Wat je even kwijt wil #32

Jongens ik heb het gemaakt in het leven. Connie witteman heeft mn storie gerepost! Nu word ik famous

Ik vertel er voor het gemak e reven niet bij dat ze iedereens storie repost die haar tagt.

21 likes

Van harte! Heb je verhaal altijd met veel interesse gevolgd! Ga je voor lange tijd, of
?

1 like

Ik heb net 140 uitgegeven aan één sjaal en één melkopschuimer

11 likes

Als pauze cake maken. En dan heel de baktijd studeren. En dan proeven!

Ik moet nog steeds een keer mijn brakke hoofd toevoegen aan Face ID, want ELKE keer is mijn telefoon van:
afbeelding

28 likes

Ahh ik heb echt zo’n heerlijk zondaggevoel! Is een vriendin blijven slapen, dus lekker samen ontbeten, koffie gedronken, wie is de mol terug gekeken. En ik ben terug van een rondje hardlopen in het park en ik heb tulpen voor mezelf gekocht :grin:

19 likes

Oke ik heb besloten dat ik morgen ofzo (want ik hoop dat ik morgen meteen naar de tandarts kan voor mijn afgebroken kies/vulling) een afspraak ga maken voor de wortelkanaalbehandeling die ik al weet ik hoelang ik moet laten doen. Omg ik durf niet en het is zo ziek veel geld en het kutte is
 Het is maar de vraag of het lukt want ik heb daar al eerder een wortelkanaalbehandeling gehad en toen is er dus een stukje achtergebleven wat nu dus ontstoken is. :cry: Ik ga echt alles bij elkaar janken als het niet lukt en ik gewoon even 500 euro weg heb gegooid dan (daarom durf ik dus ook niet zo goed).

Kun je het niet voor een lagere prijs/graties laten doen dit keer? Onder het mom van: het is vorige keer niet goed gebeurd?

Nee want is al een hele tijd geleden bij een andere tandarts gedaan, echt lang geleden want ik weet het niet eens meer maar het is schijnbaar toch echt zo.

Oh wat shit! Hopelijk gebeurt het deze keer dan wel goed. Behoorlijk duur zeg, zo’n behandeling.

Succes in ieder geval! En goed dat je de afspraak gaat inplannen, dan heb je een stok achter de deur.

Ja maar echt hoor
 Ik schrok ervan maar gelukkig is mei geen slechte maand financieel dus het moet maar en idd hopen dat het resultaat goed is. :crossed_fingers:t2:

2 likes

Dit heb ik ook gehad, er zaten 4 wortels in en maar 3 zijn er behandeld, dus later nog een wortelpuntontsteking gekregen. Ik heb ook gezegd dat ze de vorige behandeling niet volledig hebben gedaan maar daar waren ze het niet mee eens. Tja.

Ik heb uiteindelijk een stuk gewandeld en nog wat dingen in het huishouden gedaan. Ik werd gevraagd om in te vallen wegens een ziekmelding dus ik ga vanavond werken, helemaal prima.

1 like

Was ik maar later gaan hardlopen. Nu is het zonnig.

Goooodver ik ben zo boos!

Had de belasting voor 2018 ingevuld en ook alles van mijn tijd in het buitenland en nu krijg ik een brief dat ze het niet kunnen verwerken en moet ik WEER een heel pakket in gaan vullen. Voor 2017 is dat dus fout gegaan en heb dat geld ook nog steeds niet terug. Ik ga hier echt slecht op.

1 like

Omg ik had net echt een real life nachtmerrie. Was mijn badkamer aan het schoonmaken en ik vond oude klittenbandrollers voor mijn haar ergens en ik dacht: leuk, even proberen. En natuurlijk ging het mis en zat dat ding vast mij mijn haar en bij elke bevrijdingsbeweging die ik deed, ging dat klittenband ergens anders aan vastzitten. Heb al niet zoveel haar en het was echt verschrikkelijk. Was bang dat ik alles eraf zou moeten knippen. Heb de schade uiteindelijk met veel conditioner en gewoon heel hard aan mijn haar trekken nog kunnen redden, maar Jezus man. Heb de rollers maar weggegooid, voordat ik ze over een jaar weer tegenkom en weer denk van: hee, misschien wel leuk om een keer te doen want nu ik er zo overna denk heb ik ditzelfde al een keer eerder gehad en was dat vast ook de reden dat ik ze ergens weg had gestopt.

26 likes

Dit wens ik jullie allen toe :nauseated_face::rofl:

6 likes

Diddl♄

Haha zo herkenbaar. Ik heb dit meerdere malen gehad met ronde fohnborstels

1 like

@GrumpyHarry @Vloeistof
Omg, nu jullie het zo zeggen heb ik dat ook wel eens met die ronde borstels gehad. Waarom leer ik hier nu niet van, bizar toch. Ik zweer dat die velcro rollers nog duivelser zijn dan de ronde borstels trouwens. En ik was echt in paniek en heb helaas een hoop haar moeten breken, maar ik ben al lang blij dat ik niet heb hoeven knippen.

1 like