Wat je even kwijt wil #32

Zoo ik sluit me bij je aan. Belastingdienst had een ‘fout’ (iets waarvan ze vonden dat ik er geen recht op had maar wat ik wel heb) gevonden in de aangifte van 2017, waardoor ze NOG STEEDS 2018 niet hebben verwerkt. Nu ben ik daar eindelijk achter, bezwaar ingediend, bewijs opgestuurd, alles, krijg ik nu al drie brieven dat ze twaalf weken hebben om te beslissen. TWAALF WEKEN! Dan is het al eind mei. En dan gaan ze daarna 2018 bekijken. Ik wil gewoon mijn geld tering hee.

1 like

Hahaha altijd als iemand aan mn bff en mij vraagt waar kennen jullie elkaar van staan wij daar zo ongemakkelijk van " Ja via een gezamelijke vriendin waar we nu niet meer mee omgaan…"
En nu waren we aan het bedenken hoelang we elkaar nou kennen. Ik wist nog dat het neefje van die ene gezamelijke vriendin toen net geboren was toen zij ons aan elkaar voorstelde en toen heb ik die chick gestalkt om te kijken hoe oud dat neefje nu is. Conclusie we zijn al 6 jaar vriendinnen hahaha.

3 likes

Ja hier dus ook. Door een fout heb ik voor 2017 behoorlijk wat moeten betalen aan hun en dat heb ik nu dus aangepast en dat geld heb ik ook nog niet ontvangen. Nu moet ik dus weer dat achterlijke formulier invullen terwijl ze het eerst zélf in hadden gevuld wat ik via de website heb gedaan. Ga morgen dus maar eens bellen. Kijken wat ze te zeggen hebben.

Ik ben mn kamer aan het verbouwen maar niks past zoals ik het wilde en mn wasmachine lekt en ik ben echt even chagrijnig.

@Diamonds wat fijn!! Echt blij voor jullie

1 like

Ik heb eindelijk een nieuwe telefoon! M’n oude was gesneuveld in een moshpit, deed het nog wel maar het scherm stond krom en zat vol met barsten, en de accu hield het misschien een keer 4 uur vol voordat hij uitviel. Zo’n verbetering dit ineens, gewoon een glad scherm waar ik alles op kan lezen :sparkles:

12 likes

Had ik misschien toch ergens gelijk over jouw roots.

@Runnerlongs mag je trots op zijn!:heart:

2 likes

Ik doe alsof ik sample op werk maar ik eet alles zelf op.

6 likes

Kaas

8 likes

Ik kom even om te humble braggen over mijn (voor mij) productieve zondag:

• Terug naar huis gereisd vanuit ouders
  • Bergen aan was weggewerkt
  • Huis opgeruimd + gestofzuigd
  • Boodschappen gedaan
  • Met een vriendin 8 km gewandeld

Nu kan ik met een extra voldaan gevoel de rest van de avond geen reet meer doen :heart_eyes:

19 likes

Vanmiddag met mijn zusje op de open dag van de pabo geweest, omdat zij misschien naar de pabo wil. Was heel gek om weer op mn oude school te zijn, herinnerd me aan betere tijden dus dat is ff moeilijk. Maar was ook wel leuk :slight_smile:

1 like

Gisteren was de verrassingsdag! We zijn naar Amsterdam Dungeon geweest (wat ik heel leuk vind want geschiedenisnerd en een voorliefde voor creepy shit, maar hij vrij verschrikkelijk vindt). Mega cringe maar echt zo leuk!! Daarna in een kroeg kranten gelezen, samen de zweedse puzzel opgelost en kopstootjes gedronken. En toen als kers op de taart echt fantastisch gegeten bij Cafe Modern, aanrader (zeker voor vega - geniale gerechten)! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Niet echt humble hahah

Ik had geen zin om naar de sportschool te gaan, maar ik heb net wel anderhalf uur thuis gesport met mijn resistance bands en bodypump barbell dus ben niet super teleurgesteld in mezelf.

14 likes

Vind het alleen maar knap om thuis te sporten, dus ik zou trots zijn op jezelf! :slight_smile:

1 like

Ik heb weer een sport abonnement afgesloten. Wish me luck.

16 likes

Twijfelde nog of ik humble tussenhaakjes moest zetten :blush:

Ah shit, dan was mijn opmerking laatst niet helemaal handig. Goed dat je bent gegaan! Ik zag er ook altijd tegenop maar eenmaal buiten gaat het eigenlijk wel. En zo niet, ben je toch even buiten geweest.

@Damnatio wow, knap ja! Altijd als ik thuis wat wil doen denk ik na drie x opdrukken en tien seconden wall sit laat maar en ga ik douchen.

1 like

Ik denk niet dat er al zo’n topic bestaat, mij lijkt het in ieder geval leuk! Ik ben net begonnen met Scratch :stuck_out_tongue: en werk voor mijn job dagelijks met SQL (al is dat niet echt programmeren natuurlijk). Ik wil ook nog wel Python leren!

1 like

Komt vast goed! En alvast veel plezier :kissing_heart:

1 like