Wat je even kwijt wil #32

Sorry besef me nu dat mn reactie een beetje ongevoelig was haha. Oorzaak drank :clinking_glasses:

1 like

Ik zit in de trein en iemand achter mij nieste net best hard en toen rook ik zijn adem :sob::nauseated_face:

1 like

Is het hooikoortsseizoen belachelijk vroeg begonnen??

Heb al de hele week godsgruwelijke keelpijn en vanochtend werd ik wakker met dikke korsten op mijn ogen, gadver. Dit is de eerste keer in zowat 8 jaar dat ik zo veel last heb.

1 like

Wie voelde zich altijd zo succesfull adult als die prei in zn tas heeft? Ik heb dat dus met verse bloemen en als ik kaas haal bij de kaaswinkel in plaats van in de super.

24 likes

Mijn laptop is zo verouderd en langzaam. Het liefst hoop ik dat hij zsm kapotgaat, zodat ik een nieuwe van de verzekering krijg. Iemand zei voor het laatst dat ik hem kapot moest maken, maar daar ben ik te pussy voor en vind ik ook echt slecht. Nu wacht ik al een halfuur tot de Sims 4 opstart :weary:

Zit er nog garantie op? Qua verzekering weet ik ook niet of je een nieuwe krijgt, want vaak krijg je niet zozeer een nieuwe maar meer een bedrag na afschrijvingen en dat is bij een oudere laptop vaak niet zoveel.

Brood halen bij de bakker :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Ik zit al aan een glas wodka. Na zdrowie

25 likes

Ah nee dat zou dan jammer zijn :persevere:

Hahahaha deze had ik idd ook al gezien :joy:

Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt en ben ook donkerblond… heb het alle kleuren van de regenboog geverfd

Oh ja geblondeerd heb ik het nog nooit

Omg nee kom er net achter dat er een stuk van mijn vulling is afgebroken. :cry:

Ik ga met een vriendin samen sushi eten en ze vroeg of ik daarna mee ga dansen. Maar ik heb vorige week zn eerste basis les gehad en ik snap nogsteeds niet hoe ik nou een man moet volgen. Dus ik durf niet zo goed maar ik wil wel dansen. Diiiit is een dilleeemmaaaa. Ik kan altijd nog beslissen en ik ga morgen ook weer dansen.

Koerikitakka ti koerikitakka ta.

2 likes

Ik zou vandaag naar Eindhoven gaan met een vriend maar die heeft om 08:00 gezegd dat ie een kater had en sindsdien lig ik in bed me te vervelen. Ik wil even naar de action maar pff dan moet ik opstaan

@grace ik ben niet de enige die dankzij jou aan het forum denkt tijdens het boodschappen doen :joy:

5 likes

Ik zou om 11 uur koffiedrinken met mijn ouders in de stad, zag er een beetje tegenop want had drukke week gehad en geen zin om weer 's ochtends ergens heen te gaan. Maar ok ik daarheen. Geen ouders te bekennen. Ik bel ze: waar zijn jullie? Moeder: wij zijn thuis, hoezo? Hadden we pas volgende week afgesproken hahha. Weekje te vroeg :thumbsup:

10 likes

I’m shooketh. Ik heb een tien voor een schrijfopdracht gekregen. Ik ben de embodiment van de zesjescultuur. Hoe kan dit.

40 likes

Ik moet vandaag een open sollicitatiebrief schrijven en ik heb GEEN ZIN.

Of eigenlijk: ik durf niet

2 likes

You can do it!!!

1 like