Wat je even kwijt wil #32

Ik heb me vorige week ingeschreven op huursites (ofja om woningen te huren) en ik krijg net een mail dat ik woensdag een huisje mag bezichtigen.

Wojo. Heb een huurappartementje en hoef nog niet per se weg, maar schreef me in voor de toekomst you know (goede voorbereiding).
Dusssss ik vind dit heeel vlug en eng en het gaat om een bezichting, niets meer niets minder.

Duss

Woon hier net een jaar… dus zou dan miss na een jaar alweer verhuizen, maar ja boeiend wat mensen denken. Mijn leven mijn keuzes, maar dat is eng keuzes maken

22 likes

Nou gekneusde enkel meestal niet :stuck_out_tongue: maar toch af en toe wel een griepje of een verkoudheid haha

Hoe bel je dan een ambulance ? “Hallo… 112? Help mij ik nies”

5 likes

Don’t ask me :stuck_out_tongue: sommige mensen bellen voor iedere dwarse scheet 112… :upside_down_face: en voor de meldkamer is t telefonisch natuurlijk soms lastig inschatten wat wel en niet spoed is.

Er heeft ook eens iemand de SEH gebeld om te vragen wat de openingstijden van een grote supermarkt in de buurt waren…

5 likes

Ik ga zo naar een proefles kickboksen maar vind het echt doodeng :sob: Echt weer zoiets dat ik bedacht in een avontuurlijke bui en dan moet gaan uitvoeren op het moment dat ik een treurig, angstig pms-hoopje ben met zeer belabberde conditie. Maarja ben vorige week ook al terug naar huis gegaan toen ik voor de deur stond dus nu moet ik wel van mezelf.

13 likes

Je kunt dit. Straks ben je klaar en ga je me toch een partij trots zijn op jezelf. En wij ook :kissing_heart:

4 likes

Ah, dat is ook heel verdrietig. Sterkte…

1 like

Wat ben jij toch lief altijd naar iedereen. Kunnen we jou niet klonen in een soort dwergeditie en dat iedereen dan altijd zijn eigen Lentex-dwergje in zijn borstvakje heeft zitten die je bemoedigende woorden toespreekt op momenten dat je het nodig hebt.

Ok sorry voor deze rare fantasie haha

37 likes

Omg ja ik wil dit. Dat ik dan zit te piekeren maar dat mn @Lentex dwergje me dan aanmoedigt. Brb even googlen hoe je moet clonen

2 likes

Hahahaha jullie zouden helemaal gek worden van me. Hier kan ik uit he, vergeet dat niet :v:t2:

Maar lief :heart:

3 likes

“Kom op @Soy.peor, zwieren met die heupen! En stap links - klap - stap rechts - klap - schudden met die billen ayyyyy caramba!” zegt jouw dwergje dan

6 likes

Hahahahaha brb ff anoniem account nemen

3 likes

Mag ik een haar van jou lenen? Ik vraag het voor een vriend hahaha

3 likes

Beenhaar?

1 like

Eentje waar zoveel mogelijk dna aan zit.

1 like

Dit is niet bij de woningbouw. Daar moet je 100 jaar ingeschreven staan.
Particulier huren via funda. Kost wat, maarja. Kopen gaat m komende 10 jaar ook niet worden

En edit: geen idee of ik de enige ben btw…

@Soy.peor hoe was je date? Kan ik dat ergens terug lezen?

1 like

Zou zo’n maaltijd lasagne (Lekker voorgeprept en zo in zo’n bakje) na 4 dagen na datum nog te eten zijn? Het bakje zegt van niet, ik denk nu joe morgen proberen challenge accepted

Ja ben heel benieuwd.

Sta je bij al die dingen wel ingeschreven? Anders gewoon doen.

Soms moet je geluk hebben :roll_eyes:

1 like

Ik duim voor je :kissing_heart:

1 like