Ik weet het niet. Ik ben echt queen slechte humor, lach ook om memes en whatever. Maar ik zou een ebola party of kankerfeest met tequila chemo ofzo ook niet echt waarderen.
Ja misschien is het hypocriet omdat ik wel lach om de memes maar ik zou me toch een beetje vreemd voelen op dit thema feest.
Het zit nog in de was deels!
Misschien kun je in je quiz vragen hoeveel mensen er al aan overleden zijn? Of iets in de fik zetten en het dan deels een australië thema geven? Of nog iets met een helicopter… Zomaar wat ideeën …
Ja precies, dat is waarom ik me ook niet helemaal ok erbij voel
Jeej kon vandaag meteen bij de tandarts terecht en kan volgende week weer want verstandskies moet eruit. Schijnt dat ik daar meer last van heb dan mijn andere kies (waar ik wortelkanaalbehandeling moet hebben). Omg ik wil niet.
Maar goed hierna alleen nog die behandeling dus en hopelijk is dan eindelijk alles klaar in mijn gebit en ik ga dan ook maar braaf weer op controle iedere keer.
Bel ik eindelijk de tandarts om een afspraak te maken, zijn ze tot half 3 niet bereikbaar.
Maskertje, nagels lakken? Aan jezelf ‘bewijzen’ dat je de moeite waard bent, mooi bent, lief bent. Een dag die in het teken staat van lief zijn voor jezelf en goed voor jezelf zorgen…
Gesprek gehad en ging goed. Nu weer afwachten en Den Bosch onveilig maken 
Aldi zou ook met een zelfscankassa moeten gaan werken! Verschrikkelijk die kleine inpakbalies
Ik neem altijd een winkelwagen, ook al heb ik maar 5 dingen nodig, en bij de kassa flikker ik dat snel in mn wagen en als ik betaald heb doe ik het in mn tas. Er is geen andere manier volgens mij.
Ik zou een neutrale bodylotion proberen en als het niet overgaat langs de huisarts voor een allergietest!
Winkelwagentje nemen! Bij mijn aldi zijn er een aantal cassieres die niet goed de boodschappen doorschuiven. Maar net iets naast dat scan ding. Moet ik over mn karretje over die kassa heen om mn boodschappen te pakken. Ben daar nu een beetje klaar mee dus wacht steeds tot zij geen plek meer heeft om te scannen en wel door moet schuiven.
Oh mijn Lidl heeft een (kleine) band aan de achterkant! En ik kom daar zo vaak, die medewerkers zijn super aardig en als je het niet bij kan houden stoppen ze ff met scannen. Vind de lidl echt chill. Maar die inpakstress heb ik ook bij de appie hoor met een volle kar, lang leve zelfscan.
Ik kom net van de huisarts met voorgeschreven antidepressiva en het advies om me voorlopig even ziek te melden en ik vind het zó kut dat ik weer op dit punt ben.
Van mij hoeft het topic niet specifiek over Python te gaan, ik zou het leuk vinden om te horen hoe anderen bezig zijn met programmeren, hoe ze het hebben geleerd, wat ze er precies mee doen enzo. Aan jou de keuze natuurlijk, ik hoor het wel mocht je een topic hebben aangemaakt 
Ik heb net buiten geluncht en normaal is het op dit soort plekken best lekker, maar nu ben ik weer 20 euro kwijt en ben ik gewoon een beetje misselijk? Zo zonde van het geld en van de kcal. Had beter een eiwitreep op de parkeerplaats kunnen eten.
Ben vandaag de hele dag op weg voor mijn werk, normaal ben ik tussen 14 en 16u uur alweer thuis van mijn afspraken, maar vandaag helaas niet.
Highlight is dat vanavond sushi ga eten 
Bedankt voor de suggesties 
Mijn god, er was schijnbaar een buitenlands feestdag dit weekend. Dus mijn werk was vanochtend zo een troep. Er lagen deze keer zelfs 2 collega’s en een vrouw te slapen. Waar die vrouw ineens vandaan kwam is de vraag.
Nou volgens mij hebben ze het wel gezellig gehad
Vraag me steeds meer af waar ik beland ben
Ik heb altijd in deze branche gewerkt en er gebeuren altijd gekke dingen maar dit is gewoon anders.
-weg-