Vanessa dumplings en levain bakery voor de koekjes , magnolia bakery voor de banana pudding , los tacos number 1 voor de tacos (sws chelsea market)
omg ik moest overstappen en dat is ALTIJD op hetzelfde perron, dus je kan zonder na te denken de trein aan de overkant pakken, blijkt het de trein in de richting terug te zijn
Hahahahahaa soieso! Kan dit ook met scharrel eieren?
Whaaa net te horen gekregen dat een vriendin van me deze zomer gaat trouwen in zuid Frankrijk en Mn vriend en ik zijn uitgenodigd!!
Ik lust geen ei, kan het ook zonder?
Een soort knappe Octo is het nu
Ff kappen met Nieuwginna he. City plaza me place 2b.
Ik vind de ‘nieuwe’ versie best vet en indrukwekkend eigenlijk. Erger me er zo aan dat zoveel mensen de artikels niet eens lezen en denken dat het om een botched restauratie gaat zoals dat bekende aapachtige Ecce Homo schilderij.
Iew ik heb van die kaashapjes uit de oven maar ze ruiken echt naar zweetballen. Smaken wel lekker though als je daar ff doorheen bent
Ik sta op de bus te wachten en mijn tepels bereiken echt China ZO KOUD. Jeetje
Mijn vriend is de stad in met ons bezoek en deze oma had geen zin om mee te gaan, nu toch wel beetje spijt maarja heb mijn fiets uitgeleend dus heeft niet veel zin om alsnog te gaan. Ga maar lekker naar bed denk
Coronavirus van de Mexicaan gekregen?
Hij wilde wel meeten maar ik heb geweigerd.nl. Drink met mate
Godver had nog een pizza besteld en ben daar nu al een uur op aan het wachten
Heb zitten bunkeren net
Goeie karma: ik zag een meisje (op stap) overduidelijk zoeken naar iets/geld, ze scheen met flits in haar tasje en bleef maar een bonnetje uitvouwen, alsof ze hoopte dat daar iets tussen zat.
Toen vond ik €50, en we stonden dus in de rij waar zij net uit kwam, dus vroeg ik of het van haar was. Ze was zo blij en dankbaar dat ze me trakteerde op een gin tonic🍸.
Mening onder mijn vriendinnen was verdeeld: had het zelf gehouden v.s. had het af gegeven.
Normaal met geld vinden ben ik ook wel team zelf houden, want ja, er staat niet op van wie het is, maar nu was het overduidelijk dat zij het kwijt was dus ik tikte haar meteen aan.
- Goeie karma, goed bezig
- Je had €50 rijker kunnen zijn …
0 stemmers
Poll is anoniem, ben benieuwd.
Overigens geen humble brag dit, eerder een gewone brag omdat deze daad wel echt goed voelde
Ik zou wel omkijken of iemand iets zoekt of iets kwijt is en als dat zoals bij jou het geval was terug geven. Als er niemand in de buurt is en niemand ziet er zoekend uit zou ik het houden dikke dooeeei
Bedenk me nu trouwens wel ja wat is €50,- nou. Is chil als je het krijgt of vind maar niet een belachelijk groot bedrag
Heb je ze aan beide kanten ingesmeerd met olie voor het bakken?