Sinds december heb ik een nieuw poezenkind. En vandaag kwam z’n nieuwe tuigje binnen, waar hij aan moet wennen voor als hij naar buiten gaat. Hij weet van gekkigheid niet wat hij moet doen, maar stiekem vind ik dat heel grappig 
Dankjewel!
Ik ga er echt heen verhuizen en waarschijnlijk daar ook werken, maar hopelijk kan ik over een paar maanden weer even naar NL komen om m’n familie en katten weer te zien 
@Spaarlamp Sowieso!!
Hopelijk weet ik nog hoe het moet hahahaha
He shit nu ben ik ook benieuwd maar te laat haha. Alleen al benieuwd naar de branche hier door.
Horeca 
Ahh oke! Thanks ik kan rustig slapen vanavond hahah. Klinkt wel gezellig trouwens!
Als ik zo blijf dansen heb ik aan het einde van dit jaar een sixpack. Mijn god hey mn buikspieren.
Best een grote kledingbestellin binnen en driekwart kan echt terug. Nou. Stom.
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd en heb toen, dacht ik, alle troep weggegooid. Nu ben ik aan het opruimen en heb al 3 volle vuilniszakken met troep, waar komt dit vandaan joh. Mijn vriend zag die vuilniszakken en vroeg zich af of er überhaupt nog wel spullen in die kamer blijven staan.
Maarja, over 2 jaar kan ik weer zoveel vuilniszakken vullen denk ik.
Ongevraagde reactie haha maar lijkt mij ook leuk! Heb wel eens een poging gedaan om te beginnen met programmeren maar toen een beetje laten versloffen, maar ben net weer begonnen met Python (met een app, eindelijk wat nuttigs doen met al die tijd die ik in het OV doorbreng). Maar een topic over programmeren in het algemeen lijkt me superinteressant! Denk dat het misschien iets levendiger blijft als het niet alleen specifiek Python is?
Jaa, daarom altijd blijven hangen. Mijn vriend zegt ook steeds dat ik gewoon op een kantoor moet gaan werken maar gotta love the drama.
Heb bij de vorige eigenaresse wel gekkere dingen mee gemaakt. Dat je voor de grap even op de camera kijkt en 2 collega’s ziet seksen. Of collega’s die met elkaar gaan vechten en een dikke ruzie hebben en het dan moeten uit praten met elkaar. Ik pakte dan letterlijk een zakje chips en ging bij het gesprek zitten
Zij heeft nou nog het bedrijf naast ons en ik doe meestal haar kwartaalafsluiting nog en hoor dan alle roddels.
Nou, werd net gebeld, heb de plek gekregen! Lekker snel gelukkig haha.
Lijkt me heerlijk. Ik zou daar ook zeker blijven werken voor dit haha. Al heb je geloof ik genoeg kantoren waar ze ook drama en werkvloer romances hebben.
Ik wil nog even kwijt dat mijn tandarts best wel lief is. Hij wou een complete foto maken van mijn gebit en dat kost 70 euro maar hij zet op de rekening een kleine foto t.w.v. 17 euro. Omg. 

Ik wil net als vele een wake-up light omdat ik gewoon echt niet kan opstaan. Alleen ik weet gewoon echt niet welke ik moet nemen. Is er iemand die mij advies kan geven?
Potver bel ik weer hebben ze nu koffiepauze en kan het pas vanaf 4 uur.
Dit is volgens mij al best vaak gevraagd dus je kunt heel veel vinden als je zoekt op “wake up light”. Dan heb je meteen van veel mensen advies!
Klopt alleen de meeste antwoorden zijn Phillips en Phillips heeft weer zoveel verschillende…
Hahahha ja vaak waar veel ‘‘jongere’’ werken is het gewoon feest op de werkvloer 
Ik houd zelf enorm veel van wandelen als ik mijn hoofd leeg wil halen. Misschien een boswandeling maken? Met een luisterboek ofzo?
Wauw, ze hebben daar zelfs bedden. Je kan gewoon seks hebben op je werk in een bed.
Zou ik echt zo graag een keer willen doen
. Had ook de kans op mijn vorige werk maar mijn vriend was daar te preuts voor, de sukkel.
Oops, @Oprah