Wat je even kwijt wil #32

Ik ben op zoek naar een krabpaal voor mijn kat en kwam op deze site. Ik moet echt gniffelen om dezelfde kat die zo droog op elke foto in de krabpaal is gephotoshopt hahaha net echt hoor.

https://www.decoratietakken.nl/krabpalen

11 likes

Earl Grey! Nee, grapje, groene thee ginger and lemon, groene thee raspberry mint, orange and turmeric en fennel infusion!

2 likes

Hahahaha hilarisch dit

1 like

Had je het volgens die a bra that fits methode gedaan (staand, liggend, vooroverhangend)? Ik had dat toevallig gister ook gedaan en daar kwam uit dat ik 65E zou hebben :joy: Ik was al zeeeeer sceptisch want heb een zeer bescheiden boezem dus dit leek bepaald niet in de buurt te komen, maar ok ik wilde wel een keer een bh die goed past want ik draag digenlijk altijd kutdingen. Ging gister dus ff paar verschillende maten in deze regionen passen maar het was echt een fiasco haha, het zat allemaal verschrikkelijk gewoon en paste voor geen meter. Naja, wil maar zeggen dat je die meettabellen ook maar met een korrel zout moet nemen.

2 likes

Heh ik heb net zelf rotiplaten gemaakt en ze zijn het lekker maar met bakken wordt het deeg rood??? Snap er de ballen van

1 like

Hahaha ik kreeg een mail van een student met vragen over een bepaald hoofdstuk. En ik schoot helemaal in de stress, want ik heb dat boek zelf nog nooit geopend, heb het eigenlijk nooit nodig in m’n lessen. En ik las die vraag en had echt geen flauw idee waar hij het over had. Maar toen bleek het een student van een heel andere studie te zijn die het over een ander boek had en per ongeluk mij had gemaild in plaats van zijn eigen docent :sweat_smile:

25 likes

@monkeyslut Als je een goede lingerie zaak zoekt met verschillende maten en lief personeel dat je goed helpt dan kan in Lincherie in Arnhem (of maastricht haha) aanraden. Hele lieve vrouwen en mooie lingerie.

1 like

3 likes

Hehe, ik zat tegen een vrienden te zeuren dat in redelijk korte tijd mijn auto voor APK en een beurt moest. Heb ik ook zelf net een soatest gedaan, zegt ze: zelf ook je APK gehad dus. Haha, nu die beurt nog :sweat_smile:

12 likes

Ik ga morgen wandelen aan het strand en uitwaaien.

Ik kijk nu al uit naar het drinken van chocomelk in een strandtent met mijn doorgewaaide rode kners.

14 likes

Ik had vandaag een gesprek met een hypotheekadviseur en ik heb maar gedaan alsof ik snapte wtf alles inhoudt. Die mevrouw was heel aardig en zei ook steeds dat ik vragen moest stellen als ik die had en ik zat daar gewoon zo:

Ik kan heel goed met mijn eigen geld omgaan maar ik heb niet voor niks net voor mijn eindexamen economie laten vallen :sob:

27 likes

Altijd fijn als een ontwerp voor een nieuwsbrief-publicatie er direct doorheen is :cheer:

4 likes

Ik vind het ergens super grappig dat Mariniers, die dus hebben getekend om over de hele wereld uitgezonden te kunnen worden en naar allerlei oorlogsgebieden gaan, de grens trekken bij Zeeland.

Irak? Ja prima. Somalië? De plicht roept.

Vlissingen? Brug te ver.

54 likes

Of ze leven volgens het motto"Er gaat niets boven Groningen Doorn".

2 likes

Oke mysterie opgelost, blijkbaar wordt kurkuma rood als je het met een base verhit en er zat baking soda door het deeg 🤷

9 likes

Maar Doorn is echt het Zeeland van de provincie Utrecht dus ik zie geen verschil.

Veel religekkies? :heavy_check_mark:
Bejaardenhuizen overal :heavy_check_mark:
Op zondag nog doder dan dood :heavy_check_mark:
Slecht bereikbaar met het OV :heavy_check_mark:

5 likes

Ik wilde Veenendaal ook nog nomineren, maar ik denk dat je deze dorpbattle wint.
Misschien kan ik je dan wel een kaartje geven voor de gratis jaarlijkse braderie.

Dat is het Lelystad van de provincie Utrecht.

Woerden is hopelijk de toekomstige Tsjernobyl van de provincie Utrecht.

14 likes

En Nieuwegein dan? :cry:

Ons Almere.

7 likes