Wat je even kwijt wil #32

Mijn informaticadocente gaf eigenlijk muziek en ze zei altijd YOUS-ENDIT. COM ipv, ik weet niet hoor, ik doe maar een gok

you send it?

Die deed echt maar wat, ik zweer het :partying_face:

Ik ben eruit, zo’n taart ga ik voor mijn vaders verjaardag maken.

23 likes

Word hij 2?

25 likes

Sterk van je!

Ik heb wel nog enkele chips gegeten. Niet heel veel, maar toch een paar.

Hoe was je bananenbrood?

Ik heb weleens eerder meegemaakt dat ik onrustig sliep door stress, maar volgens mij heb ik vannacht nog geen twee uur geslapen. Mijn hoofd loopt echt over door mijn deadlines deze week (en omdat er zoveel vanaf hangt). En uiteraard word je dan midden in de nacht wakker waarin je ineens alles op een rijtje hebt, dus ik ben een uur geleden toch maar voor mijn laptop gekropen.

Ik ben blij als deze dag en deze week voorbij zijn. Ik functioneer zo slecht op weinig slaap :’)

Ik heb wel gemerkt dat dit alsnog de beste manier is om hiermee te dealen. Moest ooit een uitgebreid paper schrijven en mocht zelf weten hoe en wat. Had echt totaal geen flauw benul wat ik wilde toen, terwijl ik meestal snel op het idee kom dat ik uitwerk. Toen had ik opeens om 2 uur in de nacht het onderwerp, de hoofdvraag en en mijn methode in het hoofd. En om 4 uur stond alles op papier en was het paper klaar. :joy: Alles ging zo snel alsof ik bezeten was door een hoogleraar.

6 likes

Ja Benjamin Button is zijn voorbeeld

6 likes

Thanks voor dit :heart_eyes: EƩn van mijn opdrachten is toevallig vergelijkbaar met die van jou dus dit geeft me weer hoop dat ik het gewoon ga redden allemaal.

@Sax ja dit. Goed dat je achter je laptop bent gaan zitten en straks haal je alle slaap wel weer in!

1 like

Pfoe ik heb zoveel moeite met opstaan

1 like

Ik heb echt zin om 10 columns te schrijven over de problemen in het onderwijs. Maar laat ik dat maar niet doen, zo krijg ik nog advocaten aan mijn broek. :relieved:

Mijn eerste computerles in groep 3 (die ik gaf). De helft van de kinderen weet niet wat een muis is en hoe ze daarmee om kunnen gaan. Die vingers swipen over het scherm. Maar ja sukkels dan gebeurt er niks :sob: hahahahahahaha

11 likes

Dit mis ik echt het meest aan mijn school-/studententijd. Ik heb me misschien een x of twee in 9 jaar schoolziek gemeld maar het idee dat ik die vrijheid had vond ik echt heerlijk. Ook om de laatste les te skippen en lekker op tijd naar huis te gaan.

1 like

Ik heb gisteren met gewichten ā€œgetraindā€ , stelde amper wat voor en was maar heel ff maar ik heb nu al dikke spierpijn in m’n arm. Kan hem amper strekken, dat is morgen dus waarschijnlijk nog erger. :persevere: Stom

Misschien kun je het net zo doen als die columns over de Zuidas? Anoniem dus.

Drie jonge vrouwen uit de advocatuur en de bankenwereld doen in Zo Zuidas een boekje open over de bekendste kantoorspeeltuin van Nederland: de Amsterdamse Zuidas. De Zozas zoals de anonieme auteurs zich noemen - delen in hun boek hun ervaringen met sollicitatiegesprekken, de strikte kantoorhiƫrarchie en de onontkoombare netwerkborrels en zakenreizen.

3 likes

Ok, vanavond ga ik echt optijd naar bed!!!

1 like

Dat is op zich een goed idee. Helaas is mijn schrijfstijl nogal herkenbaar en word ik vaak er zo uitgepikt. :joy:

Mental health day inzetten?

2 likes

Jezus wat gaat de tijd fucking langzaam vandaag. Ben pas een uur op werk en het voelt als een eeuwigheid.

Ik heb eindelijk tijd om sex education en ik moest direct hard lachen om de cactus. :laughing:

1 like