Wat je even kwijt wil #32

2 weken terug zelf ziek geweest, nu vriend, en voel gewoon wéér de verkoudheid opkomen. Serieus. Flikker op.

Het vreemdste aan dit botergebeuren vind ik wel dat pindakaas dus pindaKAAS heet want niets anders mag boter heten.

1 like

Het enige ongeveer waar ik niet onzeker over ben is voor een kind zorgen. Het gaat me heel natuurlijk af, snap kinderen vaak etc. Hoor het ook vaak van anderen. Waarom heb ik dit niet gewoon in mijn werk of op elk ander gebied? Zou het zoveel makkelijker maken :sob: (als werk moet ik er dan weer niet aan denken, en als het mijn eigen kind zal zijn zal ik wel overbezorgd worden of alsnog onzeker).

Ik heb een slim lampen systeem, alles werkt op Wi-Fi. Nu doet mijn Wi-Fi klote en gaan lampen dus soms ineens uit.

Fijn

1 like

Zag dat je alsnog bent gegaan? :cheer:

3 likes

Ik ben in m’n nieuwe huis!!! Met bijna al m’n spullen, morgen nog een keer heen en weer en daarna naar ikea voor m’n eettafel. Ben zo blij ga vanavond hier al slapen gewoon op alleen m’n matras HEERLIJK zonder oordoppen :raised_hands:t2:

31 likes

3x raden wie er onderweg is naar de dans avond…

12 likes

Morgen werken, voelt toch een beetje onnatuurlijk. Kan wel met de auto, dus uur later opstaan en ook veel eerder thuis.

@anon50301661 @Dazed

Tinus zit al 2 dagen in elkaar gedoken in zijn web en doet niks meer als je er tegen aan tikt. :sob: hoe weet ik of hij dood is of schijndood :confounded:

Ik heb heel gemeen een pen gepakt en tegen z’n pootje geprikt. Hij leeft nog :grin:

Alleen hij gedraagt zich raar , misschien is het toch einde verhaal binnenkort.

1 like

Een soort motten? Van die vlinder dingen?

Karariki takaka!!!

3 likes

Ik zag je mention nu pas, maar yay! :blush:

Dit zijn lange treinritten, op de heen weg waren er twee zwart rijders waardoor naar AMS heel lang duurde en nu is er een aanrijding geweest waardoor we over Mexico naar Rotterdam moeten. En dan nog richting Den Haag.

2 likes

Mijn buurvrouw mocht willen dat ze zo soepel was!

1 like

Was naar een feestje en mijn vriend was zo geanimeerd steeds aan het vertellen dat hij eerst bijna mijn wijn omgooide
Toen helemaal mijn wijn omgooide
Toen het glas tegen mijn lip aanknalde

Heb wel een sneetje in mijn bovenlip maar verder was het allemaal prima gezellig

1 like

Ik kwam net de perfecte vacature tegen waarvoor ik echt het perfecte profiel heb. Echt alles klopt. Nu nog hopen dat ik uitgenodigd en aangenomen wordt.

Net nu ik het solliciteren zooo zat begon te worden en echt niet meer wist waar ik op moest gaan zoeken. Kreeg er echt buikpijn van.

Ik ben zo opgelucht, alleen al nu ik die vacature gevonden heb.

24 likes

Ik vond het zoo leuk! Ik snap nu eindelijk hoe ik een man moet volgen. ( ik heb pas een les gehad ik doe alsof ik al jaren dans en nog niks kan babaha)

We gingen ook mannen lokken om bij obze dansschool te komen.

13 likes

Hahahaha thanks :heart:

1 like

Ik werk vandaag, er is echt meer te doen dan ooit en nu kom ik niet in het systeem dat ik nodig heb🤬