Wat je even kwijt wil #32

Mag toch hopen dat boven aan je lijst nöken staat :joy: Echt zo fijn voor jullie!

3 likes

Gek is dat he. Onze generatie kreeg daar ook les in op school. Toen computers heel normaal waren is dat afgeschaft geloof ik.

Yessssss nog een deadline gehaald. Dit is echt de laatste keer dat ik een opleiding ga doen.

@Motherofdragons mijn leerlingen waren verbaasd:

Hoe ontzettend snel ik kon typen voor mijn leeftijd op mijn telefoon. Sneller dan dat zij doen.
Dat ik beter begreep hoe hun macbook werkte.

:joy:

2 likes

Terwijl je je bedje al lekker hebt verwarmd met je dikke kont er achter komen dat je je lenzen vergeten bent uit te doen :pensive:

Huh wat :flushed: dat had ik echt niet verwacht. Spelen ze ook geen spelletjes op een computer dan ofzo

Zonder floppy disk…

4 likes

Zouden ze spele.nl wel kennen?? :fearful:

12 likes

Ben er bang voor :sob: en kindertent vast ook niet

2 likes

Ik moest een studieboek kopen van 30 euro, maar heb hem al gratis gekregen van mijn medestudent :star_struck: zoooo chill

1 like

Dat stopt eind deze maand
Rip

afbeelding

10 likes

Omg is dit echt zo? Een deel van mijn jeugd :sob:

Het regent buiten en ik vind dat geluid zo fijn. Van mij zou het elke nacht zo mogen zijn. :heart_eyes: Nog liever zou ik even in de regen willen staan maar dat kan ik hier niet doen, trek ik te veel bekijks mee.

5 likes

Mijn informaticadocente gaf eigenlijk muziek en ze zei altijd YOUS-ENDIT. COM ipv, ik weet niet hoor, ik doe maar een gok

you send it?

Die deed echt maar wat, ik zweer het :partying_face:

Ik ben eruit, zo’n taart ga ik voor mijn vaders verjaardag maken.

23 likes

Word hij 2?

25 likes

Sterk van je!

Ik heb wel nog enkele chips gegeten. Niet heel veel, maar toch een paar.

Hoe was je bananenbrood?

Ik heb weleens eerder meegemaakt dat ik onrustig sliep door stress, maar volgens mij heb ik vannacht nog geen twee uur geslapen. Mijn hoofd loopt echt over door mijn deadlines deze week (en omdat er zoveel vanaf hangt). En uiteraard word je dan midden in de nacht wakker waarin je ineens alles op een rijtje hebt, dus ik ben een uur geleden toch maar voor mijn laptop gekropen.

Ik ben blij als deze dag en deze week voorbij zijn. Ik functioneer zo slecht op weinig slaap :’)

Ik heb wel gemerkt dat dit alsnog de beste manier is om hiermee te dealen. Moest ooit een uitgebreid paper schrijven en mocht zelf weten hoe en wat. Had echt totaal geen flauw benul wat ik wilde toen, terwijl ik meestal snel op het idee kom dat ik uitwerk. Toen had ik opeens om 2 uur in de nacht het onderwerp, de hoofdvraag en en mijn methode in het hoofd. En om 4 uur stond alles op papier en was het paper klaar. :joy: Alles ging zo snel alsof ik bezeten was door een hoogleraar.

6 likes

Ja Benjamin Button is zijn voorbeeld

6 likes