Wat je even kwijt wil #32

Dit is hoe ik me voel over werk en hoe ik daar rond wil lopen

18 likes

Helaas niet, maar dat is wel een punt inderdaad, want ze zijn best duur.

1 like

zooo herkenbaar haha

Ik hang nu al meer dan 5 min aan de lijn als beller nummer 1.

En dan kan ik aan Google vragen om mijn lampen uit te zetten haha.

Leuk! Ik wissel ook van plek maar dan met ingang van volgende week van zowat alle niveau’s die er op middelbare scholen worden gegeven naar het mbo.

1 like

28 likes

Veel geluk gewenst! Mooi land ook :blush:

1 like

Expres gedaan want ik was na een half jaar toe aan wat anders en ga ook nog een ander vak erbij geven. Nu direct de LIO-fase in en zwangerschapsvervanging doen en dan ben ik alweer klaar. Ik vind het echt knap als mensen een 4-jarige docentenopleiding kunnen volhouden want dat zou mij nooit zijn gelukt.

Ik heb van het weekend die van de Action gekocht van 15 euro. Best prima

2 likes

Ik heb deze:

https://www.bol.com/nl/p/philips-hf3520-01-wake-up-light-wit/9000000012677980/

Na lange tijd niet gebruikt te hebben, gebruik ik hem dus nu weer sinds een paar weken. En echt, wat een verschil met mijn telefoonwekker. Word echt zoveel rustiger en fijner wakker!
De zonsondergang is ook heel fijn, en chille natuurgeluiden haha

Moet je dan per se geluid als wekker instellen? Ik heb namelijk nu dat mijn telefoon alleen trilt, omdat ik het geluid gewoon echt niet aan kan.

Hm dat weet ik niet 100% zeker eerlijk gezegd. Maar het geluid gaat pas op het allerlaatste moment aan (de wektijd die je hebt ingesteld) en vaak ben ik 10 a 5 minuten ervoor al een soort van wakker.
Vind het zelf dus echt totaal niet storend. En het is het geluid van de zee dus ja, best relaxt als je het mij vraagt :grimacing:

1 like

Ik heb die wake-up light ook maar ik geloof dat het vrij weinig voor mijn gemoedstoestand doet. En word zo mogelijk nog chagrijniger als ik in de periode wakker wordt voordat mijn wekker zou gaan en dat licht al bezig is

Ik heb een zilveren naamketting gekocht met de naam…van mijn kat.

66 likes

U riep mij?

4 likes

Het hele dorp heeft al sinds vanmiddag een gas-storing, goed excuus voor McDonalds! (Ook geen verwarming dus, dat is wel zeer kut aangezien er de hele dag niemand thuis was dus is ijskoud nu binnen)

Ik keek even 5 uur life en daar had Johnny de Mol het over vluchtelingen enzo. En toen zei zon man die daar ook aan meehielp jaa en het word mede mogelijk gemaakt door de postcode loterij dus koop gewoon een keer zon lootje…

Oke meneer eerst zielig doen en dan even doen alsof gokken heel normaal is en je er mensen mee helpt.

2 likes

Wat is een huis kopen en verhuizen toch stressvol. Nog heel even en dan is deze ellende weer voorbij

4 likes

Het zou je toch verbazen hoe vaak mensen met een verkoudheid of een verstuikte enkel op de SEH komen… :stuck_out_tongue: