Wat je even kwijt wil #32

M’n moeder smeerde net margarine op een warm stokbrood en bood me een stuk aan.

Vrouw, nee.

7 likes

Gaat iemand vanavond nog naar Donnie in het Paradiso?

• smeerkaas in soep
  • margarine op stokbrood

0 stemmers

je moet kiezen

5 likes

Ik zag net een filmpje dat Frans bauer echt zo schattig uitlegd wat een stackbouwer ofzo is haha.

2 likes

Ik vind het zo cute! Hoop dat hij ook komt :joy:

1 like

Margarine is gewoon boter toch?

1 like

caissière niet gemeld? Ook niet netjes.

image

6 likes

@Pendule @TantePollewop maar maar maar als ik het Google dan krijg ik gewoon zo’n kuipje boter voor op je brood :woman_shrugging:t4:

Roomboter is echte boter :grin:

5 likes

Dat is nu echt mijn go-to serie. Ik mis series waarbij je lekker niet na hoeft te denken en waarin eigenlijk zo goed als niets gebeurd. Dus ik ben ook maar Gilmore Girls opnieuw gaan kijken bij gebrek aan beter.

1 like

Welke podcast is dat?

Gvd. Net pasta gemaakt met gehaktsaus.
Heerlijk gegeten.
Kom ik er net achter dat het gehakt goed was tot gister :confounded:

Een podcast van “de dag”

1 like

Als je heerlijk hebt gegeten, zal er waarschijnlijk niet veel mis geweest zijn. Gehakt dat niet meer goed is, ruik en zie je wel.

10 likes

Even een lastige vraag: een vriendin van me is gister 2 weken eerder dan gepland teruggekomen van een werkvakantie nadat ze aangerand en beroofd is. Haar telefoon is o.a. gestolen dus ze is lastig te bereiken, ze stuurde me gisteravond een berichtje of ze langs mocht komen en ik had gezegd dat dat natuurlijk mocht maar 3 uur later was ze er nog niet en heb ik gestuurd dat we naar bed gingen (was echt midden in de nacht).
Ik had gezegd dat ik haar vandaag graag wilde zien en vandaag nog berichtjes gestuurd maar die heeft ze niet gelezen, via messenger. Nu heeft ze vrij aanwezige ADHD dus afspreken is altijd lastig, vaak komt ze uren te laat of komt ze uiteindelijk helemaal niet en dat is helemaal prima, dat weet ik van haar. Maar nu zit ik te twijfelen of ik niet gewoon even naar haar huis met gaan want ik maak me zorgen. Wat zouden jullie doen?

Mijn vriendinnetje was hier rond half 2, wij indrinken voor festival (dat vindt plaats zowat in mijn achtertuin), moest zij overgeven van de drank (kan gebeuren) maar ze ligt al sinds 4 uur in mijn badkamer. En ik lig hier echt van ‘ja oke’. Ik had mn buurman een appje gestuurd of ik kon joinen, hij gaat ook (hij is er al zag ik op insta). dat bericht heb ik 2 uur geleden gestuurd maar geen reactie. Ondertussen ben ik al paar keer naar badkamer gelopen of alles oke gaat. ‘Gaat goed’. Maar nu slaapt ze in mijn badkamer en zit ik hier echt compleet nuchter op mijn bank (al 2 uur) en baal ik van deze hele situatie eigenlijk (tuurlijk vind ik het kut voor mijn vriendin maar ze ligt totally KO haar ‘roes’ uit te slapen). Baal van deze situatie, had hier speciaal vrij voor gevraagd van werk en weet ook niet zo goed wat
te doen nu

Ik zou wel even langs gaan ja

Ik zou ook even langsgaan! Wordt vast gewaardeerd in deze situatie en anders is het ook snel duidelijk en weet jij in ieder geval dat alles goed is

Haar op je bank leggen en alsnog heen gaan.