Aaah wat een lief berichtje.
Toevallig van de week een podcast geluisterd over het rapport van seksueel misbruik bij jehova’s getuigen en waarom ze langs deuren gaan etc. Nu net een moeder en zoon aan de deur. Vind dat altijd wel lastig, ofzo.
Voor mijn gevoel gaan er altijd meer mensen van bruin naar blond (en houden ze het zo) dan andersom. Welcome to the club.
Dan moet ik altijd hieraan denken
Ik ken echt zoveel mensen die blond zijn gebleven terwijl ze van oorsprong bruin waren ondanks het extra onderhoud omdat ze het mooier vinden staan. Maar misschien is mijn omgeving wel extra blondminnend of zo.
Nou blond haar slaat snel roodachtig uit als je het bruin probeert te verven (is mijn persoonlijk ervaring, ben donkerblond). Tenzij je echt heel diepbruin oid wil, dat weet ik niet.
Ik word er wel altijd vrolijk van als ik in het buitenland ben en in sommige gezelschappen niet de enige niet blondine ben. Stom eigenlijk want het is eigenlijk zo’n non issue
Ik ga vandaag shoppen met een vriendin… gisteren salaris gekregen en komende week jarig.
meestal als ik dat denk vind ik niks leuks haha
Waarom moest dat witte erbij? Ik vond haar trouwens helemaal niet wit. Volgens Google blijkt ze ook van Curaçao te komen.
Wist trouwens niet of het door mijn tv kwam, maar het was dus echt grijs.
Wat waren al die kandidaten trouwens droog, damn. Kijk het eigenlijk nooit meer maar het viel nogal op, alle drie.
Same
Mijn brein stopt gewoon met werken als de rekensom voor groep 6 of hoger is.
Nou ik had een hardverzakking vanmorgen hoor.
Het werk van mijn zusje belde mij, omdat ze er niet was. En ze haar niet konden bereiken. Dus ik haar proberen te bellen, neemt niet op. Toen mn vader, neemt ook niet op. Nog een keer geprobeerd, niemand neemt op.
Gdvrdm. Dus toen ben ik er maar heen gereden (18 km). Zit mn vader gewoon op de bank en ligt zusje ziek in bed. Dacht de een dat de ander zou afbellen en andersom. Jezus.
Maar goed, gelukkig leeft iedereen nog
@Lentex Aaah fijn dat er niks is!
Ik heb een nieuwe telefoon en zit echt te kutten met dat 'ie m’n simkaart niet herkent, dus wilde dat pleures ding al het raam uit gooien. Kan er echt slecht tegen dat ik zo vet enthousiast ben over iets en dat het dan verpest wordt, maar gelukkig heeft een lief vriendinnetje een nieuwe simkaart voor me en komt ze die zo brengen
Sorry besef me nu dat mn reactie een beetje ongevoelig was haha. Oorzaak drank
Ik zit in de trein en iemand achter mij nieste net best hard en toen rook ik zijn adem
Is het hooikoortsseizoen belachelijk vroeg begonnen??
Heb al de hele week godsgruwelijke keelpijn en vanochtend werd ik wakker met dikke korsten op mijn ogen, gadver. Dit is de eerste keer in zowat 8 jaar dat ik zo veel last heb.
Wie voelde zich altijd zo succesfull adult als die prei in zn tas heeft? Ik heb dat dus met verse bloemen en als ik kaas haal bij de kaaswinkel in plaats van in de super.
Mijn laptop is zo verouderd en langzaam. Het liefst hoop ik dat hij zsm kapotgaat, zodat ik een nieuwe van de verzekering krijg. Iemand zei voor het laatst dat ik hem kapot moest maken, maar daar ben ik te pussy voor en vind ik ook echt slecht. Nu wacht ik al een halfuur tot de Sims 4 opstart
Zit er nog garantie op? Qua verzekering weet ik ook niet of je een nieuwe krijgt, want vaak krijg je niet zozeer een nieuwe maar meer een bedrag na afschrijvingen en dat is bij een oudere laptop vaak niet zoveel.
Brood halen bij de bakker