Wat je even kwijt wil #32

Dus gister een man naar de dansles gelokt. Hij was er en nu ben ik ineens met hem uiteten…

61 likes

Hahha pspspsps

7 likes

Wat heb ik me toch ineens last van hooikoorts. Had nooit een tuinwinkel in moeten gaan vandaag.

Shitzooi. Ik wilde bugles met kaas eten, maar ongezond dus met bloed zweet en tranen begonnen aan eerste bananencake.

Die staat nu al een tijdje in de oven.

En ik bedenk me ineens dat ik vergeten ben het bakpoeder erdoorheen te doen.

Nu gaat-ie zeker mislukken he?!

@Teemo I feel you

1 like

Nou het is meer dat we hem nog net niet in een reismandje hebben gestopt…

1 like

:sleepy: Ik ga me er vast mentaal op voorbereiden.

Dit is een van de miljoen redenen waarom ik liever een zak chips open trek, dat mislukt nooit.

11 likes

Ik heb weer de gehele dag spelletjes gespeeld en brigadeiros gevroten.

Het was n goeie dag.

18 likes

Heb de laatste tijd een onrustig gevoel in mijn oksel. Alsof mijn mouw te strak zit daar. Voelt niet gezwollen en heb geen andere gekke klachten, maar het is heel irritant. Soms een beetje zeurende pijn ook aan de binnenkant van mijn arm maar dat houd meestal maar een paar sec aan. Zo irritant. De hypochonder in mij gaat helemaal los.

1 like

Misschien last van droge huid? Insmeren en minder warm douchen proberen?

1 like

Ik had dit ook een tijdje. Toen kwam ik er achter dat de cup van een van mijn bh’s erg hoog is en dus steeds in mijn oksel duwt als ik mijn arm omlaag heb. Wie weet is het bij jou ook zoiets?

Ik was vannacht zó zat, dat ik blijkbaar de wekker heb gezet in het rekenmachine van de telefoon ipv bij de klok :joy:

68 likes

Dit weekend zowel zaterdag als zondag 10.5 km gewandeld over het strand en door de duinen.
Twee blaartjes rijker maar ook een medaille rijker.
Daarna lekker geluierd en wat dutjes gedaan gedurende de dag.
Morgen lekker naar de sauna en een massage erbij boeken.
Heerlijke start van een week vakantie.

20 likes

En je shampoo of conditioner? Heb je die voor het laatst veranderd?

Klinkt heel leuk! Heeft cafe modern ook vegan opties? Ik zoek nog wat voor mijn verjaardag!

Oef, vegan denk ik niet eigenlijk! Het menu verschilt per dag, en er is dus een vast menu - je kunt alleen aangeven of je wel/geen vlees en vis eet!

Ah jammer! Als je andere vegan Amsterdam tips hebt hoor ik het graag!

Ik zat toevallig net op deze https://www.happycow.net/europe/netherlands/amsterdam/?sort=highest-rated site te kijken toen ik googelde of cafe modern ook vegan doet, misschien kun je hier wat vinden? Zelf zou ik het niet zo goed weten!

Weet niet waarom masr als op een feestje de fotograaf constant in je gezicht loopt te flitsen en vervolgens vind ik die fotos nergens terug. Dan is het eerste wat ik denk dat hij die fotos bewaard om op te rukken.

Terwijl die ftos er wss totaal niet uitzien

6 likes

Trouwens echt Fucking Awkward, liet deze meme gister zien bij de mensen wie ik was:

Dus ik mn mobiel zo ronddraaien met zo’n hoopvolle KIJK GRAPPIG blik. Kom ik bij de laatste (vriendin van een vriend die ik nog nooit ontmoet had), WOONT HAAR FAMILIE IN DIE STAD Gvd het was zo ongemakkelijk want ze snapte ook het Nederlands niet genoeg en echt janken met de pet op

33 likes

Love je zelfvertrouwen

1 like