Voel me niet lekker en ben afgelopen tijd veel rond verkouden mensen en baby’s met snottebellen geweest en ben nu bang dat ik ben aangestoken :@
Ga naar niet sporten maar rustig aan doen en vroeg naar bed maar bleg stom
In je dm!
zit ie nog dicht? in dat geval gok ik ja
Weet iemand een goede webhosting waarbij je niet meteen €100 per jaar kwijt bent?
Had mijn blog altijd via antagonist maar is echt duur geworden.
Als het een leuk huisje is en je kan het je permitteren gewoon doen ja. 
Webreus!
Ik zit bij jouwweb voor tien euro per maand
(Oh grapje dat is meer dan 100 per jaar)
Haha ja ik dacht eerst ook “oooh 4,99 per maand”, maar dan kwam er nog van alles bij. Heb een rekening van 2016 gevonden en toen betaalde ik €35 per jaar, vond dat een prima prijs dus ik schrik nu van hun prijzen.
Joah! Ik snif er morgen wel even extra aan haha
Mag ik even een beetje trots zijn zonder mijn moeder of vrienden hiermee lastig te vallen want die hebben allemaal even een moeilijke dag/week. Mijn tijdelijke collega die ik nu 3 weken ken/onder werk benoemde dat een kennis van haar een praktijk heeft (psy.choloog) en op termijn een nieuwe praktijkhouder zoekt en dat ze aan mij moest denken omdat ze me heel geschikt vond
dat ik dus die praktijk zou hebben als psych zijnde omg.
Absoluut! Toch super fijn als mensen bij zoiets aan je moeten denken.
Misschien Xel? Ik betaalde bij hen €55/jaar (was wel een paar jaar geleden).
Mijn opa werd dit weekend opgenomen in het ziekenhuis. Toen ik gisteren bij hem langsging was hij echt best wel slecht, maar hij kon wel klagen over het zoutloze ziekenhuiseten. Dat is echt ons grapje want we eten allebei veel te zout, super ongezond, maar wel lekker.
En nu krijg ik net een foto van m’n opa met zijn eigen zoutvaatje, want hij mocht al naar huis.
Ik ben zo blij haha
Ben in ieder geval nog niet echt ziek want ondanks rommelende buik en keelpijn wil ik alsnog chipssss en friet en die appeltaart die in de aanbieding was bij Lidl. Paaseitjes. Een oliebol etc. Deze cravings omg.
Ik ga mn bed verschonen en dan ga ik erin liggen! YES laf me lefe
Ik kreeg in m’n Facebook reclames een artikel over een vrouw die haar pil weg gooide omdat ze alsnog een kind wilde terwijl haar partner dat niet wilde. Lijkt mij echt heftig als je partner dood leuk aan komt huppelen ja ik ben zwanger terwijl jij dacht dat er anticonceptie gebruikt werd.
Laat me weten hoe het is gegaan, ik ga donderdag voor het eerst! 
De tering ik ben zo moe, echt niet grappig meer. Niet eens een uitzonderlijk vermoeiende dag op werk gehad en wel te weinig geslapen maar ook niet gekker dan anders. Kan echt niet meer helder denken gewoon
Volgens mij mag het niet meer met nepwimpers en helemaal gephotoshopt enzo! Maar weet niet of het dan gelijk spinnenpoten moeten zijn haha