Wat je even kwijt wil #32

Ja klopt haha. Vriendin stond paar minuten later in mijn woonkamer en voelde zich goed genoeg om te gaan. Prima, en toen reageerde mijn buurman ook al snel en ben toen na het festival bij hem nog wat gaan drinken. Ondanks de korte uurtjes was het wel heel leuk :blush:

18 likes

Oh mensen, ik had niet gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren, maar mijn vriend heeft net gebeld en mijn visumaanvraag is goedgekeurd!!! IK MAG EINDELIJK NAAR ISRAËL :star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

Na 10 maanden ga ik gewoon mijn vriend weer zien!!! Kan het nog niet geloven. Ben ook helemaal zenuwachtig meteen

Ahhhhhhhhhhhhhhh ben zo ontzettend blij en opgelucht :heart:

246 likes

Super! Wanneer ga je?

1 like

Wat fijn!!

1 like

Gefeliciteeerd!! Echt heel fijn zeg. :heart:

1 like

Ik heb dit en ja, niets helpt. Is het zoals @Luzarl zegt ergens bij in de buurt?

1 like

Wauw wat fijn!! :heart:

1 like

Ik wil wat leuks doen vandaag, maar ik weet niet wat en met wie. Alleen is ook een optie.

Jaaaa, eindelijk!! Veel plezier!

1 like

Naar de bioscoop? Of wandelen in het bos?

1 like

Ik denk over een weekje ongeveer :blush: Dan heb ik genoeg tijd om m’n koffers in te pakken, afscheid van m’n familie en vrienden te nemen en naar de kapper te gaan etc etc

En ben net vandaag ongesteld geworden dus dan wacht ik liever even tot het voorbij is hahaha

Ga eerst maar eens een to do lijst maken :joy:

35 likes

Ik ga vandaag naar een open dag van een hogeschool nadat ik 3 jaar geleden gestopt ben met m’n opleiding en ik kan echt niet meer van de zenuwen

3 likes

Aah zo fijn voor jullie!!!

1 like

Wat super!!!

1 like

Ja, er is een treinstation en een galerij een paar minuten lopen daarvandaan, maar dat is nog steeds te ver voor haar. Maar we zijn nu toch gesloten vandaag en verplaatst naar een museum met alle faciliteiten.

Ik heb net 135 euro uitgegeven op een vintage kilosale

15 likes

Nee nee je post moet zijn. Ik heb zo een mega shoplog voor jullie

31 likes

Op insta!!

2 likes

Ohh wat fijn! Gefeliciteerd!

1 like

Ik voel me een extreme succesvol adult want ik heb zojuist het hele appartement schoongemaakt en nu zit op mijn balkon koffie te drinken in de zon.

29 likes