Je kunt dit. Straks ben je klaar en ga je me toch een partij trots zijn op jezelf. En wij ook 
Ah, dat is ook heel verdrietig. Sterkte…
Wat ben jij toch lief altijd naar iedereen. Kunnen we jou niet klonen in een soort dwergeditie en dat iedereen dan altijd zijn eigen Lentex-dwergje in zijn borstvakje heeft zitten die je bemoedigende woorden toespreekt op momenten dat je het nodig hebt.
Ok sorry voor deze rare fantasie haha
Omg ja ik wil dit. Dat ik dan zit te piekeren maar dat mn @Lentex dwergje me dan aanmoedigt. Brb even googlen hoe je moet clonen
Hahahaha jullie zouden helemaal gek worden van me. Hier kan ik uit he, vergeet dat niet 
Maar lief 
“Kom op @Soy.peor, zwieren met die heupen! En stap links - klap - stap rechts - klap - schudden met die billen ayyyyy caramba!” zegt jouw dwergje dan
Hahahahaha brb ff anoniem account nemen
Mag ik een haar van jou lenen? Ik vraag het voor een vriend hahaha
Beenhaar?
Eentje waar zoveel mogelijk dna aan zit.
Dit is niet bij de woningbouw. Daar moet je 100 jaar ingeschreven staan.
Particulier huren via funda. Kost wat, maarja. Kopen gaat m komende 10 jaar ook niet worden
En edit: geen idee of ik de enige ben btw…
Zou zo’n maaltijd lasagne (Lekker voorgeprept en zo in zo’n bakje) na 4 dagen na datum nog te eten zijn? Het bakje zegt van niet, ik denk nu joe morgen proberen challenge accepted
Ja ben heel benieuwd.
Sta je bij al die dingen wel ingeschreven? Anders gewoon doen.
Soms moet je geluk hebben 
Ik duim voor je 
Voel me niet lekker en ben afgelopen tijd veel rond verkouden mensen en baby’s met snottebellen geweest en ben nu bang dat ik ben aangestoken :@
Ga naar niet sporten maar rustig aan doen en vroeg naar bed maar bleg stom
In je dm!
zit ie nog dicht? in dat geval gok ik ja
Weet iemand een goede webhosting waarbij je niet meteen €100 per jaar kwijt bent?
Had mijn blog altijd via antagonist maar is echt duur geworden.
Als het een leuk huisje is en je kan het je permitteren gewoon doen ja.