Ik doe echt zeer zelden een middagdutje, en precies nu besluiten mijn buren in hun badkamer te gaan timmeren.
Ohh ja dan werkt het niet! NFC chip is het trouwens, die er ook voor zorgt dat je mobiel kan betalen!
Ik heb blijkbaar al de hele dag mijn string binnenstebuiten aan
Kan je hem morgen nog een keer aan!
Mijn āscharrelā is dus terug uit Nieuw Zeeland en het is zó anders gelopen dan ik verwacht had. Ik was niet van plan meteen een relatie te starten ofzo, maar hij kapte het gelijk af omdat hij denkt dat we niet bij elkaar passen en ik snap dat echt niet? We zijn al zes jaar gek op elkaar, klikken onwijs en nu ineens passen we niet bij elkaar. Ik krijg het er gewoon niet inā¦
Toen ik in Japan was, had ik afgesproken met een vriendin die daar vaker voor langere tijd is om te werken. Ze zat in een Starbucks en ik zou haar daar meeten. Eenmaal aangekomen moest ik snel even plassen en zij toevallig ook. Ik stelde voor om even bij haar spullen te blijven, maar ze zei dat dat niet nodig was? Dus we gingen tegelijk naar de wc en al haar spullen (Macbook, portemonnee, rugzak,ā¦) stonden er nog toen we terugkwamen? OkĆ©, het is niet voor de deur van een huis maar alsnog! Zoooooooo chill!
Hij is niet zes jaar lang weggeweest, en ook niet zes jaar lang een scharrel geweest. Maar we kennen elkaar wel zo lang, en er zat altijd iets in de weg. Een vriendin aan zijn kant, toen een vriend aan de mijne en toen Nieuw-Zeeland het afgelopen jaar, maar ik had nadat we elkaar vorig jaar opnieuw gevonden hadden echt het gevoel dat het goed zou komen. Hij heeft geen ander ontmoet nee, maar we hebben beide in de tussentijd wel anderen gehad en daardoor denkt hij nu te weten wat voor hem werkt in een relatie. Maar het is zo raar om ineens te horen dat we niet bij elkaar zouden passen, want dat is echt wel het laatste wat ik verwachtte. En ook compleet niet hoe ik het zie.
Het gaat hem er vooral om dat we niet echt een interesse hebben in elkaars āgrootste passieā en dat het daarom op termijn niet zou werken en er sowieso iemand teleurgesteld zou worden (jokeās on him, daarvoor is het natuurlijk al te laat). Ik heb nooit geweten dat dat überhaupt iets was waar hij naar op zoek was, maar hij denkt zeker te weten dat nodig te hebben in een relatie, terwijl ik juist vind dat we veel interesses delen en ik helemaal niet op zoek ben naar iemand die al mijn passies met me deelt. Voor mij is dat niet waar een relatie om draait, zolang je het op kan brengen om naar elkaar te luisteren en elkaar te stimuleren en dat deden we altijd wel. En hij vindt ook dat juist die geschiedenis ervoor zorgt dat het niet zou werken.
die nieuwe NS sprinters zitten zo ruk
Vriendin net: Ik ben jaloers op hoe jij je huisje hebt ingericht, zo lekker minimalistisch.
Yeah. Fuck onnodige meuk in huis haha.
Gewoon vragen " Eh ja waar precies moet ik het smeren"
Mān baby zit passief agressief op mān schoot knetter hard te poepen terwijl ze me aankijkt
Je kan op etsy zelf toch zien wat je als bezorgadres hebt geselecteerd?
Kwam het uit het buitenland? Ik heb een paar keer gehad dat pakjes uit het buitenland (ook van Etsy maar dat zal toeval zijn) zonder melding/briefje bij een Postnl-punt waren afgeleverd. Vet raar, maar misschien wel de moeite waard om even langs de dichtstbijzijnde pakketpunten te gaan?
Omg ik heb een baan! Het ging zo ontzettend snel! Ik had dinsdag het eerste gesprek (en ook überhaupt mijn eerste serieuze gesprek ooit) en vandaag het tweede gesprek. En nu heb ik een baan?? Het moet echt nog even tot me doordringen maar ik ben zo blijjjj.
Ik stuur je even een pb!
dat is niet passief meer maar openlijk agressief
Ik zet sinds 1 januari een wekker voor het journaal 's avonds en nu mis ik het bijna nooit meer haha, ik ben zo simpel
Oe wat zijn je favorieten?
Ben een clipper collectie aan het aanleggen en nog op zoek naar nieuwe smaken!
En super kut dat ze niet normaal te bestellen zijn ook
Ik kijk een livestream dat soort van met mijn werk te maken heeft. Het is een evenement en is wel soort van spannend ofzo.