Ik moet eigenlijk naar de pedicure, maar ik durf niet… ik heb twee likdoorns waardoor ik gewoon niet meer op blote voeten kan lopen. Heb zelf aan zitten kutten met van die pleisters, maar dat werkte natuurlijk voor geen meter. Maar die pedicure gaat dat dan weg zitten snijden en brrrrrrr… en daarna, dan doet dat toch vet pijn? Ben nog nooit naar een pedicure geweest.
Mijn werkbrauwen zijn in open opstand tegen me gekomen godver
Ik ben al talloze keren naar een pedicure geweest en het heeft nog nooit pijn gedaan, ook niet daarna. Heb zelf nooit likdoorns gehad, maar wel een wrat die ze voor langere periode heeft behandeld. Daarnaast zijn ze daar echt wel iets gewend, ook als je eerst zelf iets hebt geprobeerd. Gewoon gaan! Zeker omdat je zoveel last hebt.
Ik ben op weg naar het sollicitatiegesprek en ik ben ineens zenuwachtig. Heb ik anders nooit voor een gesprek. Dit is kût! Haha
Ik moet vandaag in mijn uppie de winkel gaan runnen. Werk er echt net 2,5 week en zo goed ben ik niet ingewerkt, maar oké. Boeit mij het als die tent in de fik gaat.
Succes!
Nog best redelijk te doen… Maar daarna alsnog chips gegeten. Waarschijnlijk is die zak vandaag leeg en dan moet ik gewoon geen nieuwe kopen 
Ja, je hebt gelijk. Okee, ik heb een afspraak gemaakt! Het moet wel, het is gewoon zelfzorg. Dom om het niet te doen. Thanks!
Hier is de verpakking ook leeg intussen 
Ik doe mee met je om geen nieuwe meer in huis te halen!
Ik ben zo kinderachtig alles wat ik m’n manager hoor zeggen aan het napraten in m’n hoofd. Maar alleen zo kom ik de dag door.
Eerste vakantiedag en lekker productieve ochtend gehad! Afgewassen, opgeruimd, gestofzuigd en de sleutel van de nieuwe sportschool opgehaald. Nu ben ik aan het wachten op een monteur, die in de ochtend zou komen. Nog steeds niemand gezien. Hoop wel dat ie op tijd komt, want ik wil nog sporten en moet nog wat naar mn werk brengen.
Ik hoef pas om 12:30 op school te zijn dus ben lekker broodjes aan het bakken.
Vraag: verkoopt er iemand een kledingrek of ladekastje? Rondom Tilburg. Door de kilosale kan ik mijn kleding niet meer kwijt en nu ligt het op mijn tvkast. Niet pretty
Ik heb laatst gesolliciteerd om mijn studie duaal voort te zetten. Maar nu kan ik dus vanaf vandaag gebeld worden of ik die plek heb gekregen. Ik haat dit zo erg, de hele tijd zenuwachtig, en je telefoon in de gaten houden. Dit voelt echt als de laatste minuten van Ajax - Tottenham, maar dan van 9.00 tot 17.00 en dat misschien vijf dagen lang
Zeg gewoon wanneer je ongeveer denkt te bellen.
Dus ik was heel droog mn broccoli aan het opeten die ik vanaaf wou eten. Heb hem snel maar weer terug in de pan gedaan. Ben dr niet helemaal bij hahaha
Wat een hel. Hoop dat je (snel) goed nieuws krijgt!
Ik wil mijn verjaardagsfeestje corona thema geven want het past echt ZO GOED, maar hmm kan dit wel??
Jouw feestje toch? Dus waarom niet? Haha
Haha ja precies, labjassen kan ik wel lenen, mondkapjes, quarantaine gedeelte(toilet), shotjes in spuitjes, veel dumplings en natuurlijk corona biertjes 
Ga ook nog een quiz doen dus even vragen verzamelen
Ik heb je shoplog op je stories gemist geloof ik 
ahh zo sneu, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen… <3 dikke knuffel