Wat je even kwijt wil #32

En Zeist de bakermat van slurpende 4 wheel drives van moekes die zo nodig dubbel moeten parkeren om boodschappen te doen. Koop dan gewoon een boodschappenkarretje.

3 likes

Ah lekker aan het eind van de dag met een rummetje erin :heart: En dan daarna heerlijk rozig naar bed.

1 like

Oh zeker! Dan slaap je gewoon 4 nachten op een kamertje van je familie terwijl je eerst elke avond bij ze zou zijn. Dat vindt niemand leuk.
Dat het in the middle of nowhere is, is niet zo gek. Elke basis zit op van die plekken waar je bijna niet met het OV komt, maar Zeeland… why?

2 likes

K3 Josje?

Oh dit is gisteren haha sorry, geen idee dan

Kris Berry

Scheerschuim is zeer effectief om je foundation te verwijderen. Life hack.

It’s my lucky daaaaay! Wilde wat interieur items kopen, bleken beide 50% te zijn, dus ipv 200€ heb ik 100€ betaald. Joe!

16 likes

Ik voel je. Vandaag op werk even een minuut mijn tranen laten gaan toen een collega vroeg gaat het wel en de rest komt er nu uit. Wat een ellende zeg.
Sterkte met nog even inhouden, hopelijk lucht het straks op!

1 like

Ze moeten gewoon beseffen dat sommige plekken niet bewoonbaar zijn :no_mouth:

Ik kijk a fall from Grace. En ik wil jullie 2 gratis tips geven. Als een man heel vaak zegt dat hij te vertrouwen is terwijl vertrouwen enzo niet eens te spraken is gekomen dan is hij dus niet te vertrouwen. En trouw niet zomaar met een man waarvan je zn fam enzo niet eens kent. Amerika als u mee leest. Trouw aub niet met de eerste beste loser het huwelijk is niet het grootste beste ding ooit in het leven. Oke danku.

5 likes

Juist met de pil. Ik moest KPN vorige week bellen voor iets en ik werd een beetje boos maar ook ineens enorm emotioneel. Zat echt met zo een trillende stem aan de telefoon. Stefan van KPN had echt medelijden, want heb uiteindelijk wel extra korting gekregen.

Schaamde me echt, was zo dichtbij een ugly phone cry.

8 likes

We kregen allemaal 50 euro op mijn werk? :flushed: echt raar! Cash in een envelop met een kaartje erbij.

19 likes

Huh help. Als ik iets op google wil opzoeken krijg ik deze melding:

Wat is dit?

Heb je een vpn? Dat kan het zijn
https://support.google.com/websearch/answer/86640?hl=en

Ja bijzonder is dat hè. Ik heb dat ook wel eens met bepaalde geurtjes zoals een parfum die ik altijd droeg in de tijd van mijn eerste stap vakantie met vriendinnen dan krijg ik echt een vlaag van herinnering en inderdaad een sad/gelukkig gevoel tegelijk.

4 likes

Heeft iemand tips qua leuke eet- en koffietentjes in New York? :smiley:

1 like

Er gaat al ruim een uur een alarm af in een huis ergens in de straat en ik hoor het ook overal doorheen.

Hm nee gebruik geen vpn, nooit gebruikt ook.

Had gisteren een uitje met collega’s en ik had t netjes bij drie bier gehouden en Spa en cola erna, totdat men vond dat ik nog even wat biertjes mee moest drinken omdat ik wegga binnenkort. Weet dat ik ook nee had kunnen zeggen maar zo ben ik dan ook weer niet en het resultaat is dan en enorrrrme kater en een dag verdoen. Ben al vanaf 8 uur wakker maar super misselijk. Sinds vier uur geef ik niet meer over maar echt eten of drinken moet nog met veel beleid en ben een kwartiertje uit bed geweest. Ik hoop dat dit geen tweedaagse kater wordt. Ik weet weer waarom ik nauwelijks meer drink, wat een ellende.