Wat je even kwijt wil #32

Ze bezorgen hier geen McDonald’s en ik ben echt onredelijk geïrriteerd.
Er is een kortingscode en die alleen deze week nog geldig, maar nu ga ik ovenfriet eten (er was verder niks boeiends om uit te kiezdn) en vind ik het lastig/niet kunnen om as week op een doordeweekse dag wel nog McDonald’s te bestellen. Met het inzicht dat ik genoeg heb lopen vreten al afgelopen dagen en ook volgend weekend ga doen.
Ik wilde nu heel bewust McDonald’s (vr)eten en arggg. Ovenfriet is not the same.

En wat een grafsite is ubereats toch. Van alles in je mandje gooien en dan “helaas woon je te ver van de vestiging af”. Heb toch niet voor niks mijn locatie ingevuld :@

Ik heb net mijn nieuwe pannenkoekenpan uitgetest en ze kwamen er zo goed uit. Voel me nu echt een master pannenkoekenbakker. Voor jullie beeldvorming, normaal koop ik gewoon kant en klare die alleen nog maar in de magnetron hoeven.

12 likes

Ik heb vanavond gezegd dat ik terug op m’n eten ga letten en ga proberen om wat af te vallen.

Nu heb ik superveel zin in chips maar durf er geen eten omdat m’n man dan zal zeggen dat wat ik wil bereiken niet overeen komt met mijn gedrag. Hij zou gelijk hebben natuurlijk maar ik wil gewoon chips :tired_face:

Ik keek Pingu met mijn neefjes van 2 en 4 en ik vind het zo leuk dat we nu al dezelfde humor hebben, ik vond het bijna nog leuker dan zij :smile:

6 likes

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek maar daarvoor moet ik naar Den Bosch!

Heb nu geregeld dat Mn moeder met me mee gaat en laat haar achter in een restaurantje wanneer ik het gesprek heb om daarna lekker met haar wat te gaan winkelen.

8 likes

Succes! Wel een Bossche bol eten bij De Groot he?

Thanks! Staat nu op m’n lijstje. Haha

1 like

Dus gister een man naar de dansles gelokt. Hij was er en nu ben ik ineens met hem uiteten…

61 likes

Hahha pspspsps

7 likes

Wat heb ik me toch ineens last van hooikoorts. Had nooit een tuinwinkel in moeten gaan vandaag.

Shitzooi. Ik wilde bugles met kaas eten, maar ongezond dus met bloed zweet en tranen begonnen aan eerste bananencake.

Die staat nu al een tijdje in de oven.

En ik bedenk me ineens dat ik vergeten ben het bakpoeder erdoorheen te doen.

Nu gaat-ie zeker mislukken he?!

@Teemo I feel you

1 like

Nou het is meer dat we hem nog net niet in een reismandje hebben gestopt…

1 like

:sleepy: Ik ga me er vast mentaal op voorbereiden.

Dit is een van de miljoen redenen waarom ik liever een zak chips open trek, dat mislukt nooit.

11 likes

Ik heb weer de gehele dag spelletjes gespeeld en brigadeiros gevroten.

Het was n goeie dag.

18 likes

Heb de laatste tijd een onrustig gevoel in mijn oksel. Alsof mijn mouw te strak zit daar. Voelt niet gezwollen en heb geen andere gekke klachten, maar het is heel irritant. Soms een beetje zeurende pijn ook aan de binnenkant van mijn arm maar dat houd meestal maar een paar sec aan. Zo irritant. De hypochonder in mij gaat helemaal los.

1 like

Misschien last van droge huid? Insmeren en minder warm douchen proberen?

1 like

Ik had dit ook een tijdje. Toen kwam ik er achter dat de cup van een van mijn bh’s erg hoog is en dus steeds in mijn oksel duwt als ik mijn arm omlaag heb. Wie weet is het bij jou ook zoiets?

Ik was vannacht zó zat, dat ik blijkbaar de wekker heb gezet in het rekenmachine van de telefoon ipv bij de klok :joy:

68 likes

Dit weekend zowel zaterdag als zondag 10.5 km gewandeld over het strand en door de duinen.
Twee blaartjes rijker maar ook een medaille rijker.
Daarna lekker geluierd en wat dutjes gedaan gedurende de dag.
Morgen lekker naar de sauna en een massage erbij boeken.
Heerlijke start van een week vakantie.

20 likes

En je shampoo of conditioner? Heb je die voor het laatst veranderd?