Ik zit al aan een glas wodka. Na zdrowie
Ah nee dat zou dan jammer zijn
Hahahaha deze had ik idd ook al gezien
Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt en ben ook donkerblond⦠heb het alle kleuren van de regenboog geverfd
Oh ja geblondeerd heb ik het nog nooit
Omg nee kom er net achter dat er een stuk van mijn vulling is afgebroken.
Ik ga met een vriendin samen sushi eten en ze vroeg of ik daarna mee ga dansen. Maar ik heb vorige week zn eerste basis les gehad en ik snap nogsteeds niet hoe ik nou een man moet volgen. Dus ik durf niet zo goed maar ik wil wel dansen. Diiiit is een dilleeemmaaaa. Ik kan altijd nog beslissen en ik ga morgen ook weer dansen.
Koerikitakka ti koerikitakka ta.
Ik zou vandaag naar Eindhoven gaan met een vriend maar die heeft om 08:00 gezegd dat ie een kater had en sindsdien lig ik in bed me te vervelen. Ik wil even naar de action maar pff dan moet ik opstaan
@grace ik ben niet de enige die dankzij jou aan het forum denkt tijdens het boodschappen doen
Ik zou om 11 uur koffiedrinken met mijn ouders in de stad, zag er een beetje tegenop want had drukke week gehad en geen zin om weer 's ochtends ergens heen te gaan. Maar ok ik daarheen. Geen ouders te bekennen. Ik bel ze: waar zijn jullie? Moeder: wij zijn thuis, hoezo? Hadden we pas volgende week afgesproken hahha. Weekje te vroeg
Iām shooketh. Ik heb een tien voor een schrijfopdracht gekregen. Ik ben de embodiment van de zesjescultuur. Hoe kan dit.
Ik moet vandaag een open sollicitatiebrief schrijven en ik heb GEEN ZIN.
Of eigenlijk: ik durf niet
You can do it!!!
Ik zou gewoon eens naar een proefles gaan. Ik heb meerdere proeflessen gedaan voordat ik bij deze dansschool uitkwam. Ik wil nog samen met een vriendin kijken voor een leuke dansschool die moderne dans en hiphop geeft. En ik heb nu een leuke dansschool gevonden met super lieve mensen. En als je beginners lessen neemt is iedereen klunzig. Mijn leraren zijn zo lief dat ze ook echt de tijd nemen en het je heel rustig uitleggen als je dat nodig hebt. Mijn dansschool geeft ook dans avonden waar je gezellig met zn alle kan drinken en dansen. Alleen hrb ik nu nog maar een beginners les gehad en geen tijd nog om thuis te oefenen maar ik krijg er wel heel veel energie van en ik vind het leuker om te dansen dan om bijv te fitnessen.
Ik weet niet hoe dominos is met hun privacy anders zou je even alle nummers kunnen oovragen van mannen die die pizza hebben besteld.
Ik kijk nu al op tegen februari, het gaat echt zo druk worden met veel sociale verplichtingen en enerzijds is het allemaal wel gezellig en leuk maar anderzijds ook slopend en ik moet me echt op mijn studie blijven focussen. En ben ook nog met iemand aan het daten en daar wil ik ook mee blijven afspreken en pffff. Wat mjj betreft mogen we februari overslaan en gelijk doorgaan naar maart
De Emoe is na de struisvogel de grootste vogel van de wereld." Aldus Freek Vonk die voor het gemak Pino en Big bird even vergeet.
Vind ik niet raar! Ik zou aangeven dat je vanwege je opzegtermijn het voor de 1e maand moet aangeven bij je huidige werkgever, maar dat je dan wel je nieuwe contract getekend wilt hebben. Heb ik ook wel eens aangegeven en dat vond die nieuwe werkgever niet meer dan logisch + pluspunt dat ik meedacht/meewerkte om zsm te kunnen starten bij de nieuwe baan!
Kun je het niet helemaal door haar laten regelen? Ben je van dat gedoe af en kun je er misschien weer zin in krijgen.
ik word altijd vrolijk van het icoontje op treinen met als eindbestemming schiphol
ik kan er maar geen foto van vinden