelijks meer drink, wat een ellende.

Vanessa dumplings :heart: en levain bakery voor de koekjes , magnolia bakery voor de banana pudding , los tacos number 1 voor de tacos (sws chelsea market)

1 like

omg ik moest overstappen en dat is ALTIJD op hetzelfde perron, dus je kan zonder na te denken de trein aan de overkant pakken, blijkt het de trein in de richting terug te zijn :sob::sob::sob::sob::sob::sob:

5 likes

Hahahahahaa soieso! Kan dit ook met scharrel eieren?

2 likes

Whaaa net te horen gekregen dat een vriendin van me deze zomer gaat trouwen in zuid Frankrijk en Mn vriend en ik zijn uitgenodigd!! :heart_eyes:

29 likes

Ik lust geen ei, kan het ook zonder?

6 likes

@Otzi een iets andere gradatie, maar…

5 likes

Een soort knappe Octo is het nu :joy:

2 likes

Ff kappen met Nieuwginna he. City plaza me place 2b.

3 likes

Ik vind de ‘nieuwe’ versie best vet en indrukwekkend eigenlijk. Erger me er zo aan dat zoveel mensen de artikels niet eens lezen en denken dat het om een botched restauratie gaat zoals dat bekende aapachtige Ecce Homo schilderij.

2 likes

Iew ik heb van die kaashapjes uit de oven maar ze ruiken echt naar zweetballen. Smaken wel lekker though als je daar ff doorheen bent

2 likes

Ik sta op de bus te wachten en mijn tepels bereiken echt China ZO KOUD. Jeetje

9 likes