Morgen werken, voelt toch een beetje onnatuurlijk. Kan wel met de auto, dus uur later opstaan en ook veel eerder thuis.
Tinus zit al 2 dagen in elkaar gedoken in zijn web en doet niks meer als je er tegen aan tikt. hoe weet ik of hij dood is of schijndood
Ik heb heel gemeen een pen gepakt en tegen zân pootje geprikt. Hij leeft nog
Alleen hij gedraagt zich raar , misschien is het toch einde verhaal binnenkort.
Een soort motten? Van die vlinder dingen?
Karariki takaka!!!
Ik zag je mention nu pas, maar yay!
Dit zijn lange treinritten, op de heen weg waren er twee zwart rijders waardoor naar AMS heel lang duurde en nu is er een aanrijding geweest waardoor we over Mexico naar Rotterdam moeten. En dan nog richting Den Haag.
Mijn buurvrouw mocht willen dat ze zo soepel was!
Was naar een feestje en mijn vriend was zo geanimeerd steeds aan het vertellen dat hij eerst bijna mijn wijn omgooide
Toen helemaal mijn wijn omgooide
Toen het glas tegen mijn lip aanknalde
Heb wel een sneetje in mijn bovenlip maar verder was het allemaal prima gezellig
Ik kwam net de perfecte vacature tegen waarvoor ik echt het perfecte profiel heb. Echt alles klopt. Nu nog hopen dat ik uitgenodigd en aangenomen wordt.
Net nu ik het solliciteren zooo zat begon te worden en echt niet meer wist waar ik op moest gaan zoeken. Kreeg er echt buikpijn van.
Ik ben zo opgelucht, alleen al nu ik die vacature gevonden heb.
Ik vond het zoo leuk! Ik snap nu eindelijk hoe ik een man moet volgen. ( ik heb pas een les gehad ik doe alsof ik al jaren dans en nog niks kan babaha)
We gingen ook mannen lokken om bij obze dansschool te komen.
Hahahaha thanks
Ik werk vandaag, er is echt meer te doen dan ooit en nu kom ik niet in het systeem dat ik nodig hebđ€Ź
Wacht even ze huren een zaaltje af maar hebben geen muziek.
Ik ben alweer wakker het is zo heerlijk rustig hier, hoor alleen de vogeltjes
nou ik ben nu eerder dit hahaha. Spierpijn wejow.
Vandaag bij een monument werken maar waarschijnlijk ook niet want de wc daar is kapoet en mijn collega heeft een fobie omtrent niet naar de wc kunnen gaan.
Kennen jullie mensen die dat hebben en hoe kan ik haar een beetje geruststellen?
Ze was vrijdag al zenuwachtig aan het worden voor deze dienst.
Ja ik heb dat een beetje en ik moet dan spontaan 5 keer per uur plassen. Maar is er niks anders in de buurt? Een café ofzo?
Ja ik heb een vriendin die dat heeft, maar dat is al zo ernstig dat ze heel veel niet durft, dus heb geen tips
Ik volg Mi.gnon nu.steling. En gister ging ik dus naar die dans avond en ik herkende de naam van de plek en ik wist niet waarvan. Ben ik een tijdje binnen en toen dacht ik wacht eens even dit is dat hotel waar zij laatst was en grappige filmpjes van maakte.
Nu ben ik daar gezellig met haar over aan het praten.