Wat je even kwijt wil #32

Ben al vanaf 6 uur wakker, echt top zo’n ritme :grinning:

Same here! En op doordeweekse werkdagen er niet uit kunnen (willen) en doodmoe… whyyyyyyyy :sob:

Nee gewoon olie in de pan (weet inderdaad dat je ze eigenlijk in hoort te smeren maar had geen kwast :sweat_smile:), maar het gebeurde aan beide kanten. Maar het kwam dus door de kurkuma icm baking soda!

Voor mij is 50 euro wel echt veel geld🙊. Niet zoals een tientje ofzo. En daar zou ik al van balen.

20 likes

Nee, een condensdroger blaast de lucht uit de droger (en vaak via een slang naar buiten) en een warmtepomp hergebruikt warme lucht door het weer de trommel in te blazen. Bij een warmtepomp zou onderin een bak moeten zitten dat het water opvangt, bij die van jou staat dat er een condensafvoerslang bij zit dus dat lijkt me dan geen warmtepomp want dan heb je geen slang nodig.

1 like

Dit doet me denken aan die meme die eindigt met een mens die een pony draagt :joy:

1 like

Mijn vriend en ik lopen er vandaag weer eens bij als een ANWB-stel. En beide weigeren we ons om te kleden haha. Hallo, mijn make-up hoort bij mijn outfit en dat ga ik niet opnieuw doen.

4 likes

Ik heb condens en geen slang maar wel een waterreservoir.

1 keer remmen en je hebt die hond in je nek hangen? :sweat_smile: wat doet hij daar…

1 like

Vandaag treinen vanuit de randstad naar het hoge noorden, morgen vanuit het hoge noorden naar het diepe zuiden en weer terug naar de randstad. Word al moe als ik er aan denk.

Mooie longread dit

6 likes

Condensslang zit er vaak bij want ook een warmtepompdroger kan aangesloten worden op de afvoer. Echter zit hier ook gewoon een waterreservoir in dus kan gewoon geplaatst worden :blush:

2 likes

Laat je toch niet zo gek maken door andere mensen joh.

46 likes

Ik vind het veel meer classy als je gewoon dadelijk je diploma hebt. Dan zien ze vanzelf wel dat ze je onderschat hebben toch? Confidence is silent.
Snap je overigens wel hoor. En supergoed dat het zo goed gaat!

3 likes

Ik denk dat ze niet eens zouden doorhebben dat het een sneer naar hen is en dat andere mensen alleen maar denken van wtf?

6 likes

De mooiste fuck you is gewoon je diploma halen voor jezelf. of als het moment zich op natuurlijke wijze voordoet dat je het erover kan hebben op een verjaardag of zo.

4 likes

Ik heb geen plannen vandaag en vind dat helemaal niet leuk. En ik kan wel wat foto’s gaan uitprinten en een vlucht naar de west-kust van Amerika boeken, maar vind dat ook spannend, dus weet niet wanneer en hoelang enzo :roll_eyes:

Ik was gisteren ergens op visite en toen zei ik dat ik nog steeds een chromecast wil en toen kreeg ik ineens 1 want hij had nog een nieuwe liggen waar hij niks mee deed. Ben zo blij nu haha. Nu kan ik eindelijk laptoppen en iets kijken op de tv tegelijk, wat een belevenis.

(Gooide eerst altijd laptop aan de tv)

27 likes

Ik vind het zo leuk voor je dat er steeds allemaal spontane dingen gebeuren die jouw leven weer een stukje leuker maken nadat er zulke klote dingen waren gebeurd. Ik word daar altijd blij van als ik dat hier lees (Dit is eigenlijk een biecht haha)

44 likes

Ik zag gisteren mijn oma met haar vriendinnen in het winkelcentrum en ik heb haar ontlopen want ik had geen zin in een awkward gesprekje dat ik haar kleindochter ben enzo. Heb verder een goede band met haar hoor.

15 likes