Wat je even kwijt wil #32

Ik zou denk ik ook even langsgaan. Voor je eigen gemoedsrust alleen al. En ik zou het als ik jouw vriendin was superlief vinden. Je kunt aangeven dat je even wilt zien hoe het gaat en haar de ruimte geven om je toch weg te laten gaan als ze liever alleen is.

Ja maar ik ga niet in mijn eentje naar een festival en mijn buurman reageert niet :tired_face:

Omg dit wil ik reporten. Fucking aanstootgevende content

5 likes

JA ALS IEMAND ME DAN UITLEGT WAT HET WEL IS :sob::sob::sob::sob::sob::sob:
Ik wil van mijn fout leren

Kun je haar vragen om bijv. Op de bank te ploffen ipv in de badkamer? Emmertje ernaast. Als ze weer bijtrekt kun je zelf alsnog gaan zou ik zeggen. Zou iig even checken bij haar hoe en wat. En zomaar op de badkamer gaan slapen, lijkt me ook niet ideaal. sterkte daar!

1 like

Vergif is het

Oke maar for real @Spaarlamp: roomboter is boter en het enige wat boter genoemd mag worden. Margarine is die gele shit die sommige mensen indd ook op hun brood smeren maar het is geen boter ook al noemen sommige godslasteraars het zo.

5 likes

Oh ja dit is een goeie, ik zeg gewoon meteen dat het ook ok is als ze liever even alleen wil zijn.

Dankjulliewel voor de bevestiging allemaal, ik ga er gewoon even heen zo. Vond het moeilijk omdat ik zelf altijd het liefst alleen ben als ik me kut voel.

2 likes

Laatste tijd als ik al ƩƩn biertje drink slaat het in als een idioot. Voel me meteen aangeschoten. Ik kom moeilijker uit mijn woorden, laat dingen uit mijn handen voelen, ben slaperig en voel me gewoon dronken. Ik zorg elke keer al voor een goede bodem. Vind er niks aan zo om wat te drinken.

Volgens mij is (room)boter dierlijk en margarine plantaardig!

1 like

Er zijn toch wel bekenden daar? Of is het heel ver weg?

Ik ben nog steeds zo onzeker en gestresst door werk :frowning: zit echt even in een slechte periode :frowning:

Margarine is de boter van het plebs en sommige mensen doen daar een beetje elitair over. Ik ben ook opgegroeid met margarine = boter en heb daar niks aan overgehouden. Plus het is vegan :partying_face:

14 likes

Ik ken echt alleen mijn buurman, zucht. Anders had ik inderdaad wel alsnog gegaan. Denk dat ik mijn kaartje alsnog probeer te verkopen en later op de avond mijn buurman maar bel of er nog wat leven in de brouwerij is. Baal echt als een stekker want had hier echt naar uit gekeken (los van het feit dat ik het vervelend vindt voor mijn vriendin)

2 weken terug zelf ziek geweest, nu vriend, en voel gewoon wƩƩr de verkoudheid opkomen. Serieus. Flikker op.

Het vreemdste aan dit botergebeuren vind ik wel dat pindakaas dus pindaKAAS heet want niets anders mag boter heten.

1 like

Het enige ongeveer waar ik niet onzeker over ben is voor een kind zorgen. Het gaat me heel natuurlijk af, snap kinderen vaak etc. Hoor het ook vaak van anderen. Waarom heb ik dit niet gewoon in mijn werk of op elk ander gebied? Zou het zoveel makkelijker maken :sob: (als werk moet ik er dan weer niet aan denken, en als het mijn eigen kind zal zijn zal ik wel overbezorgd worden of alsnog onzeker).

Ik heb een slim lampen systeem, alles werkt op Wi-Fi. Nu doet mijn Wi-Fi klote en gaan lampen dus soms ineens uit.

Fijn

1 like

Zag dat je alsnog bent gegaan? :cheer:

3 likes

Ik ben in m’n nieuwe huis!!! Met bijna al m’n spullen, morgen nog een keer heen en weer en daarna naar ikea voor m’n eettafel. Ben zo blij ga vanavond hier al slapen gewoon op alleen m’n matras HEERLIJK zonder oordoppen :raised_hands:t2:

31 likes

3x raden wie er onderweg is naar de dans avond…

12 likes