Wat je even kwijt wil #32

Wacht even ze huren een zaaltje af maar hebben geen muziek.

Ik ben alweer wakker het is zo heerlijk rustig hier, hoor alleen de vogeltjes :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

:woman_zombie: nou ik ben nu eerder dit hahaha. Spierpijn wejow.

1 like

Vandaag bij een monument werken maar waarschijnlijk ook niet want de wc daar is kapoet en mijn collega heeft een fobie omtrent niet naar de wc kunnen gaan.

Kennen jullie mensen die dat hebben en hoe kan ik haar een beetje geruststellen?
Ze was vrijdag al zenuwachtig aan het worden voor deze dienst.

Ja ik heb dat een beetje en ik moet dan spontaan 5 keer per uur plassen. Maar is er niks anders in de buurt? Een café ofzo?

2 likes

Ja ik heb een vriendin die dat heeft, maar dat is al zo ernstig dat ze heel veel niet durft, dus heb geen tips :grimacing:

1 like

Ik volg Mi.gnon nu.steling. En gister ging ik dus naar die dans avond en ik herkende de naam van de plek en ik wist niet waarvan. Ben ik een tijdje binnen en toen dacht ik wacht eens even dit is dat hotel waar zij laatst was en grappige filmpjes van maakte.
Nu ben ik daar gezellig met haar over aan het praten.

4 likes

Ja klopt haha. Vriendin stond paar minuten later in mijn woonkamer en voelde zich goed genoeg om te gaan. Prima, en toen reageerde mijn buurman ook al snel en ben toen na het festival bij hem nog wat gaan drinken. Ondanks de korte uurtjes was het wel heel leuk :blush:

18 likes

Oh mensen, ik had niet gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren, maar mijn vriend heeft net gebeld en mijn visumaanvraag is goedgekeurd!!! IK MAG EINDELIJK NAAR ISRAËL :star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

Na 10 maanden ga ik gewoon mijn vriend weer zien!!! Kan het nog niet geloven. Ben ook helemaal zenuwachtig meteen

Ahhhhhhhhhhhhhhh ben zo ontzettend blij en opgelucht :heart:

246 likes

Super! Wanneer ga je?

1 like

Wat fijn!!

1 like

Gefeliciteeerd!! Echt heel fijn zeg. :heart:

1 like

Ik heb dit en ja, niets helpt. Is het zoals @Luzarl zegt ergens bij in de buurt?

1 like

Wauw wat fijn!! :heart:

1 like

Ik wil wat leuks doen vandaag, maar ik weet niet wat en met wie. Alleen is ook een optie.

Jaaaa, eindelijk!! Veel plezier!

1 like

Naar de bioscoop? Of wandelen in het bos?

1 like

Ik denk over een weekje ongeveer :blush: Dan heb ik genoeg tijd om m’n koffers in te pakken, afscheid van m’n familie en vrienden te nemen en naar de kapper te gaan etc etc

En ben net vandaag ongesteld geworden dus dan wacht ik liever even tot het voorbij is hahaha

Ga eerst maar eens een to do lijst maken :joy:

35 likes

Ik ga vandaag naar een open dag van een hogeschool nadat ik 3 jaar geleden gestopt ben met m’n opleiding en ik kan echt niet meer van de zenuwen

3 likes

Aah zo fijn voor jullie!!!

1 like