Thanks voor dit EƩn van mijn opdrachten is toevallig vergelijkbaar met die van jou dus dit geeft me weer hoop dat ik het gewoon ga redden allemaal.
@Sax ja dit. Goed dat je achter je laptop bent gaan zitten en straks haal je alle slaap wel weer in!
Pfoe ik heb zoveel moeite met opstaan
Ik heb echt zin om 10 columns te schrijven over de problemen in het onderwijs. Maar laat ik dat maar niet doen, zo krijg ik nog advocaten aan mijn broek.
Mijn eerste computerles in groep 3 (die ik gaf). De helft van de kinderen weet niet wat een muis is en hoe ze daarmee om kunnen gaan. Die vingers swipen over het scherm. Maar ja sukkels dan gebeurt er niks hahahahahahaha
Dit mis ik echt het meest aan mijn school-/studententijd. Ik heb me misschien een x of twee in 9 jaar schoolziek gemeld maar het idee dat ik die vrijheid had vond ik echt heerlijk. Ook om de laatste les te skippen en lekker op tijd naar huis te gaan.
Ik heb gisteren met gewichten āgetraindā , stelde amper wat voor en was maar heel ff maar ik heb nu al dikke spierpijn in mān arm. Kan hem amper strekken, dat is morgen dus waarschijnlijk nog erger. Stom
Misschien kun je het net zo doen als die columns over de Zuidas? Anoniem dus.
Drie jonge vrouwen uit de advocatuur en de bankenwereld doen in Zo Zuidas een boekje open over de bekendste kantoorspeeltuin van Nederland: de Amsterdamse Zuidas. De Zozas zoals de anonieme auteurs zich noemen - delen in hun boek hun ervaringen met sollicitatiegesprekken, de strikte kantoorhiƫrarchie en de onontkoombare netwerkborrels en zakenreizen.
Ok, vanavond ga ik echt optijd naar bed!!!
Dat is op zich een goed idee. Helaas is mijn schrijfstijl nogal herkenbaar en word ik vaak er zo uitgepikt.
Mental health day inzetten?
Jezus wat gaat de tijd fucking langzaam vandaag. Ben pas een uur op werk en het voelt als een eeuwigheid.
Ik heb eindelijk tijd om sex education en ik moest direct hard lachen om de cactus.
Ik moet eigenlijk naar de pedicure, maar ik durf niet⦠ik heb twee likdoorns waardoor ik gewoon niet meer op blote voeten kan lopen. Heb zelf aan zitten kutten met van die pleisters, maar dat werkte natuurlijk voor geen meter. Maar die pedicure gaat dat dan weg zitten snijden en brrrrrrr⦠en daarna, dan doet dat toch vet pijn? Ben nog nooit naar een pedicure geweest.
Mijn werkbrauwen zijn in open opstand tegen me gekomen godver
Ik ben al talloze keren naar een pedicure geweest en het heeft nog nooit pijn gedaan, ook niet daarna. Heb zelf nooit likdoorns gehad, maar wel een wrat die ze voor langere periode heeft behandeld. Daarnaast zijn ze daar echt wel iets gewend, ook als je eerst zelf iets hebt geprobeerd. Gewoon gaan! Zeker omdat je zoveel last hebt.
Ik ben op weg naar het sollicitatiegesprek en ik ben ineens zenuwachtig. Heb ik anders nooit voor een gesprek. Dit is kƻt! Haha
Ik moet vandaag in mijn uppie de winkel gaan runnen. Werk er echt net 2,5 week en zo goed ben ik niet ingewerkt, maar okƩ. Boeit mij het als die tent in de fik gaat.
Succes!
Nog best redelijk te doen⦠Maar daarna alsnog chips gegeten. Waarschijnlijk is die zak vandaag leeg en dan moet ik gewoon geen nieuwe kopen