Ja klopt haha. Vriendin stond paar minuten later in mijn woonkamer en voelde zich goed genoeg om te gaan. Prima, en toen reageerde mijn buurman ook al snel en ben toen na het festival bij hem nog wat gaan drinken. Ondanks de korte uurtjes was het wel heel leuk
Oh mensen, ik had niet gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren, maar mijn vriend heeft net gebeld en mijn visumaanvraag is goedgekeurd!!! IK MAG EINDELIJK NAAR ISRAËL
Na 10 maanden ga ik gewoon mijn vriend weer zien!!! Kan het nog niet geloven. Ben ook helemaal zenuwachtig meteen
Ahhhhhhhhhhhhhhh ben zo ontzettend blij en opgelucht
Super! Wanneer ga je?
Wat fijn!!
Gefeliciteeerd!! Echt heel fijn zeg.
Wauw wat fijn!!
Ik wil wat leuks doen vandaag, maar ik weet niet wat en met wie. Alleen is ook een optie.
Jaaaa, eindelijk!! Veel plezier!
Naar de bioscoop? Of wandelen in het bos?
Ik denk over een weekje ongeveer Dan heb ik genoeg tijd om m’n koffers in te pakken, afscheid van m’n familie en vrienden te nemen en naar de kapper te gaan etc etc
En ben net vandaag ongesteld geworden dus dan wacht ik liever even tot het voorbij is hahaha
Ga eerst maar eens een to do lijst maken
Ik ga vandaag naar een open dag van een hogeschool nadat ik 3 jaar geleden gestopt ben met m’n opleiding en ik kan echt niet meer van de zenuwen
Aah zo fijn voor jullie!!!
Wat super!!!
Ja, er is een treinstation en een galerij een paar minuten lopen daarvandaan, maar dat is nog steeds te ver voor haar. Maar we zijn nu toch gesloten vandaag en verplaatst naar een museum met alle faciliteiten.
Ik heb net 135 euro uitgegeven op een vintage kilosale
Nee nee je post moet zijn. Ik heb zo een mega shoplog voor jullie
Op insta!!
Ohh wat fijn! Gefeliciteerd!
Ik voel me een extreme succesvol adult want ik heb zojuist het hele appartement schoongemaakt en nu zit op mijn balkon koffie te drinken in de zon.